And Vs. Flæskesteg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad får i juleaften?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.352 visninger
50 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Ox.

Halløj Piger!

Hvad får i at spise hos jer juleaften?

I min familie får vi flæskesteg, da ingen af os kan lide and, ved svigerfamilien får vi både and og flæskesteg ..

Tænkte at det kunne være sjovt at se hvad der var tradition hos jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Anita80

Må jeg være med ???

Her får vi kalkun og har altid fået det i familien...

Anita

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

Vi får begge dele, for jeg kan ikke tåle and.... Spiser jeg and så står det ud af begge ender på mig dagen efter!

Nu skal jeg holde jul med min forlovedes familie i år, og ved at der får de and, men håber da de måske tænker lidt på mig og laver en steg også

Anmeld

10. december 2009

SHERO

tjah efter mine forældre blev skilt forige år laver min mor And og kampsteg (aldrig flæskesteg), har vi ellers aldrig fået. Før fik vi altid Kalkun eller Gås, kampsteg og "stuffing"... Men kan nu egentlig bedre lide and... :-)

Mmm glæder sig til jul hehe

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

vi får and og medister...

Anmeld

10. december 2009

Tdittmann

Her hos os skal vi have kalkun - smager dejligt med fars i og brune/hvide kartofler - waldorf salat og sovs

Anmeld

10. december 2009

Ox.

Anita80 skriver:

Må jeg være med ???

Her får vi kalkun og har altid fået det i familien...

Anita

Uhhhm mums, det er altså også lækkert ..

Anmeld

10. december 2009

Ox.

LouiseLarsen skriver:

Vi får begge dele, for jeg kan ikke tåle and.... Spiser jeg and så står det ud af begge ender på mig dagen efter!

Nu skal jeg holde jul med min forlovedes familie i år, og ved at der får de and, men håber da de måske tænker lidt på mig og laver en steg også

Eeej puha, ja så håber jeg også for dig de gør det da hehe ..

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

Sussie&Lilje skriver:

Eeej puha, ja så håber jeg også for dig de gør det da hehe ..

Hvis de ikke gør så lader jeg jo bare være med at spise kød. Meeeen det høre sig jo ligesom til juleaften....

Anmeld

10. december 2009

Gaya

Elsker elsker elsker and.......

Jeg holder altid jul med det hele hos min far den 23. (lige siden mine forældre blev skilt for 19 år siden....) min far laver både and og ribbensteg......
Hos min mor får vi også and.....i mange år lavede vi 2 ænder og ingen steg da vi aller bedst kan lide anden.......men nu er hun gået over til også at lave en ribbensteg......

I år skal jeg holde jul (24.) hos min svigerfamilie......de får kalkun, prøvede det for første gang forrige år......og det er altså ikke mig må jeg indrømme, det er bare vildt tørt...........men men de laver heldigvis også steg (godt nok kamsteg) som jeg synes er meget tørt meeeen det glider da ned.....;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.