Hvad skal man forvente af vinterstøvlerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Tynen

Fårk, jeg er bare MEGA træt af det!!

Stella har brugt sine, for mig, skide dyre vinterstøvler til 549,- i 1½ mdr. og der er allerede slidt hul på begge to og de er derfor skide utætte og kolde.

Jeg klagede min nød og irritation til butikken i mandags og de siger at de ikke kan gøre noget ved det eftersom det er selvforskyldt.
De antog, uden at jeg har sagt det, at hun har kørt for meget på scooter.
Jeg ved ikke hvor meget hun drøner på scooter oppe i dpen, men herhjemme har hun ikke gjort det i "støvleperioden".

Jeg kunne sende dem ind til undersøgelse/lapning, men regner de med at jeg kan undvære dem til hende i den periode det tager at undersøge dem?

Ej, jeg ved godt det nok er mig der overreagerer, men jeg bliver bare så pisse (Sorry!) træt af at ofre så mange penge på noget der holder så lidt.
Så ville jeg til enhver tid hellere købe 2 billige par og udskifte med..

Hvad synes I?
Kan man virkelig ikke forvente mere af et par støvler?

Trine - Både vred OG skuffet.. Har virkelig dårlig samvittighed over at sende hende afsted med utætte støvler idag
Jeg magter det ikke her før jul  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Kaufie

Det ser godt nok vildt ud - og efter kun 1½ måned!

Men ja, de er hårde ved deres fodtøj - det ser ud til at være ruskind/nubuck-agtigt ude i spidsen? Måske læder er mere slidstærkt? Det bliver godt nok også hurtigt grimt, men er ikke så hurtigt til at blive slidt helt væk. Det ville jeg have valgt, da William også er hård ved snuderne.

Min dp insisterer på termostøvler - så der er gummi/plastic over hele foden - desuden kostede de ikke en bondegård, så slider han hul, er det ikke den store udskrivning. Jeg ved godt mange ikke vil bruge termostøvler fordi de ikke er så fancy og ikke sidder så godt fast som dem med velcro, men det har ikke været et problem for os. Hellere tør og varm end våd og smart.

Anmeld

16. december 2009

Tynen

Kaufie skriver:

Det ser godt nok vildt ud - og efter kun 1½ måned!

Men ja, de er hårde ved deres fodtøj - det ser ud til at være ruskind/nubuck-agtigt ude i spidsen? Måske læder er mere slidstærkt? Det bliver godt nok også hurtigt grimt, men er ikke så hurtigt til at blive slidt helt væk. Det ville jeg have valgt, da William også er hård ved snuderne.

Min dp insisterer på termostøvler - så der er gummi/plastic over hele foden - desuden kostede de ikke en bondegård, så slider han hul, er det ikke den store udskrivning. Jeg ved godt mange ikke vil bruge termostøvler fordi de ikke er så fancy og ikke sidder så godt fast som dem med velcro, men det har ikke været et problem for os. Hellere tør og varm end våd og smart.

Jeg fik faktisk min mor til at købe et par termostøvler til hende igår.
Så ved jeg da i det mindste at hun ikke får våde tæer..

Men så ved jeg det til næste år - Bliver bare så skuffet over at købe "kvalitet" (som de kaldte det i butikken), for at kunne smide dem ud efter 1½ mdr.

Ved godt at det sikkert er hvad man kan forvente når det er sådan noget "stof" skoene er lavet af - Det er nok bare prikken over Iét.
Jeg orker ikke flere udgifter lige nu.
Er dælme ved at få stress over at vi også skal holde dåb, jeg er langt fra færdig med at købe gaver, min telefon er i stykker, babyalarmen er død og nu det her.. Argh!
Swwy - Off topic! Har bare en dårlig dag

Anmeld

16. december 2009

Kaufie

Kender godt de dage - der skal ikke meget til at vælte læsset når alt føles som modgang.

Måske det er derfor vores unger af og til også bare er møgumulige - fordi de synes de har haft en skoddag og mor så synes de liiige skal noget de ikke gider.

Sender lige sådan en - og ønsker dig en god dag!!

Anmeld

16. december 2009

Rasmine

Sådan ser Mille's også ud. Men jeg tror da ikke hendes er utætte.

Men ja, sur røv....

Anmeld

16. december 2009

BK

Laura's dyre støvler er også i stykker, godt nok ikke tyndslidte, men ritsratslukningen er gået lige i samlingen og det var de efter 14 dage, vi var dumme nok til ikke at køre ud med dem...

Anmeld

16. december 2009

Louise mortil4

Det er godt nok vildt de ser sådan ud efter kun 1½ månede. Lærke og Livs støvler til 129 kr pr par fra bilka er næsten lige så fine som ny, de kører da også scooter og de er lidt slidte i spidsen, men overhovedet ikke nær ved at gå i stykker, godt nok skal de ha en gang spray for at være bedre vandtætte når man køber dem, men har kun gode erfaringer med dem. Fårk jeg ville føle mig snydt og aldrig handle hos dem igen hvis vi havde købt så dyre støvler der allerede ser sådan ud, det er sgu da børn der skal bruge dem.

Anmeld

16. december 2009

Anja

Vores ungers støvler er stadig fine, varme og tætte. Kan til hver tid anbefale Eccos vinterstøvler til børn  - men ja, der skal helst være skind eller sål ved snuden ellers slides de for hurtigt.

Anmeld

16. december 2009

Millebasse

Anja skriver:

Vores ungers støvler er stadig fine, varme og tætte. Kan til hver tid anbefale Eccos vinterstøvler til børn  - men ja, der skal helst være skind eller sål ved snuden ellers slides de for hurtigt.

Bastians ECCO støvler ser også ud som nye! De er simpelthen fantastiske og han både kører scooter og leger vild i de støvler..

Men Tynen, kan godt se at det er mega træls.. Øv også..

Anmeld

16. december 2009

Muffinmus

hmm, begge Williams ser ud som nye næsten...og det er et sæt Bilka og et sæt Ecco....

Synes at det er for dårlig sercice over sådan et par dyre sko....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.