Så var der 1 æg - men det burde jo også være nok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Vial

MimseMajse skriver:

ihh, jeg fisker også altid efter nogen gode tal....lige efter deres knap så opmuntrende statistik kunne jeg godt lige bruge "men med dig er den jo helt oppe på 80%"...

Ja tror også at man her første gang er lidt oppe og kører, eller det vil sige jeg håber jeg kan slappe af næste gang, men tror nu en negativ test (føler helt jeg skriver et bandeord) kan få enhver ned på jorden

Men det lad os satse på de positive tests...

Nej det var måske ikke lige stedet hi-hi...men det lykkedes nu at komme i stemning alligevel...

Så er jeg hjemvendt fra klinik. Det var mærkeligt. Fik lige ridset højde, vægt, øjen- og hårfarve op på donor inden inseminering!Var lige ved at tude. Tænk at der findes en mand derude, som uden at vide det hjælper mig med det her vilde ønske!Det trækker godt nok i ryggen. Den ægløsning er seriøst i gang. Havde et stort flot æg i hver side. Chancerne er gode fik jeg at vide. Sammen med akupunkturen tror jeg på det. Skal teste d.28. Gør jeg det før kan den vise falsk positiv grundet hormonbehandling. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

oo

KaMa skriver:

Så er jeg hjemvendt fra klinik. Det var mærkeligt. Fik lige ridset højde, vægt, øjen- og hårfarve op på donor inden inseminering!Var lige ved at tude. Tænk at der findes en mand derude, som uden at vide det hjælper mig med det her vilde ønske!Det trækker godt nok i ryggen. Den ægløsning er seriøst i gang. Havde et stort flot æg i hver side. Chancerne er gode fik jeg at vide. Sammen med akupunkturen tror jeg på det. Skal teste d.28. Gør jeg det før kan den vise falsk positiv grundet hormonbehandling. :-)

ja det med den falske testmulighed er simpelthen den bedste afholdsting nogensinde! så tester man bare IKKE før tid

hold op hvor er det spændene altså jeg glæder mig til at høre alle dine analyser de næste fjorten dage (for tro mig, de kommer!!)

Anmeld

14. december 2009

MM1987

KaMa skriver:

Det er godt nok spændende...

Og ja rigtig vildt at det muligt, og dejligt synes jeg...

Har du valgt en doner der "ligner" dig eller??

Jamen det lyder da som om der er gode chancer, jeg tror på det...hi-hi

Jeg mærker godt nok mit underliv i dag...men det er kun rigtig rart, så ved man da der sker noget...

og ja, jeg tester heller ikke før jeg får lov, som Trine skriver er det den bedste undskyldning for at lade være...

Det bliver spændende om en 14 dages tid...

Anmeld

14. december 2009

Vial

Mia Maia skriver:

Det er godt nok spændende...

Og ja rigtig vildt at det muligt, og dejligt synes jeg...

Har du valgt en doner der "ligner" dig eller??

Jamen det lyder da som om der er gode chancer, jeg tror på det...hi-hi

Jeg mærker godt nok mit underliv i dag...men det er kun rigtig rart, så ved man da der sker noget...

og ja, jeg tester heller ikke før jeg får lov, som Trine skriver er det den bedste undskyldning for at lade være...

Det bliver spændende om en 14 dages tid...

Det var meget mærkeligt.

Ja, jeg har valgt en, der ligner mig. Jeg har selv blå øjne, mørkt hår er 181 cm og vejer 85 kilo. Det kan næsten ikke blive tættere

Sidder her med veninde, som lige har fortalt at hun venter barn i midten af august..uhhh føler mig allerede medgravid.

Anmeld

14. december 2009

MM1987

KaMa skriver:

Det var meget mærkeligt.

Ja, jeg har valgt en, der ligner mig. Jeg har selv blå øjne, mørkt hår er 181 cm og vejer 85 kilo. Det kan næsten ikke blive tættere

Sidder her med veninde, som lige har fortalt at hun venter barn i midten af august..uhhh føler mig allerede medgravid.

Jamen så får du da en dejlig baby...2 x gange dig...hi-hi...

Ej, så får man da bare endnu mere lyst til at det skal være nu, så man kan følges med hende...

Kender det, har også været total medgravid med mine veninder...

Anmeld

14. december 2009

Vial

Mia Maia skriver:

Jamen så får du da en dejlig baby...2 x gange dig...hi-hi...

Ej, så får man da bare endnu mere lyst til at det skal være nu, så man kan følges med hende...

Kender det, har også været total medgravid med mine veninder...

Hov - troede jeg havde skrevet tidligere, hvordan donor var. Han er 185/84 og blå øjne og brunt hår. Meget tæt på mig.

Ja, jeg fik ærlig talt kriller i maven over, at hun lige er 26 dage længere fremme end, hvad jeg håber at være. Meeen som jeg tænker, hvis den ikke er her nu, så er den der måske om 4 uger osv.

Chancerne for at blive gravide før eller siden (inden for det næste ½ år) er rigtig gode.

Anmeld

14. december 2009

MM1987

KaMa skriver:

Hov - troede jeg havde skrevet tidligere, hvordan donor var. Han er 185/84 og blå øjne og brunt hår. Meget tæt på mig.

Ja, jeg fik ærlig talt kriller i maven over, at hun lige er 26 dage længere fremme end, hvad jeg håber at være. Meeen som jeg tænker, hvis den ikke er her nu, så er den der måske om 4 uger osv.

Chancerne for at blive gravide før eller siden (inden for det næste ½ år) er rigtig gode.

Ja det er meget tæt på så...

Ja det er jo det...men dejligt at have en at følges med...

Det er godt der sker meget de næste 14 dage (julen) for hold da op min tålmodighed er ikke altid at finde, er egentlig ikke blevet utålmodig endnu...men kender mig selv, og ved jeg ender med at blive heeeelt uudholdelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.