Hvad mener I: Typisk drengemave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Becks

Du er saa SMUK Rosa

Dejlig mave du er ved og faa dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Du er saa SMUK Rosa

Dejlig mave du er ved og faa dig

Awwww Tarrk... 

Anmeld

8. december 2009

Moderator

Nu ved jeg ikke hvad min er endnu, men den ligner lidt min, synes jeg. Håber ikke det var en fornermelse  Men når jeg har fået svaret torsdag, så kan jeg sige hvad jeg synes det ligner

Knus Marikka 17+6, der synes alle venter drenge for tiden

Hvordan kan det dog være en fornærmelse?! Jeg synes iøvrigt at du har ret -de er ret ens. Spændende - glæder mig til at høre hvad jeres lille gryn er for en

KH Rosa

Anmeld

8. december 2009

Bare mig..

Ja det ved jeg jo heller ikke. Det er jo ikke alles maver man ønsker sig Hehe.
(ikke for at fornærme noegn - håber i forstår)

Ja vi er også meget spændte..

Anmeld

8. december 2009

oo

jeg syntes det er virkelig beroligende at du også kan se sådan helt "hvaaaa? skal vi op nu?!" ud

din mave er utrolig fin, jeg har lige noteret i min lille graviditetsønskebog "vil ligne Rosa når gravid"

Anmeld

8. december 2009

Bare mig..

-Rosa, din mave er rigtig fin, så den var ikke henvendt mod dig. Bare roligt, hvis du troede det .

Anmeld

8. december 2009

Moderator

jeg syntes det er virkelig beroligende at du også kan se sådan helt "hvaaaa? skal vi op nu?!" ud

din mave er utrolig fin, jeg har lige noteret i min lille graviditetsønskebog "vil ligne Rosa når gravid"

Ahahaha - de billeder er alle taget efter aftensmaden Jeg har været opppe lææænge 

Men tak for en utroligt fin kompliment

Anmeld

8. december 2009

Moderator

marikka skriver:

-Rosa, din mave er rigtig fin, så den var ikke henvendt mod dig. Bare roligt, hvis du troede det .

Slet ikke - jeg har ikke det fjerneste imod at blive sammenlignet med din mave, den er da smuk!!!

Anmeld

8. december 2009

Misjelle

Rosa skriver:

Hvad siger I piger - ligner det så en drengemave, eller hvad synes I?

Nu må jeg jo vænne mig til tanken om en lille (måske) Jonathan i stedet for en Cajsa Olivia - og så kom jeg til at tænke på om min mave er en atypisk drengemave eller lige efter skabelonen???

(Bær over med dels manglen på tøj og nattøjet)

Knus

Rosa 20+2

Hvor er du dog en køn pige, med en meget smuk mave . Synes dog ikke det ligner en typisk drengemave, da den starter meget højt oppe. Er dog ingen ekspert på området, sammenligner bare med hvordan min egen så ud .

Anmeld

8. december 2009

Ea

Jeg ved ikke hvad der er drenge maver og piger maver, men du har en flot og slank gravid mave ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.