Hvad mener I: Typisk drengemave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Valle81

Rosa skriver:

Hvad siger I piger - ligner det så en drengemave, eller hvad synes I?

Nu må jeg jo vænne mig til tanken om en lille (måske) Jonathan i stedet for en Cajsa Olivia - og så kom jeg til at tænke på om min mave er en atypisk drengemave eller lige efter skabelonen???

(Bær over med dels manglen på tøj og nattøjet)

Knus

Rosa 20+2

Først så synes jeg det ligner en drengemave, for det er en drenge mave:0)

Jeg har ingen forstand på det med forskel på drenge og pigemaver:0)

Men smuk ser du ud:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Først så synes jeg det ligner en drengemave, for det er en drenge mave:0)

Jeg har ingen forstand på det med forskel på drenge og pigemaver:0)

Men smuk ser du ud:0)

Mange tak

Det med drenge / pigemaver er nopget med at der er ammestuehistorier om at man kan se kønnet på formen af maven, hvis den er spids og sidder mest foran skulle det være en "drengemave", mens "pigemaver" er rundere og bredere og sidder ud på siderne   Men det ER vist bare ammestuesludder - men sjovt og hyggeligt alligevel!

Anmeld

9. december 2009

Valle81

Rosa skriver:

Mange tak

Det med drenge / pigemaver er nopget med at der er ammestuehistorier om at man kan se kønnet på formen af maven, hvis den er spids og sidder mest foran skulle det være en "drengemave", mens "pigemaver" er rundere og bredere og sidder ud på siderne   Men det ER vist bare ammestuesludder - men sjovt og hyggeligt alligevel!

Ja det er rigtigt:0)

Jeg venter en dreng og min mave ser sådan ud:0) Jeg synes den er ret rund:0) He he

Anmeld

9. december 2009

Diana...

Rosa skriver:

Generelt har du jo bare altid ret, det må jeg bare lære at huske!   Jeg kunne ikke lige finde et bagfra-billede - men du kan jo se mig live på fredag, så skal jeg nok snurre rundt for dig

Det er en aftale så kan du lige tage en tur rundt om juletræet ;-)

Anmeld

9. december 2009

karina1980

nu har jeg ikke læst, men for mig ligner det en drengemave, det ser ikke ud til at det sådan rigtigt har sat sig andre steder end på maven, så jeg vil sige en drengemave, desuden en flot en af slagsen

Anmeld

9. december 2009

smokin

Rosa skriver:

Hvad siger I piger - ligner det så en drengemave, eller hvad synes I?

Nu må jeg jo vænne mig til tanken om en lille (måske) Jonathan i stedet for en Cajsa Olivia - og så kom jeg til at tænke på om min mave er en atypisk drengemave eller lige efter skabelonen???

(Bær over med dels manglen på tøj og nattøjet)

Knus

Rosa 20+2

Du kunne da sagtens lave modelbilleder for gravide - undertøj tænker jeg. Du er da vildt flot

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Du kunne da sagtens lave modelbilleder for gravide - undertøj tænker jeg. Du er da vildt flot

Ahrmen altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.