Hvad mener I: Typisk drengemave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Misjelle skriver:

Hvor er du dog en køn pige, med en meget smuk mave . Synes dog ikke det ligner en typisk drengemave, da den starter meget højt oppe. Er dog ingen ekspert på området, sammenligner bare med hvordan min egen så ud .

Hehe tror du er den første som har svaret

Det er rigtigt at den er begyndt at kravle opad, og den sidder heller ikke så meget på siderne - man kan f.eks. ikke rigtig se bagfra at jeg er gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Moderator

Ea skriver:

Jeg ved ikke hvad der er drenge maver og piger maver, men du har en flot og slank gravid mave ihvertfald

Mange tak

Anmeld

9. december 2009

mariamiss6

Mener at de der mener der ER en bestemt form på pige og drengemaver, mener at drengemaver er spidse, og sidder KUN midt på maven, og ikke ud på sidebenene... Så man netop ikke kan se en graviditet bagfra...
Hvorimod en pigemave skulle være en rigtig badebold, sådan ud over det hele agtigt hehe...

Jeg selv var vidst meget "spids" og havde min sædvanlige talje, næsten, og maven sad enten nøjagtig midt på, eller heeeeelt nede i trussen hehe...

Men det kan i jo dømme, i mavebillede trådene af min mave... jeg gider ikke lige smide en masse billeder ind her, når de alleree ligger et andet sted på siden, desuden er dte jo heller ikke "min" tråd heheh

Rosa, jeg synes dinmave pt ligner en drengemave, hvis man skal gå ud fra myterne, men jeg synes at i forhold til min, så vokser du meget foroven på maven også.... Min mave voksede bogstaveligt talt ud, helt nede fra trussen synes jeg hehe....

Anmeld

9. december 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Mener at de der mener der ER en bestemt form på pige og drengemaver, mener at drengemaver er spidse, og sidder KUN midt på maven, og ikke ud på sidebenene... Så man netop ikke kan se en graviditet bagfra...
Hvorimod en pigemave skulle være en rigtig badebold, sådan ud over det hele agtigt hehe...

Jeg selv var vidst meget "spids" og havde min sædvanlige talje, næsten, og maven sad enten nøjagtig midt på, eller heeeeelt nede i trussen hehe...

Men det kan i jo dømme, i mavebillede trådene af min mave... jeg gider ikke lige smide en masse billeder ind her, når de alleree ligger et andet sted på siden, desuden er dte jo heller ikke "min" tråd heheh

Rosa, jeg synes dinmave pt ligner en drengemave, hvis man skal gå ud fra myterne, men jeg synes at i forhold til min, så vokser du meget foroven på maven også.... Min mave voksede bogstaveligt talt ud, helt nede fra trussen synes jeg hehe....

Det er lidt sjovt, du er nr 2 der siger at min mave sidder højt - jeg har selv syntes at den sad lavt, men nu hvor jeg har kigget lidt på de andre billeder fra uge 21 kan jeg egentlig godt se at I har ret... Sjovt at man ikke ser den slags selv... Jeg er også nødt til at se på et billede af mig selv fra uge 6 for overhovedet at kunne se at jeg er vokset

Anmeld

9. december 2009

mariamiss6

Rosa skriver:

Det er lidt sjovt, du er nr 2 der siger at min mave sidder højt - jeg har selv syntes at den sad lavt, men nu hvor jeg har kigget lidt på de andre billeder fra uge 21 kan jeg egentlig godt se at I har ret... Sjovt at man ikke ser den slags selv... Jeg er også nødt til at se på et billede af mig selv fra uge 6 for overhovedet at kunne se at jeg er vokset

Hehe det kende rjeg godt, jeg synes heller ikke jeg var særligt stor at se på..... Men øøøhm ja altså jeg va rjo ikke kæmpe enormt stor, men okay jeg kan da godt se, idag, at jeg også var godt rund og fyldte en del i landskabet.... Men når jeg ser på mine billeder, så forstår jeg også meget bedre, hvordan det kan lade sig gøre at mit køkken pludselig føltes meget mindre end sædvanligvis hehe...

Anmeld

9. december 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Hehe det kende rjeg godt, jeg synes heller ikke jeg var særligt stor at se på..... Men øøøhm ja altså jeg va rjo ikke kæmpe enormt stor, men okay jeg kan da godt se, idag, at jeg også var godt rund og fyldte en del i landskabet.... Men når jeg ser på mine billeder, så forstår jeg også meget bedre, hvordan det kan lade sig gøre at mit køkken pludselig føltes meget mindre end sædvanligvis hehe...

Hehe - jeg er et omvandrende optisk selvbedrag   Jeg tror simpelthen ikke det er gået op for mig hvor stor jeg egentlig er... Men det er jo heller ikke sååå voldsomt endnu...

Anmeld

9. december 2009

mariamiss6

nej nej, det skal nok nå at blive værre endnu..... Bare vent, til den dag det går op for dig, at du daglig må planlægge en halv time i forvejen, hvis du skal tisse, vende dig i sengen eller træde ind og ud af bilen.
Dine ben er pludselig blevet for lange, til at du kan give dig selv strømper på. spisebordet bliver bredere og bredere, så man må gå heeeeele vejen rundt om det, når det skal tørres af... spisebordsstolene har pludselig fået gigantiske ryglæn, som konstant stikker dig i maven (hvis de har hjørner på sig) og meget meget meget mere....

Åååååh tro mig, du bliver større endnu hehehehe....

Anmeld

9. december 2009

N&J

Ja eller når du hele tiden spilder på maven fordi den er så stor.. det bliver sjovt, men nu tror jeg nu heller ikke du bliver så stor.. 

Jeg syntes jo det ligner en rigtig drengemave, den er petit og spids, en lille voksende badebold, min mave startede jo langt nede, men fyldte rigtig godt til.. jeg er godt nok 22+6 men det var det nærmeste jeg kunne komme dine billeder (de andre ligger på en anden harddisk)

Men smuk gravid, det er der vist ingen tvivl om.. 

Anmeld

9. december 2009

Diana...

Da jeg fortalte dig at du ville blive SÅ smuk gravid må man da sige at jeg fik ret var.

Og hvor er du blevet stor nu. Så SMUK

Kom med et billed bagfra så skal jeg fortælle om det ligner en drengemave eller en Pige mave.

Knus Diana der fik at vide hendes mave lignet en pige mave men ventet sig en smuk lille dreng. Men bagfra lignet det en drengemave!

Anmeld

9. december 2009

Moderator

DianaMoar skriver:

Da jeg fortalte dig at du ville blive SÅ smuk gravid må man da sige at jeg fik ret var.

Og hvor er du blevet stor nu. Så SMUK

Kom med et billed bagfra så skal jeg fortælle om det ligner en drengemave eller en Pige mave.

Knus Diana der fik at vide hendes mave lignet en pige mave men ventet sig en smuk lille dreng. Men bagfra lignet det en drengemave!

Generelt har du jo bare altid ret, det må jeg bare lære at huske!   Jeg kunne ikke lige finde et bagfra-billede - men du kan jo se mig live på fredag, så skal jeg nok snurre rundt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.