KaMa skriver:
Så er jeg hjemvendt fra klinikken. To store fine æg på 19,5 mm, de andre fem æg var kun 13-14 mm, så det er bare rigtig godt (så er jeg fri for at få 7-linger!
I aften kl. 22-23 skal jeg tage ægløsningsprøjte (denne her gang er det en RIGTIG sprøjte, og ikke en poregon-pen). Det kommer til at foregå på et toilet til en fest - lidt kikset! Er lidt "spændt" på den der sprøjte 
MANDAG KL. 11.50 skal jeg insemineres. Da æg og det hele er så fint, så bliver jeg kun insemineret den ene gang. Lige efter inseminering skal jeg have akupunktur. Det skulle være effektivt.
Jeg har lige været i Babysam - bare for at snuse lidt til babyverdenen - og håber, at det smitter lidt af i min krop. Fedt at kigge. Har besluttet mig for at være 100 pct positiv - selvom chancerne kun er 15-20 pct for graviditet ved inseminering.
I øvrigt så har jeg regnet ud, at terminsdato vil være 6. september, hvis det lykkes på mandag. Jeg skal dog nok regne med at få et planlagt kejsersnit et par uger før.
Krydser fingre for os to 
Hej...
Dejligt med 2 fine æg, og på 19,5, det samme som mit ene...
Og ja 7 linger er måske li' at stramme den
Ja den der sprøjte var ikke sjov, tog den kl 14 i går, jeg sad længe...puha, ikke at det gør ondt, men synes ikke det er rart at se på, og det er man jo ligesom nødt til...
Jeg har jo så ægløsning om 1 time, så hvad laver jeg egentlig foran an computeren...

Her er håbet på 100% og troen på 50%...
Jeg tog en ægløsning test i dag, vel vidende den var positiv, men synes bare det lige var rart at lave en positiv test...super tosset...
Men elsker også at kigge baby udstyr, og ved hjælp fra kataloger og hjemmesider har jeg også lavet lister over alt det jeg gerne vil have til den lille...ved ikke om det er så godt for psyken...men jeg er altid i godt humør når jeg sidder ved mine "lister"...
Synes også jeg har hørt (læst) herinde, at der skulle være 15% større chance hvis man grinte efter insemination...så det må du li få kringlet...
Held og lykke i morgen...

for at det lykkedes i første omgang for os begge...