Hvad skal man forvente af vinterstøvlerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Lulle25

Tynen skriver:

Det er ikke ECCO (De er for brede til hendes fod) men et andet mærke..
Men ja, det er faktisk en god ide - Altså at gå direkte til producenten

Men mon det hjælper noget, hvis nu støvler rent faktisk er til pænt brug og ikke alm. brug?

Hej Tynen. Det er traels med vinterstøvler. Har i flere år bøvlet med Cecilies vinterstøvler, hun ville have med lynlås og de blev ødelagt efter kort tid, det koster så 225 kr at få sådan en lynlås  repereret, men kunne aldrig finde på at gå til skobutikken, da det jo har været selvforskyldt, hun lynede dem aldrig ned som man skal. Så i år har hun fået ecco støvler uden noget bare til at stikke foden i og de er gode. Mathilde er mere forsigtig anlagt og har våget mig ud i at købe angulus til hende og de er stadig rigtig flotte også.

Jeg vil sige at man jo kan se de er slidte foran og det ser da ud til hun har brugt dem som stopklods til scooter etc. og det kan hverken sko eller støvler jo holde til i ret lang tid. Børn passer ikke på fodtøj og det tog da mig nogle år at finde ud af,  men det er sgu ikke butikkens skyld.

Kh Louise som sikkert får hug for dette indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Jeg kan kun sige at min svigerinde har været udsat med nøjagtig det samme -blot med sommersko og fik samme svar "dit barn har kørt på scooter"

Jeg kan godt forstå at du er harm, det er for dårligt til den pris!!

Men jeg tror desværre intet du får ud af at skrive et klage brev..

HVor slemt står det til med manden og bilen??

Nej, får sikkert ikke noget ud af det.. Specielt ikke hvis man skal forsvare sig mod "scooter-argumentet"
Det er bare mere princippet i det  
Øv, hvor er det irriterende!

Bilen er flækket i den ene side - Det er sgu lidt af et hit
Men den kan da stadig køre.

Anmeld

16. december 2009

Tynen

Lulle25 skriver:

Hej Tynen. Det er traels med vinterstøvler. Har i flere år bøvlet med Cecilies vinterstøvler, hun ville have med lynlås og de blev ødelagt efter kort tid, det koster så 225 kr at få sådan en lynlås  repereret, men kunne aldrig finde på at gå til skobutikken, da det jo har været selvforskyldt, hun lynede dem aldrig ned som man skal. Så i år har hun fået ecco støvler uden noget bare til at stikke foden i og de er gode. Mathilde er mere forsigtig anlagt og har våget mig ud i at købe angulus til hende og de er stadig rigtig flotte også.

Jeg vil sige at man jo kan se de er slidte foran og det ser da ud til hun har brugt dem som stopklods til scooter etc. og det kan hverken sko eller støvler jo holde til i ret lang tid. Børn passer ikke på fodtøj og det tog da mig nogle år at finde ud af,  men det er sgu ikke butikkens skyld.

Kh Louise som sikkert får hug for dette indlæg

Ork nej - Hug får du ikke fra mig
Det var netop derfor jeg oprettede indlægget - For at høre hvad man kan forvente.
Jeg synes bare 1½ mdr. var alt for kort tid når de havde kostet så meget, men jeg er heller ikke garvet inde for børnesko-området endnu

Det jeg bliver sur over er bare at de måske har solgt mig "pyntestøvler" istedet for slidstærke støvler, som jeg rent faktisk bad om.

Men nu må jeg lige høre hvad de selv siger.
Har indkøbt et par nye, så det er bare mere princippet i det, hvis de også anser dem for pyntestøvler

Anmeld

16. december 2009

Helle30

Altså, jeg er sgu også helt oppe i det røde felt over Stellas støvler. De støvler er da meget pæne, men de er IKKE fremstillet til at være til pænt brug. Som Siber skriver, så er der altså ikke noget der hedder børnevinterstøvler til pænt brug. Og hvad er det med den scooterargumentation - er det noget man lærer på reklamationsafvisningskursus? Jeg synes, du skal gå videre med det. Hvis ikke butikken kan fantasere sig til bedre service end at påpege, at Stella har tilladt sig at agere barn i sine børnestøvler, så ville jeg gå til producenten. Ét er at støvlerne bliver mindre kønne at se til med slidte snuder - det betyder ikke så meget synes jeg - men hvis slitagen medfører fugt og kulde til fødderne, så er det en ommer. - Mener jeg.

- Helle

Anmeld

16. december 2009

Marco2

Jeg ville også blive sur. Man må forvente at et barn er et barn. Det er jo ikke str. 40 du har købt. Det er børnestøvler. Og der er da hverken pailetter eller høje hæle, så det må forventes at det er støvler der skal BRUGES! og ikke kun vimse rundt på de bonede gulve i dem.

Jeg ville gå videre til producenten. 

Jeg købte engang en jakke fra Red//Green. Efter nogle måneder gik lynlåsen op for neden. Jeg henvendt mig i butikken og de ville ikke gøre noget. Jeg skrev så direkte til Red//Green og forklarede at jeg havde en forventning om at det var et maritimt mærke og et kvalitetsmærke og at jeg derfor havde en forvntning om at jakken virkelig kunne holde til noget. Så det var meget skuffende at den efter få måneder anvendt til dagligt brug allerede var i stykker. Kort efter blev jeg bedt om at sende dem jakken. Fik den tilbage 2 dage efter hvor de havde sat ny lynlås i samt helt nye knapper som også var blevet lidt slidt. Så det kan sagtens betale sig.

Og hvad er der at miste? Støvlerne kan jo alligevel ikke bruges til ret meget nu. Så send dem afsted, og fortæl at du er skuffet. 

AG

Anmeld

17. december 2009

Monica

Jeg arbejder i en Sportmaster og der sælger vi også sortssko til børn - og de er dyre 4-700kr og de kan ikke tåle at blive spillet fodbold med eller kørt på mototcykel med... De går også op i snuden... Og hånden på hjertet, så fortæller alle ekspedienter det nok ikke til forbrugeren/kunden... Men det burde de...

Jeg ville klart slå på at de fortalte at det var god kvali - og at de kunne holde en hel vinter. Du kan evt gå til forbrugerklagenævnet, der vinder kunden tit... Eller bare sig det til dem. Gå evt ind og læs om garanti og reklamationsret. Når jeg tænker mig om, så er der vist noget med at bliver varen defekt inden for 2 mdr, har kunden krav på en ny vare.. Er ikke lige så stærk i det, min ammehjerne har indhentet mig bigtime...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.