Anonym skriver:
ja, det kræver en del... jeg ville jo nok være nødt til at flytte hjem ved nogle af mine forældre eller en veninde, til jeg finder mit eget...
og pu ha... alt det der skal deles, samt den ekstra familie jeg har haft i de 3 år, man skal sige farvel til... men man må jo bare tage en dag af gangen.... nu må jeg bare finde ud af hvornår det er mest passene at sige...
Der bliver aldrig et passende tidspunkt, desværre....
Når man elsker de her dåååmme mænd, vil man bare så gerne gøre det så gnidningsfrit som muligt... Men det kan aldrig helt blive totalt gnidningsfrit....
Hvis jeg var dig ville jeg finde et tidspunkt, som ikke var lige inden han skulle arbejde... Hvis han ikke arbejder weekender, så en fredag, efter arbejde. Simpelthen holde hovedet koldt, og sige tingene helt roligt, som det er, så blidt som muligt, men alligevel uden omsvøb, og uden at være tvetydig.
Hvis han ikke arbejder weekender, og du siger det en fredag efter arbejde, så har han weekenden til at slikke sårene, og stille dig evt. spørgsmål der først kommer efter du er gået. På den måde kan det måske foregår nogen lunde roligt....
Hav en veninde til at vente uden for døren, eller giv naboen et vink, og bed om at få lov at gå derind, hvis han bliver for højrystet når han får beskeden. Bare så du ikke kan få en følelse af at være 'cornered' og blive presset til at fortryde det, hvis det ikke er det du vil.
Anmeld