Lidt pics...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

Mary

Så fin en babydreng han dog er  Stort tillykke med ham!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Siber

Kæreste BM

Endnu engang tillykke med ham. Hvor ser han lækker ud

Knus Siber

Anmeld

6. december 2009

Grynt

Hej kæreste BM, hjertelig tillykke med din bette knøvs  Han er bare så fin.

At have ve storm når bebs ligger for højt i bækknet gør den undenfløjteme nas....nok den smerte jeg husker bedst fra min sidste (så absolut den sidste!) fødsel.

Men du klarede den til UG og ud kom den skønneste baby dreng

Knus

Anmeld

6. december 2009

birgittemarie

Æv altså, nu går der endnu en dag før jeg får lov at sætte mig ned at skrive. Jeg bliver ved at logge på i håb om at få lidt koncentreret tid til at skrive til jer og sige tusind tak for alle de søde ting, I skriver!!! Men i morgen, der VIL jeg altså skrive til jer! Med to hænder og en hel hjerne, vel at mærke.

Stort knus fra B og lillebror, som har vist sig at være en Albert Marius og ikke en Loke. Han ser simpelthen for drengefræk ud til også at få et bad-ass navn. Det kunne have fungeret, hvis han havde været pigesmuk, men han ligner jo en hård banan, den lille mand.

Anmeld

6. december 2009

Astrid P

Smuk, smuk, smuk er han... Jeg synes han ligner sin far, gør han ikke?
Stort tillykke med ham, BM. Og dejligt at alt er gået godt.
Glæder mig til at møde ham irl...

KH Astrid

Anmeld

7. december 2009

Millebasse

Ih, han er da en skøn lille dreng

Anmeld

7. december 2009

Marco2

Stort tillykke BM.

Hvor er han lækker og sikke et fint navn, når nu det ikke ku' blive Loke.

Og dejligt at fødslen gik godt.

Glæder mig til at høre hvordan livet er som mor til 2...

AG - misundelig

Anmeld

7. december 2009

birgittemarie

Nadi skriver:

Ej hvor er han helt fantastisk Birgitte

(synes lidt han ligner en Loke)

Dejligt at få en lidt længere update fra dig, skønt  

Tusind, tusind tak igen for alle jeres ord!!! Jeg ville rigtig gerne sige noget til jer alle sammen hver i sær, men af tidspres nøjes jeg lige med at skrive personligt til dem, der har spurgt om noget.

Og så kom jeg lige i tanker om min fars kommentar til det, at vi måske ville kalde ham Loke: Hvorfor ikke bare kalde ham Midgårdsormen?

Anmeld

7. december 2009

birgittemarie

ivfmarie skriver:

Århhh...da! Sikke dog en vidunderlig lille afstøbning I har fået jer der! Mums!

Hvordn tager Nova Maria det? Æsker hun ham?

Tillykke med ham - og må vi SÅ SNART FÅ ET NAVN!??

Knus Marie (på arbejde)

Tusind tak

Og ja, Nova Maria har virkelig æsket os alle sammen i de par dage omkring fødslen, så hun stod også på hospitalet og aede ham på hånden og sagde "dig æsker lillebror."

Og så blev det jo til Albert Marius, fordi han er alt for barsk at skue til også at få et farligt navn og fordi jeg har måttet erkende, at man ikke rigtigt kan diskutere, hvorvidt Loke var ond. Havde tænkt mig navnet, fordi det skulle ligge lidt op ad Nova Marias Magdalena navn, som skøgen, som blev syndiggjort af samfundet, men som i virkeligheden ikke at havde gjort noget galt. Men det havde Loke jo, så jeg har stukket piben ind. Jeg kan ikke rigtigt se min lille perlemus gå rundt med et rigtigt ondskabs-navn.

Knus Birgitte

Anmeld

7. december 2009

birgittemarie

Tynen skriver:

Ja, jeg har altså drømt om dig i nat, BM, og der fortalte du mig så venligt at han nu hed Tjalfe.. Lidt efter hed han Marius..
Du gik rundt, med det billed du har uploadet, og viste ham frem.
Det gav rigtig meget mening i drømmen

Hahaha, det er altså sjovt! Kan være jeg skal foreslå husbond at skifte Albert ud med Tjalfe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.