Hvad tror i at i selv får?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Lise

Ingenting  (Rom + shopping dernede var Christians og min julegave til hinanden, og vi giver ikke julegaver til voksne i år, fordi vi er fattige (især efter Rom-turen))

Til gengæld har jeg netop fået fødselsdagsgaver, og har flere i vente, så det går nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Marco2

INGENTING!

Vi har afskaffet julegaverne i år. Det er nok sidste år det kan lade sig gøre mht Emily. Næste år forstår de det nok mere og forventer gaver. Det gør de ikke i år, så vi får ingen gaver. Så i år skal det handle om at nyde maden, pynten, konfekten, julebagen og bare være i familiens skød og storhygge. Bedsteforældrene VILLE dog give til Emily, så dem der er der juleaften og som ønsker at se hendes reaktion på gaven, får lov at give pakker hen over dagen til hende. Men os voksne får ingenting i år. Og det er mig der har foreslået det. Så jeg vil selv ud og bruge de penge på noget jeg selv vil ha'. Så indtil videre har jeg købt en bog. Og så skal jeg ha' købt Wii Fit, nyt fladskærms tv, en philip Starck lampe til køkkenet og en epilator Så det er mine julegaver til mig/os

Og en ekstra bonus... skal bare holde fri i juledagene, så er fri for at bruge 3 dage på at bytte ubrugelige pligtgaver som sidste år.

AG - dejligt ustresset over julen i år

Anmeld

16. december 2009

ivfmarie

some hot lovin'

Anmeld

16. december 2009

Susan1978

vi gir hinanden turen til Berlin på fredag, både i 10 års gave og julegave..  så ren wellness..   hvis ikke sneen finder på at lukke os inden..  men mon dog.

Anmeld

16. december 2009

linemus

Jeg har fået. En oplader/vækkeur til min iPhone og computerbøger, jeg kan bruge på job. Hm, synes der var en ting mere... Manden får ikke noget, for vi har brugt alle pengene på mig

Anmeld

16. december 2009

..

Håber på en Sony Ericsson aino, wii fit plus og/eller det nye mario spil til wii

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

Marco2 skriver:

INGENTING!

Vi har afskaffet julegaverne i år. Det er nok sidste år det kan lade sig gøre mht Emily. Næste år forstår de det nok mere og forventer gaver. Det gør de ikke i år, så vi får ingen gaver. Så i år skal det handle om at nyde maden, pynten, konfekten, julebagen og bare være i familiens skød og storhygge. Bedsteforældrene VILLE dog give til Emily, så dem der er der juleaften og som ønsker at se hendes reaktion på gaven, får lov at give pakker hen over dagen til hende. Men os voksne får ingenting i år. Og det er mig der har foreslået det. Så jeg vil selv ud og bruge de penge på noget jeg selv vil ha'. Så indtil videre har jeg købt en bog. Og så skal jeg ha' købt Wii Fit, nyt fladskærms tv, en philip Starck lampe til køkkenet og en epilator Så det er mine julegaver til mig/os

Og en ekstra bonus... skal bare holde fri i juledagene, så er fri for at bruge 3 dage på at bytte ubrugelige pligtgaver som sidste år.

AG - dejligt ustresset over julen i år

Jeg vil helt klart anbefale wii active frem for wii fit.. Du kan evt låne den på biblioteket og se hvad det er... Den får sveden noget mere frem på panden hos mig end fit'ten gør...

Anmeld

16. december 2009

Marco2

Stumpen skriver:

Jeg vil helt klart anbefale wii active frem for wii fit.. Du kan evt låne den på biblioteket og se hvad det er... Den får sveden noget mere frem på panden hos mig end fit'ten gør...

Tak for det. Hvori ligger forskellen? Og skal man også ha' det der board til active?

AG - som SKAL tabe sig i det nye år

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

Marco2 skriver:

Tak for det. Hvori ligger forskellen? Og skal man også ha' det der board til active?

AG - som SKAL tabe sig i det nye år

Du skal ikke have boardet, men må gerne..

Der er programmer som er færdig lavet som du kan vælge og derud over kan du lave en 30 dages udfordring i let-øvede-hård udgave og når du en gang har set en øvelse så får du den ikke vist mere og derved bliver motionen mere flydende uden stop fordi de forklarer...

Der arbejdes med elastik til nogle muskeløvelser..

Anmeld

16. december 2009

Siber

Har absolut ingen ide overhovedet. Har skevet en lllaaaaannngggg liste på ønsker, men han kom hjem en dag og sagde at han var blevet meget overrasket over at han fandt en gave til mig, noget han har villet give mig i llllaaannnggg tid, men ikke har kunnet finde den, så....................

Knus Siber, der også er 7 år, elsker at lede efter julegaver!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.