Hvad tror i at i selv får?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Rasmine

Jeg TROR jeg får enten et ur, nye jeans eller nye boots!

(Min gave er ikke at finde indenfor hjemmets 4 vægge, da jeg ellers ville smugkigge....) (And he knows it)

Hilsen Mette - 7 år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Anja

Jeg VED at jeg får et par røde Angelus støvler. Jeg var nemlig tæt på at købe dem for et par uger siden og så sagde manden, at dem skulle jeg IKKE købe

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

Forhåbentlig er han lige så opfindsom som jeg er...og giver mig wii active

Anmeld

16. december 2009

Mary

Et godt bud vil være en Spinning-ring i guld eller dråbeformede perleøreringe som jeg har sat en fed cirkel om i kataloget  Ved han ikke har købt noget endnu....

Anmeld

16. december 2009

Mary

Anja skriver:

Jeg VED at jeg får et par røde Angelus støvler. Jeg var nemlig tæt på at købe dem for et par uger siden og så sagde manden, at dem skulle jeg IKKE købe

Uhh, jeg ønsker mig brændende nogle i bronze!!!!! Håber på en mulighed til januar-udsalg 

Anmeld

16. december 2009

Rasmine

Mary skriver:

Et godt bud vil være en Spinning-ring i guld eller dråbeformede perleøreringe som jeg har sat en fed cirkel om i kataloget  Ved han ikke har købt noget endnu....

Den er altid god den der. Samtidig lader man kataloget ligge og flyde, helt tilfældigt åbnet op på siden...

Anmeld

16. december 2009

Mary

Mebach skriver:

Den er altid god den der. Samtidig lader man kataloget ligge og flyde, helt tilfældigt åbnet op på siden...

Så diskret kan jeg ikke prale med at være, haha. Jeg har selvfølgelig vist ham det - udpeget,understreget osv - så jeg er sikker på han er med på idéen 

Anmeld

16. december 2009

Anja

Mary skriver:

Uhh, jeg ønsker mig brændende nogle i bronze!!!!! Håber på en mulighed til januar-udsalg 

Jeg har dem i bronze  - og de sorte  - og de brune. Nogen der sagde støvle-freak

Anmeld

16. december 2009

Kaufie

Jeg tror også jeg skal bruge den med det åbne katalog - vil nemlig gerne have et par guldøreringe....

Plejer at få opsnuset hvad jeg skal have af manden - han kommer altid lige til at snakke lidt over sig - jeg HÅBER jeg ikke finder ud af det i år.

Anmeld

16. december 2009

BK

Jeg har fået et par nye sko på forskud, de andre var tyndslidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.