Monica skriver:
Jeg arbejder selv et sted der sælger vinterstøvler til børn og vi ville nok heller ikke bytte de støvler... Men de burde have oplyst dig om at de kun var til pænt brug og ikke kunne tåle at blive brugt - DET kan du brokke dig over... Man må forvente at et par vinter støvler kan bruges mere end 1,5 mdr, hvis de ikke har giver dig nogen "brugsanvisning" med...
Forstår du hva jeg mener???
Moni - træt og har lyst til slik
Ja, jeg forstår dig 
Det er lige præcis det der irriterer mig.
Jeg gjorde nemlig min forventning til skoene klar og tydelig for ekspedienten - Altså at jeg med glæde betalte 5-600kr. for et par gode støvler som skulle holde vinteren over, fordi jeg ikke orker at skulle rende flere gange eller have dårlig samvittighed over om de nu var varme nok.
Og så står man her..
Jeg kunne da godt se at de ikke så så solide ud, men hun sagde, som skrevet før, at jeg fik kvalitet for pengene og jeg antog at hun var klogere end mig på skoområdet, så sagde ingenting.
Orker ikke at klage mere over det. De rullede sikkert øjne af mig da jeg forlod biksen, fordi jeg troede ungen måtte køre på scooter med dem på 
Men nu ved jeg det til næste år - Heller 2 billigere par, så man ikke bliver så sur og bitter 
Anmeld