Vildt god tråd, Rosa!!!
Og tillykke med knægten i maven, det er da gået min næse forbi at det var en "han" der ligger derinde:-) Var det til MD-scanning I fandt ud af det??
Jeg har en af hver- Filuca på snart 6 år og Milas på 2½ år.
Jeg synes der er stor forskel på dem, Filuca har ALTID haft nemt til gråd. Det mindste der går hende imod- og hun græder.... Synes dog det er blevet bedre (heldigvis) for i perioder har det godt nok været træls med alt det hyleri for at sige det rent ud sagt!!!!
Hun var utrolig tidlig med sit sprog, sang bla "Se min kjole" lige omkring sin 2 års fødselsdag. Hun smed bleen da hun var 2 år og 3 mdr og nu hvor hun er 5 år staver og regner hun bare derud af. Så hun kan rigtig meget til hun skal i skole. Har lavet de første 20-25 opgavebøger som er op til 8 år.
Milas har aldrig haft så nemt til gråd som Filuca. Han var nemmere da han var baby. Græd næsten aldrig heller, men når han så gjorde så kunne det høres i hele byen
Hold da op, han skreg højt!
Han har slet ikke været så hurtig med at kunne alt det forskellige som Filuca. Gik først da han var 16 mdr og er først nu begyndt med lange sætninger.... Ellers har det været korte eller bare ord han har sagt. Ble bruger han også endnu, men det er også helt ok 
Filuca leger bedst med drenge... Hendes dukker samler støv, hun leger ALDRIG med dem... Derimod elsker hun at cykle, grave og klatre i træer.... Milas er også udedreng, så det er rigtig dejligt:-)
Han er så utrolig god til at fordybe sig hvis han fx bygger Briobane eller Flexitrax-bane... Kan sidde med det i 2 timer uden vi hører ham overhovedet:-) Og når man tjekker ham, så opdager han det slet ikke, fordi han bygger og bygger:-) Filuca kunne slet ikke fordybe sig på den måde da hun var 2½ år, men nu kan hun:-)
Milas vil gerne lege med Filucas dukker ind imellem (han har en drengedukke på ønskesedlen i år) men det er så sjovt når han render rundt med den i dukkevognen, og der kan man virkelig se forskellen fra en pige der leger med dukker, for dukken bliver kylet ned i vognen og så bliver der ellers kørt ræs:-) Meget voldsomt:-)
Nu er det ikke sådan at Filuca ikke kan lege med dukker og ikke kan lege med piger, for det kan hun sagtens. Hun elsker også prinsessekjoler og sminke. Men hun er mere til de mere aktive lege....
Filuca har altid forstået et NEJ da hun var yngre (kan knibe lidt nu, ha ha) og har aldrig pillet ved alting osv, hvorimod Milas bliver ved og ved og ved... Han griner bare når vi siger NEJ.... Han er så nysgerrig og roder i alting....
Filuca er klart mest temperamentsfuld- præcis som mig.
Inden hun kom i børnehave var hun ret genert og snakkede ikke bare løs med fremmede... Milas snakker med alle han kan komme til, holder sig ikke tilbage. Filuca tog dog en voldsom drejning da hun kom i børnehave. Til det GODE:-)
Ved ikke om alt jeg har skrevet kan bruges, for der er jo også mange ting man ikke kan sammenligne ved drenge og piger:-) Jeg synes i hvert fald der er stor forskel:-)