Hvad mener I: Typisk drengemave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.775 visninger
36 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvad siger I piger - ligner det så en drengemave, eller hvad synes I?

Nu må jeg jo vænne mig til tanken om en lille (måske) Jonathan i stedet for en Cajsa Olivia - og så kom jeg til at tænke på om min mave er en atypisk drengemave eller lige efter skabelonen???

(Bær over med dels manglen på tøj og nattøjet)

Knus

Rosa 20+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

LouiseNielsen

Rosa skriver:

Hvad siger I piger - ligner det så en drengemave, eller hvad synes I?

Nu må jeg jo vænne mig til tanken om en lille (måske) Jonathan i stedet for en Cajsa Olivia - og så kom jeg til at tænke på om min mave er en atypisk drengemave eller lige efter skabelonen???

(Bær over med dels manglen på tøj og nattøjet)

Knus

Rosa 20+2

Sig mig, har den lille pige fået en tap eller??

Anmeld

8. december 2009

Moderator

LouiseLarsen skriver:

Sig mig, har den lille pige fået en tap eller??

Hahaha har du ikke hørt det?

Kig her engang: https://www.baby.dk/debat/33156pi1/graviditet/i-tror-det-er-loegn.aspx

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Rosa skriver:

Hahaha har du ikke hørt det?

Kig her engang: https://www.baby.dk/debat/33156pi1/graviditet/i-tror-det-er-loegn.aspx

Hehe nej det havde jeg ikke set.... Griner! Jamen der kan man bare se!

Underlig oplevelse at få, hva?

Man er jo fuldstændig ligeglad med kønnet, men nu havde man lige sat næsen op efter en pige... Men en dreng er jo lige velkommen, vel..

Kram fra Louise 22+3 der også skal have en dreng....

Anmeld

8. december 2009

Moderator

LouiseLarsen skriver:

Hehe nej det havde jeg ikke set.... Griner! Jamen der kan man bare se!

Underlig oplevelse at få, hva?

Man er jo fuldstændig ligeglad med kønnet, men nu havde man lige sat næsen op efter en pige... Men en dreng er jo lige velkommen, vel..

Kram fra Louise 22+3 der også skal have en dreng....

Absolut 110% velkommen!   Men det var lidt af et chok, og man skal lige justere tankerne - i 2 måneder har vi kaldt ham "hun" og "Cajsa" - det skal liiige tænkes om

Knus til dig og tillykke emd din lille drengetrold

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Rosa skriver:

Absolut 110% velkommen!   Men det var lidt af et chok, og man skal lige justere tankerne - i 2 måneder har vi kaldt ham "hun" og "Cajsa" - det skal liiige tænkes om

Knus til dig og tillykke emd din lille drengetrold

Hehe ja det er der dælme ikke at sige til... Men lidt komisk er det da!

Anmeld

8. december 2009

Bare mig..

Nu ved jeg ikke hvad min er endnu, men den ligner lidt min, synes jeg. Håber ikke det var en fornermelse  Men når jeg har fået svaret torsdag, så kan jeg sige hvad jeg synes det ligner

Knus Marikka 17+6, der synes alle venter drenge for tiden

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

marikka skriver:

Nu ved jeg ikke hvad min er endnu, men den ligner lidt min, synes jeg. Håber ikke det var en fornermelse  Men når jeg har fået svaret torsdag, så kan jeg sige hvad jeg synes det ligner

Knus Marikka 17+6, der synes alle venter drenge for tiden

Ja det er ikke engang løgn! Min veninde har lige født en dreng, jeg venter en dreng, min anden veninde får en dreng og hendes søster venter også en dreng. Bliver spændende med en anden gravid veninde!

Anmeld

8. december 2009

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Ja det er ikke engang løgn! Min veninde har lige født en dreng, jeg venter en dreng, min anden veninde får en dreng og hendes søster venter også en dreng. Bliver spændende med en anden gravid veninde!

Jeg synes også det er helt vildt med de drenge. Ikke at det ikke er godt. Bare sjovt alle venter eller lige har fået drenge

Jeg har også en fornemmelse af jeg venter en dreng og har jeg gjort hele tiden. Ville være lidt sjovt hvis også det var

Anmeld

8. december 2009

Moderator

Hvor sjovt, her er det lige omvendt. Da jeg fortalte folk at jeg ventede en pige grinede de lidt fordi det gør alle her for tiden - der er f.eks. lige blevet født en lille Elisa, en Lucca og en Victoria og de to fra min læsegruppe venter sig også piger og INGEN drenge i udsigt - men der tog mig og lillemanden fusen på dem!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.