Babyalarm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

Dansker i England

Vi har en baby alarm. Bruger den når min datter sover, og jeg skal ud at ryge (vi bor på anden sal, og jeg går udenfor), så der synes jeg, det er nødvendigt. Jeg sniger bare ind og sætter alarmen, og så slukker jeg den, når jeg kommer op igen. Men når vi bare er i lejligheden, synes jeg ikke, der er nogen grund til at bruge den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lærke90 skriver:

Men er det ikke noget med at man ikke må/kan stole 100% på dem ?

det var egentlig den viden jeg har fået efter diverse steder jeg har læst og søgt vejledning.

Jeg har en Super Nova. Jeg har både brugt den til min dreng og nu til min pige. Da har ALDRIG "svigtet" og jeg har altid kunne stole på den. Begge mine børn har sovet udenfor og under en overdækket terasse, hvor jeg ikke har kunne hører dem indenfor - trods åbne vinduer (vi har en stor have). Så er det også rart, at kunne gå i bad, hører musik eller noget andet uden, at skulle tjekke sine børn hele tiden. Jeg har selvfølgelig aldrig ladet dem stå udenfor i mange timer og sove uden lige, at stikke hoved ud til dem.

Jeg kan kun anbefale, at man har en babyalarm, men du må gøre dig dine egne erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.