Så var der 1 æg - men det burde jo også være nok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

oo

KaMa skriver:

Ja, det er også min filosofi. Uanset hvor meget eller hvor lidt jeg tror på en graviditet - så vil jeg blive rigtig skuffet, hvis den er negativ, når jeg skal teste den 28. dec.

Ang. æddonation. Jeg synes også den er svær. Har tænkt, at det ville være mærkeligt, at der skulle rende ½-karina'er rundt, som jeg ikke kender til.

På den anden side, så gør jeg selv brug af donor, og jeg synes, at det er en fantastisk hjælp, at andre stiller deres biologi til rådighed for at hjælpe andre med deres største ønsker.

Så længe æg bliver donoeret ud i verden. Tror nok vi bytter med andre lande.

gør vi virkelig? det er da egentlig ret interessant!

ja, altså...man bliver jo skuffet hvis den ikke er der, sådan er det jo, og det nytter ikke noget at forsøge at gro elefanthud for at undgå den sorg, så syntes jeg klart at det er bedre at være fuldkommen tyndhudet og så være fuldkommen klar til en graviditet

forresten, det er da VILDT positivt at du har reageret så godt på behandlingen!! tillykke med det i hvert fald, det er absolut ikke alle der gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Vial

Tjuhl skriver:

gør vi virkelig? det er da egentlig ret interessant!

ja, altså...man bliver jo skuffet hvis den ikke er der, sådan er det jo, og det nytter ikke noget at forsøge at gro elefanthud for at undgå den sorg, så syntes jeg klart at det er bedre at være fuldkommen tyndhudet og så være fuldkommen klar til en graviditet

forresten, det er da VILDT positivt at du har reageret så godt på behandlingen!! tillykke med det i hvert fald, det er absolut ikke alle der gør det

Ja, jeg er en sej hormon-bombe! Min tvillingesøster skulle jo bruge 23 dage på hormoner, jeg napper den på ca. 12 dage. Godt med lidt succes, når det er en sti fyldt med torne (har forsøgt det med barn før ala naturel med mand).

Jeg havde vist misforstået det med ægdonation.  

Det er sådan, at der er lang ventetid på æg i DK, så klinikker anbefaler donoræg fra Grækenland og Spanien. Altså behandling i udlandet til danske kvinder.

I øvrigt læste jeg i samme anledning, at kvinder i barnløshedsbehandling ikke må donere æg. så er det da afklaret.  

Anmeld

10. december 2009

oo

KaMa skriver:

Ja, jeg er en sej hormon-bombe! Min tvillingesøster skulle jo bruge 23 dage på hormoner, jeg napper den på ca. 12 dage. Godt med lidt succes, når det er en sti fyldt med torne (har forsøgt det med barn før ala naturel med mand).

Jeg havde vist misforstået det med ægdonation.  

Det er sådan, at der er lang ventetid på æg i DK, så klinikker anbefaler donoræg fra Grækenland og Spanien. Altså behandling i udlandet til danske kvinder.

I øvrigt læste jeg i samme anledning, at kvinder i barnløshedsbehandling ikke må donere æg. så er det da afklaret.  

nåh okay...gud hvor spøjst. På fertilitetsklinikken på OUH hænger der opslag i venteværelset om at man gerne må tage stilling til om man vil donere sine æg

det der babymaking au naturel det er ikke til at have med at gøre - og så sviner det!

Anmeld

10. december 2009

Vial

Tjuhl skriver:

nåh okay...gud hvor spøjst. På fertilitetsklinikken på OUH hænger der opslag i venteværelset om at man gerne må tage stilling til om man vil donere sine æg

det der babymaking au naturel det er ikke til at have med at gøre - og så sviner det!

...ja, man sveder og får ikke sin nattesøvn. Næ, jeg er glad for at jeg som regel har en aftale på klinikken lige efter arbejde. Så er den klaret der.

