tak for jeres svar...
min kæreste er dominerende.... men det er på mange små områder, så når man for længe har levet med det, bliver alt for stort og fylder for meget... efterhånden er det gået op mig, at jeg har mistet mig selv i det her forhold mere end jeg har 'fået'... desværre....
han er både jaloux og dominerende dog ikke voldelig overhoved... han er f.eks ikke glad for at jeg ser en nøgen eller halvnøgen mand i film og sådan, (han ville f.eks. ikke bryde sig om at jeg så paradise hotel) der er mange ting rent tøj og skomæssigt han heller ikke bryder sig om, han har svært ved at snakker med drenge og vil ikke have jeg tager til fest eller i byen med veninderne... og han ville heller ikke bryde sig om at jeg havde en facebook profil... i starten troede jeg det var mig selv, som "valgte" de ting her, men det er gået op for mig, at jeg på mange punkter lever efter hans præmisser, og det kan jeg ikke meget længere...
dog skal det siges han selv 'lever' efter disse regler og derfor på ingen måde er dobbeltmoralsk, men derfor er det jo ikke bedre.
Anmeld