Babyalarm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Sulajma

http://www.blueballoon.dk/site/images/images/super%20nova.jpg

Disse er super gode , men prisen er også derefter !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

JustAnotherName

Ja, vi har en babyalarm (Super Nova)
Og jeg ville ihvertfald ikke undvære en!

Jeg oplevede at jeg ikke sov ret tungt om natten, fordi den mindste lyd fik mig til at vågne for at lytte, om det var mit barn...

Så satte jeg babyalarmen på hende, for så kunne jeg nemmere høre hende, og ikke være nær så urolig for at sove for tungt så jeg overhørte hende. Og det hjalp meget. Så for mig, gjorde dét at bruge babyalarmen, at jeg kunne sove bedre og tungere om natten.

Anmeld

10. december 2009

Kløver

LMM skriver:

Hej..

har i købt eller købte i babyalarm??

Har nemlig fået afvide at man får et mere rolig barn uden babyalarm (som min mor siger det havde man jo heller ikke i gamle dage) fordi man ikke hele tiden rander end til barnet ved den mindste lyd...

Vi har fået en vugge som skal stå i soveværelset det første stykke tid, hvor vi ikke behøver en babyalarm..

men hvad er jeres mening.??

Når dte bliver vores tur vil vi gerne have baby alarm, men dette hænger også sammen med vores hus er i 3 etager, og ville være rart hvis man lige skulle hente vasktøj ovenpå, mens barnevognen stod udenfor, at man kunne høre hvis der kom et problem, eller barnet bliver ked af det, men man skal nok lære, hvornår man går derud, om de siger lyde fordi de drømmer, eller om de bare skal have tid til at falde i søvn igen, og om der er noget i den lyd de laver, eller om de måske virkelig er rigtig kede af det.

Jeg tror man finder ud af det hen af vejen hvor hurtigt man reagerer

Anmeld

10. december 2009

Kløver

Tdittmann skriver:

Når pigerne her hos os har stået ud og sovet har jeg bare haft vinduet på klem så jeg har kunnet høre dem.

Jeg tænker om dette var om vinderen, nu er jeg selv kuldeskær, og tænker om det ikke bliver frygteligt koldt

Jeg kan godt forstå folk der ikke ønsker babyalarm, vi er bare lidt nødsaget, pga vores 3 etager

Anmeld

10. december 2009

LMM

Vi bor i et rækkehus på 1 plan med lille have.. så her hjemme føler jeg ikke at vi får brug for den..

Anmeld

10. december 2009

Tdittmann

Begge piger er vinterbørn men sovekammeret vinduet står jo alligevel på klem

Anmeld

11. december 2009

JonTri

Jeg ville heller ikke have en alarm inden jeg fødte, men ændrede hurtig mening efter lidt tid. Har ikke brugt den indenfor, da han jo kunne høres live der. Med undtagelse af nytårsaften.

Udenfor ville jeg nødig have undværet den, da det er forskelligt hvor han er placeret. Desuden er det super at tage en skraber velvidende at man er sikker på at høre barnet - og hurtigt hører man om det er "alvorligt".

Desuden er min dreng i dagpleje og sover ALTID ude til middag - og hun var glad for at vi havde alarm... Ikke at man skal køve en fordi pasningen kræver det. Meen man behøver jo ikke spæne ud efter en inden barnet er der... se tiden an.

Anmeld

11. december 2009

moller84

Jeg ville ikke undvære den. Den giver mig en indre ro, for uden føler jeg at jeg sidder på stilke for at væe sikker på at jeg kan høre hende. Og hvis hun sover udenfor, vil jeg gerne med ro i sindet ku sidde ovenpå, på kontoret ved computeren, og stadig ku høre hende. Som en anden også skrev, føler jeg at jeg sover bedre om natten med den ved siden af, vågner ikke af små-lyde, og om dagen har jeg jo hurtigt lært hvornår jeg skal gå derud og ikke behøver gå ud ved hver lyd hun kommer med.

Anmeld

11. december 2009

SaNiNa

Ja det var vi og den købte vi på tilbud enden nicklas blev født. når han står ude i gården kan vi ikke hører ham hvis vinduerne ikke står åbne og det går i altså ikke her i vinter måneden.

ved ikke om man får et mere rolig barn af ikke at have en men vi kan ikke undvære vores. og ville ikke bryde mig om at han skulle ligge derude og græde ind til vi opdagede han var vågnet

Anmeld

11. december 2009

frk andreasen

LMM skriver:

Hej..

har i købt eller købte i babyalarm??

Har nemlig fået afvide at man får et mere rolig barn uden babyalarm (som min mor siger det havde man jo heller ikke i gamle dage) fordi man ikke hele tiden rander end til barnet ved den mindste lyd...

Vi har fået en vugge som skal stå i soveværelset det første stykke tid, hvor vi ikke behøver en babyalarm..

men hvad er jeres mening.??

jeg havde ikke en til min datter men jeg har lige fået 2 sæt af en veninde så denne gang skal de afprøves. for rendte i tide og utide ud til barnevognen. men min datter har det sidste halvanden år bare sat sig op når hun vågnede kalder på mig hvis jeg ikke lige ser hun er vågnet

kram tanja 25+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.