Lidt pics...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

birgittemarie

Grynt/Tina skriver:

Hej kæreste BM, hjertelig tillykke med din bette knøvs  Han er bare så fin.

At have ve storm når bebs ligger for højt i bækknet gør den undenfløjteme nas....nok den smerte jeg husker bedst fra min sidste (så absolut den sidste!) fødsel.

Men du klarede den til UG og ud kom den skønneste baby dreng

Knus

Tusind tak

Det er sjovt, du siger det med vestorm! Jeg talte også lige med vores nabo, som har fået 5 børn og også havde vestorm pga ve-stimulerende drop ved sidste fødsel og hun sagde også, at det var det værste, hun nogensinde havde prøvet, så det finder jeg en vis trøst i, at I begge siger! For nu har jeg haft det ved begge fødsler og troede bare, at så ondt skulle fødsler altså gøre og at det var mig, der var lidt af en pivskid... Så rart at høre, at det ikke nødvendigvis forholder sig sådan.

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

birgittemarie

Astrid P skriver:

Smuk, smuk, smuk er han... Jeg synes han ligner sin far, gør han ikke?
Stort tillykke med ham, BM. Og dejligt at alt er gået godt.
Glæder mig til at møde ham irl...

KH Astrid

Tusind tak

Vi kunne faktisk slet ikke se, at han lignede nogen af os, da vi så ham første gang. Jeg var så forberedt på, at han ville ligne NM - både fordi han lignede hende til en skanning og fordi man nu engang tænkte, at sådan skulle en baby, der kom ud af én selv altså se ud - og så lignede han bare en.... en dreng. En barsk dreng oven i købet. Han havde også en lang overlæbe og en opstoppernæse og ingen af os kunne se, hvem han skulle have arvet det fra. Så kom vi hjem og så et billede af mig, da jeg var 6 dage gammel og det var som at se et foto af ham. Han ligner mig på en prik. Så må vi bare håbe, han ikke bliver ved med det, den stakkels lille fyr.

Knus Birgitte - meeen, han er ved at få lidt af det husbondske mundparti, som NM også har.

Anmeld

7. december 2009

birgittemarie

Marco2 skriver:

Stort tillykke BM.

Hvor er han lækker og sikke et fint navn, når nu det ikke ku' blive Loke.

Og dejligt at fødslen gik godt.

Glæder mig til at høre hvordan livet er som mor til 2...

AG - misundelig

Tusind tak kære AG og jeg håber virkelig, du snart kommer til at opleve hvordan det er at være mor til to.

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.