Tjuhl skriver:
jo det kræver en del mere forarbejde, i hvert fald når man skal have taget dem ud ved IVF så skal man have morfin i drop osv osv, men jeg syntes da helt klart du skal spørge, hvis du er i stand til at donere (det er jeg ikke selv)!
ja, man regner og regner og hele balladen kører - hver eneste gang jeg er blevet insemineret har jeg vidst præcis hvilken dato jeg skulle fortælle familien om graviditeten - mega træls altså. men jeg tror nu alligevel at det er godt, for så er man überpositiv og det tror jeg godt små børneceller kan lide (altså hvem gider have en sur mor?!)
Ja, det er også min filosofi. Uanset hvor meget eller hvor lidt jeg tror på en graviditet - så vil jeg blive rigtig skuffet, hvis den er negativ, når jeg skal teste den 28. dec.
Ang. æddonation. Jeg synes også den er svær. Har tænkt, at det ville være mærkeligt, at der skulle rende ½-karina'er rundt, som jeg ikke kender til.
På den anden side, så gør jeg selv brug af donor, og jeg synes, at det er en fantastisk hjælp, at andre stiller deres biologi til rådighed for at hjælpe andre med deres største ønsker.
Så længe æg bliver donoeret ud i verden. Tror nok vi bytter med andre lande.
Anmeld