Hvad tror i at i selv får?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Grynt

Jeg véd jeg får clinique 3-trins raket (som min mand kalder det). Clinique har en pakke med 3 trin plus øjencream og en rense cream. Og hvis man købte i fredags fik man også en gratis makeup gave med i købet. Så manden min blev placeret ved clinique desken i Salling i fredags godt udrustet med et mastercard i hånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Stumpen

Anja skriver:

Jeg VED at jeg får et par røde Angelus støvler. Jeg var nemlig tæt på at købe dem for et par uger siden og så sagde manden, at dem skulle jeg IKKE købe

Er ikke den store sko-freak, så kan du ikke paste et billede af de støvler, for det lyder til at flere ved hvad det er for nogen

Anmeld

17. december 2009

ivfmarie

Stumpen skriver:

Er ikke den store sko-freak, så kan du ikke paste et billede af de støvler, for det lyder til at flere ved hvad det er for nogen

Nu findes der jo mange herre-fede modeller. Men dette er en af de mest traditionelle modeller:

Denne model få i mange farver, så mon ikke den er den model Anja har? (Hvis det er den nedenstående model bliver jeg nok nødt til at slå hende ihjel pga misundelse - de er nemlig FOR FEDE!!!)

Anmeld

17. december 2009

Millebasse

ivfmarie skriver:

Denne model få i mange farver, så mon ikke den er den model Anja har? (Hvis det er den nedenstående model bliver jeg nok nødt til at slå hende ihjel pga misundelse - de er nemlig FOR FEDE!!!)

Uha, de støvler har jeg ønsket mig og jeg HÅBER bare sådan at jeg får dem! De er så fede!!

Anmeld

17. december 2009

Stumpen

ivfmarie skriver:

Nu findes der jo mange herre-fede modeller. Men dette er en af de mest traditionelle modeller:

Takker -er vild med de sorte... Men mine fede læg kan nok ikke være i dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.