Hvad skal man forvente af vinterstøvlerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Monica

Jeg arbejder selv et sted der sælger vinterstøvler til børn og vi ville nok heller ikke bytte de støvler... Men de burde have oplyst dig om at de kun var til pænt brug og ikke kunne tåle at blive brugt - DET kan du brokke dig over... Man må forvente at et par vinter støvler kan bruges mere end 1,5 mdr, hvis de ikke har giver dig nogen "brugsanvisning" med...

Forstår du hva jeg mener???

Moni - træt og har lyst til slik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Tynen

Monica skriver:

Jeg arbejder selv et sted der sælger vinterstøvler til børn og vi ville nok heller ikke bytte de støvler... Men de burde have oplyst dig om at de kun var til pænt brug og ikke kunne tåle at blive brugt - DET kan du brokke dig over... Man må forvente at et par vinter støvler kan bruges mere end 1,5 mdr, hvis de ikke har giver dig nogen "brugsanvisning" med...

Forstår du hva jeg mener???

Moni - træt og har lyst til slik

Ja, jeg forstår dig

Det er lige præcis det der irriterer mig.
Jeg gjorde nemlig min forventning til skoene klar og tydelig for ekspedienten - Altså at jeg med glæde betalte 5-600kr. for et par gode støvler som skulle holde vinteren over, fordi jeg ikke orker at skulle rende flere gange eller have dårlig samvittighed over om de nu var varme nok.
Og så står man her..

Jeg kunne da godt se at de ikke så så solide ud, men hun sagde, som skrevet før, at jeg fik kvalitet for pengene og jeg antog at hun var klogere end mig på skoområdet, så sagde ingenting.

Orker ikke at klage mere over det. De rullede sikkert øjne af mig da jeg forlod biksen, fordi jeg troede ungen måtte køre på scooter med dem på
Men nu ved jeg det til næste år  - Heller 2 billigere par, så man ikke bliver så sur og bitter

Anmeld

16. december 2009

Muffinmus

er, er lortet kun til pænt brug skal de sgu da sige det...

JEG forventer dælme mine vinterstøvler til ungerne kan holde ellers kan man sgu dalige så godt købe laksko og give dem et par uldsokker på.....

Kan godt forstå du er øv over det.

Anmeld

16. december 2009

Helle30

Jeg synes, 1,5 md. er for kort holdbarhed, og det uanset pris og mærke mv. Det er jo børnefodtøj for pokker, og Stella har jo bare brugt støvlerne som et barn gør. Der er jo heller ikke tale om et par "yndige" stykker fodtøj. Det er vinterstøvler, der skal bruges som vinterstøvler. Jeg kan godt forstå, du er tosset over det, og jeg synes også, det er ret urimeligt, at butikken bare afviser din klage sådan. Du er jo ikke den eneste mor, der har købt et par støvler til et barn, der kører på scooter. Alle normale børn med adgang til scooter kører på dem....

Men hvad pokker gør man?

- Helle

Anmeld

16. december 2009

Tynen

Efter at have svaret på Monicas indlæg, sat i opvaskeren, fået kørt min bil i grøften af kæresten, og læst de sidstkommende svar er jeg faktisk blevet ski´ hamrende rasende og gal!

Pyntestøvler???!!!
Jeg kan faktisk mærke at jeg føler mig forrådt og trådt på.
Der blev INTET nævnt om at det var til pænt brug..

Hvis man går ind i en forretning og beder om et par gode vinterstøvler og tilsætter samme smøre som jeg skrev til Monica, så kan man vel ikke tage fejl og tro at det var et par gode støvler til pænt tamtam vel?
Ihh, det pisser mig af! Specielt fordi jeg ved at der nok ikke er noget at komme efter..
Det er jo påstand mod påstand

Anmeld

16. december 2009

Siber

skriv et brev til ECCO, eller gå til en ECCO butik, det havde jeg saftsusema gjort. Det kan ikke være rigtig.

Vi købte et par billige sko i kvickly engang og der gik hul på snuden som der er på stellas, men jeg tænkte skidt med det, men havde det været vinterstøvler fra ECCO havde jeg gået amok!

Knus Siber

Anmeld

16. december 2009

Tynen

Siber skriver:

skriv et brev til ECCO, eller gå til en ECCO butik, det havde jeg saftsusema gjort. Det kan ikke være rigtig.

Vi købte et par billige sko i kvickly engang og der gik hul på snuden som der er på stellas, men jeg tænkte skidt med det, men havde det været vinterstøvler fra ECCO havde jeg gået amok!

Knus Siber

Det er ikke ECCO (De er for brede til hendes fod) men et andet mærke..
Men ja, det er faktisk en god ide - Altså at gå direkte til producenten

Men mon det hjælper noget, hvis nu støvler rent faktisk er til pænt brug og ikke alm. brug?

Anmeld

16. december 2009

Siber

Tynen skriver:

Men mon det hjælper noget, hvis nu støvler rent faktisk er til pænt brug og ikke alm. brug?

åh jeg troede det var ECCO, men same same....

ej come one, vinterstøvler til pænt brug? Man kan vel for søren ikke købe vinterstøvler til børn som er til pænt brug eller?

Det er fandema dårlig service, at ikke oplyse om det da, det skal de da have afvide. Altså børnestøver skal sku da kunne holde til at børn bruger dem eller? en ting er at de bliver slidt på snuden, emn at der ligefrem går hul??

Knus Siber, der er helt oppe i det røde flet pga Stellas støvler!

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Jeg kan kun sige at min svigerinde har været udsat med nøjagtig det samme -blot med sommersko og fik samme svar "dit barn har kørt på scooter"

Jeg kan godt forstå at du er harm, det er for dårligt til den pris!!

Men jeg tror desværre intet du får ud af at skrive et klage brev..

HVor slemt står det til med manden og bilen??

Anmeld

16. december 2009

Tynen

Siber skriver:

åh jeg troede det var ECCO, men same same....

ej come one, vinterstøvler til pænt brug? Man kan vel for søren ikke købe vinterstøvler til børn som er til pænt brug eller?

Det er fandema dårlig service, at ikke oplyse om det da, det skal de da have afvide. Altså børnestøver skal sku da kunne holde til at børn bruger dem eller? en ting er at de bliver slidt på snuden, emn at der ligefrem går hul??

Knus Siber, der er helt oppe i det røde flet pga Stellas støvler!

Haha
Nu skal du ikke sidde med dirrende hænder og høj røst lige som jeg lige har gjort da min kæreste kom ind af døren med ordene "NU skal du FANDME lige høre hvad en fra nettet siger..."

Jeg skal da ikke gøre mig klog på sko, men ville da bare mene at min tale til hende ikke var til at misforstå...
.. Ellers havde jeg jo bare bedt hende om et par pæne vinterstøvler til fint brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.