Babyalarm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i babyalarm??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.936 visninger
31 svar
0 synes godt om
10. december 2009

LMM

Hej..

har i købt eller købte i babyalarm??

Har nemlig fået afvide at man får et mere rolig barn uden babyalarm (som min mor siger det havde man jo heller ikke i gamle dage) fordi man ikke hele tiden rander end til barnet ved den mindste lyd...

Vi har fået en vugge som skal stå i soveværelset det første stykke tid, hvor vi ikke behøver en babyalarm..

men hvad er jeres mening.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Lærke90

Vi har ikke nogen babyalarm. Har tænkte på det flere gange.

Grunden til at vi ikke har en er at man ikke kan stole 100% på dem alligevel. Så vi må bruge vores egne øre

Anmeld

10. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi ønsker os en babyalarm.. Hendes værelse er ovenpå, så det er ikke sikkert vi kan høre hende hvis vi sidder nedenunder i stuen (hun er ikke født endnu, skal lige siges), og hun er puttet i sit eget værelse. Og så synes jeg det er rart med en babyalarm når hun skal til at sove ude i vognen (men der er jo lidt tid endnu ).

Til at starte med skal hun selvfølgelig sove hos os (i liften), så der får vi nok ikke brug for den. Men til senere brug har vi ønsket os en

Knus Caroline

Anmeld

10. december 2009

Tdittmann

Vi har ingen babyalarm. Og vi har to piger på 5 og 7 år og en lille ny i vente til maj. Denne gang skal vi heller ikke have en babyalarm

Vi har valgt babyalarmen fra fordi vi på et tidspunkt lånte en til den første og fandt ud af at vi forstyrrede hende når hun sov. Og så stoler jeg ikke 100% på den - jeg stoler mere på mine egne ører.

Når pigerne her hos os har stået ud og sovet har jeg bare haft vinduet på klem så jeg har kunnet høre dem. Og mens de var helt små har liften/vuggen bare stået oppe i stuen og så har vi flyttet den når vi skulle i seng.

Anmeld

10. december 2009

LauraLW

Vi har ikke nogen endnu, men den står bestemt på listen.

Vi bor småt, så den skal ikke bruges herhjemme, men da vi bor på 3. sal, og jeg gerne vil have at baby sover nede i gården, er det ret vigtigt med en babyalarm. - Man lærer vel hurtigt at skelne sove-lydene fra de andre lyde.

Laura

Anmeld

10. december 2009

Lærke90

Tdittmann skriver:

Når pigerne her hos os har stået ud og sovet har jeg bare haft vinduet på klem så jeg har kunnet høre dem.

også en af de ting jeg har tænkt mig at gøre

Anmeld

10. december 2009

Valle81

Har aldrig hjaft og får heller ikke en, synes det er en opfindelse fra helvede og er så træt af at de fleste render rundt med den, nærmest hlngede om halsen, for tænk hvis lille baby sige noget:0)

Nej det er ikke mig og det bliver det aldrig.

Da min datter var lille boede vi i en lejlighed, når hun stod ude på altanen og sov, var altandøren lukket og jeg kunne sidde i stuen og se tv, når hun græd hørete jeg hende. Man kan jo altid have en vindue på klem. Nogle gange hørte jeg hende ikke mlige med det samme, men er sikker på hun ikke har taget skade:0)

Nå men bare mening fra mig,

Kærligst fra Christina

Anmeld

10. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej..

har i købt eller købte i babyalarm??

Har nemlig fået afvide at man får et mere rolig barn uden babyalarm (som min mor siger det havde man jo heller ikke i gamle dage) fordi man ikke hele tiden rander end til barnet ved den mindste lyd...

Vi har fået en vugge som skal stå i soveværelset det første stykke tid, hvor vi ikke behøver en babyalarm..

men hvad er jeres mening.??

Der er jo ikke nogen der siger at du SKAL løbe ind til barnet bare han/hun kommer med en lille lyd.

Vi har en, men bruger den sjældent. Og når vi endelig gør, så går vi altså kun ind til ham når vi kan høre at nu kan han altså ikke selv falde til ro igen.

Så det er hvad man gør det til.

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

Jeg har heller aldrig brugt babyalarm, og kommer heller aldrig til det.... Syntes lidt det er noget overhysterisk pjat! Ja undskyld, nu bliver nogen måske stødt....

Hvis ens barn vågner skal man nu nok høre det, selvom de ligger i den anden ende af huset/lejligheden. Man har et indre "væggeur" som ringer når babyen vågner, det tror jeg på! Min søn har ALDRIG lagt og grædt i længere tid fordi jeg ikke har hørt ham... Og har han stået et sted, fx når vi har været hos mine forældre og jeg ikke har kunne høre ham, jamen så har jeg lettet røven for at gå ud og lytte engang imellem....

Dig der skal have dit barn stående i gården fordi i bor på 3 sal, dig kan jeg forstå. Dog ville jeg aldrig selv turde lade mit barn stå sådan. Men jeg går ikke engang ind i en butik og lader barnevognen stå ude. Tør jeg simpelthen ikke med den verden vi lever i..... Ved godt det skulle være underligt hvis lige netop mit barn skulle blive "hugget" men tør overhovedet ikke løbe risikoen....

Anmeld

10. december 2009

Kruse90

nu har jeg ikke barn.
men blnder mig lige alligevel

jeg vil helt sikkert gerne have en.
synes nu det er meget rart.
Og der er jo ingen der siger du skal stå på spring fordi der kommer den mindste lyd altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.