Anmeld

10. december 2009

oo

KaMa skriver:

...ja, man sveder og får ikke sin nattesøvn. Næ, jeg er glad for at jeg som regel har en aftale på klinikken lige efter arbejde. Så er den klaret der.

jeg sad med en veninde den anden dag som også er i behandling hos de samme læger som mig og vi blev enige om, at det alligevel (trods barnløshed og behandlinger) ville blive morsomt den dag vi skulle fortælle vores unger (for dem får vi naturligvis), at små børn bliver lavet "oppe hos Randi" (vores fertilitetslæge)

Anmeld

10. december 2009

Vial

Tjuhl skriver:

jeg sad med en veninde den anden dag som også er i behandling hos de samme læger som mig og vi blev enige om, at det alligevel (trods barnløshed og behandlinger) ville blive morsomt den dag vi skulle fortælle vores unger (for dem får vi naturligvis), at små børn bliver lavet "oppe hos Randi" (vores fertilitetslæge)

Ja, min tvillingesøster og jeg har jo også samme læge.. ham har både min veninde og hendes veninde så også... Så vi er en hel flok af kvinder, som har vores gang på klinikken.

Anmeld

11. december 2009

oo

KaMa skriver:

Ja, min tvillingesøster og jeg har jo også samme læge.. ham har både min veninde og hendes veninde så også... Så vi er en hel flok af kvinder, som har vores gang på klinikken.

ja men det er jo herligt

Anmeld

11. december 2009

MM1987

Tillykke, tillykke...

Hele 7 æg...wooow...

Du må ruge godt...ja herhjemme griner vi lidt af det hele i øjeblikket...altså det med at ægget skal vokse og sådan, det lyder meget som en høne...men sådan er det jo...

Jeg skal til scanning kl 11:40, og se om jeg har ruget mit æg stort og fint...og så håber jeg da også få at få svar på om jeg er med tapetklister...det kunne jo være godt...

Jeg ville tænke det samme som dig...7 æg og tapetklister...det kan ikke gå galt, og ja, super doner sæd...

Hmm, det er også omkring d. 28. jeg kan teste hvis alt er som det skal være, men det ved jeg jo snart... 

Anmeld

11. december 2009

MM1987

Nu hjemvendt fra Gyn med gode nyheder...

Mit æg var nu 19,5 og havde derfor vokset sig rigtig fint og stort...

Så søndag er aften skulle der være ægløsning...vi har fået afvide der skal være action i soveværelset i aften, søndag aften (selvfølgelig) og mandag...har squ aldrig haft sex på kommando før - men engang skal jo være der første...

Slimhinden var også helt perfekt - så også tapetklister her

Er bare rigtig glad og optimistisk nu...

Fik afvide jeg kunne teste d. 31. hvis ikke jeg havde fået mens...

Så det kan blive en rigtig god nytårsaften...

Anmeld

11. december 2009

Vial

MimseMajse skriver:

Nu hjemvendt fra Gyn med gode nyheder...

Mit æg var nu 19,5 og havde derfor vokset sig rigtig fint og stort...

Så søndag er aften skulle der være ægløsning...vi har fået afvide der skal være action i soveværelset i aften, søndag aften (selvfølgelig) og mandag...har squ aldrig haft sex på kommando før - men engang skal jo være der første...

Slimhinden var også helt perfekt - så også tapetklister her

Er bare rigtig glad og optimistisk nu...

Fik afvide jeg kunne teste d. 31. hvis ikke jeg havde fået mens...

Så det kan blive en rigtig god nytårsaften...

Waaauv - fedt! Tillykke med flot æg, Ved godt, at du ikke er online nu - du har jo travlt..

Mine æg skal scannes i morgen, og så regner jeg med at få ægløsningsprøjte. Jeg vil prøve at insistere på at blive insemineret både mandag og tirsdag (eller allerede på søndag). Har hørt at man kan få lov to dage i træk.

Jeg er også glad og optimistisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.