Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ka li ja skriver: jeg vil lige se på om jeg kan komme. har ingen børn den weekend (passer mig fint ) men jeg gider hverken klippe eller klistre noget der har med jul at gøre.....
jeg vil lige se på om jeg kan komme. har ingen børn den weekend (passer mig fint ) men jeg gider hverken klippe eller klistre noget der har med jul at gøre.....
Du bliver rullet i lim og dyppet i glitter...
eller er det omvendt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du ka sgu få en gang citronfromage!
Ihh, jeg håber du kommer!
Wassup, Kaufie.. ??
Har du snakket med IRL-gruppen? Det var så hyggeligt at hilse på jer sidste år!
ivfmarie skriver: Wassup, Kaufie.. ?? Har du snakket med IRL-gruppen? Det var så hyggeligt at hilse på jer sidste år!
Det afhænger vist af den enes job (sygeplejerske) - men skal nok give update når jeg ved noget.
Jeg er på 10 års jubilæums kærestetur i Berlin uden børn! ... so det blir et No go fra mig..
Kaufie skriver: Det afhænger vist af den enes job (sygeplejerske) - men skal nok give update når jeg ved noget.
Nadi skriver: Du bliver rullet i lim og dyppet i glitter... eller er det omvendt
høhø ved det ikke men det lyder spændende bare jeg ikke skal lave noget gider ikke engang passe i andres børn
linemus skriver: Håber du kommer Også uden børn, selvom jeg er sikker på Sebastian ville finde det megafedt at lege med Alexander igen, og Signe gerne vil mysse med Arthur
Håber du kommer Også uden børn, selvom jeg er sikker på Sebastian ville finde det megafedt at lege med Alexander igen, og Signe gerne vil mysse med Arthur
ja det er jeg nu også helt sikker på de ville
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128