And Vs. Flæskesteg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

BOBS

And eller gås, flæskesteg og julemedister der lige ligger og hygger lidt hos anden det sidste stykke tid...så er det jul her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Hjaltesmor

Vi får begge dele, selvom vi kun er 5. Vi gemmer nemlig resterne til julefrokost d. 25.

Derudover synes min far og søster, at flæskesteg hører julen til, men jeg bryder mig ikke om svin, så jeg vil hellere have anden - og den skal være fyldt med æbler, svesker, appelsiner og andre godter

Anmeld

10. december 2009

Heidi.

Tullen85 skriver:

tjah efter mine forældre blev skilt forige år laver min mor And og kampsteg (aldrig flæskesteg), har vi ellers aldrig fået. Før fik vi altid Kalkun eller Gås, kampsteg og "stuffing"... Men kan nu egentlig bedre lide and... :-)

Mmm glæder sig til jul hehe

Kamsteg og flæskesteg er det samme, tror du tænker på ribbensteg??

Anmeld

10. december 2009

Tina2

And og flæskesteg:-) Jeg spiser dog kun and...

Anmeld

10. december 2009

Becks

Vi har altid faaet begge dele i min familie..

Jeg kan ikke lide nogen af delene, spiser dog et stykke flaeskesteg

men roedkaal, det spiser jeg MEGET af, for bryder mig heller ikke om brun sauce eller kartofler, men det spiser jeg dog rimeligt af

Anmeld

10. december 2009

FrkT

lulle1985 skriver:

Hos os er det meget forskelligt da vi er på skift hos min mor, min far og hans kone og hos svigermekanikken

Hos min mor får vi altid and med alt det der hører til...

Hos min far og hans kone ( hvor vi skal være i år) spiser de altid kalkun og flæskesteg da min far overhovedet ikke kan tåle and.... men men men jeg kan altså bare ikke undvære min and juleaften så hvis det ikke er der hvor jeg skal holde jul, laver jeg altid en og tager med...

Derimod hos mine svigerforældre spiser de får, da min svigermor er nordmand, men da svigerfar ikke er vild med det, er det jo så heldigt at anden falder i god jord hos ham

rigtig god jul til alle...

Arj Louise! Er din svigermor nordmand???? Så er manden jo halv norsk.... PRÆCIS som Jens (hans mor er også nordmand og hans far er dansk )

Anmeld

10. december 2009

FrkT

Hos os får vi altid and.... sådan har det været hele mit liv. Men er spændt på når vi engang skal op til svigermor i Norge og fejre jul - for de har helt andre julemadstraditioner. Men vi har ikke lige haft råd til at tage derop endnu. Så vores 4. jul sammen bliver hos mine forældre med min lillesøster. Og vi skal bare have lækker and med ALT hvad der hører til. Mumse numse

Anmeld

10. december 2009

lulle1985

FrkT skriver:

Arj Louise! Er din svigermor nordmand???? Så er manden jo halv norsk.... PRÆCIS som Jens (hans mor er også nordmand og hans far er dansk )

ej det var da sjovt Thilde... ja det er det samme her, så guldklumpen bliver 1/4 normand...  men sjove traditioner de har i Norge.... hvor er din svigermor så fra?

Anmeld

10. december 2009

Ox.

Uhhhhm, glæder sig jo helt til d 24 nu! Yummy yummy lyder jo lækkert det hele, lige undtaget anden for mit vedkommende hehe

Anmeld

10. december 2009

vatten

Vi får det hele; flæskesteg, and og medister. >Og selvfølgelig alt tilbehøret dertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.