Hvem vil jule med juli'erne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Nadi

ivfmarie skriver:

Tja.. så hænger Nadi på godterne.. Den lille sukkermor

Jeg er simpelthen så ked af det, men jeg bliver nødt til at melde fra  

Vores forlygter er gået i stykker, bremsen har lige været gået i stykker og nu er jeg blevet lidt sne-forskrækket, så tø simpelthen ikke køre så langt med min store mave.

Men jeg håber I får en hyggelig dag, og så lover jeg at jeg gør det godt igen når jeg har et ordentligt hjem

Håber I kan tilgive mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

ivfmarie

Jamen selvfølgelig forstår vi det! Men vi kommer da virkelig til at savne dig!

Til Line og Kaufie. Jeg er ikke meget online i dag - er på arbejde, og skal direkte til julefrokost bagefter.

Men jeg regner med at I dukker op ved 10 tiden (eller senere - det bestemmer I, men giv lige besked).

Jeg glæder mig til en hyggelig juledag med alle ungerne (og deres dejlige mødre )

Marie

Anmeld

18. december 2009

Kaufie

Øv Nadi - men jeg forstår dig også godt. Vi har heldigvis ikke så meget sne heroppe i Nordjylland, så så længe vi holder os nordenfjords ser det ikke så slemt ud.

Kl 10 lyder fint Marie - og Line jeg sender dig lige en pb med mit mobilnr, hvis nu et eller andet.......

Mette, sidste dag på jobbet og klar til at jule igennem fra ....nu af....

Anmeld

18. december 2009

linemus

Øv Nadi Men jeg havde valgt det samme.

Kl. 10 - tjek!

Måske kokkererer jeg nogle havregrynskugler i aften og tager med, så vi (jeg) ikke kommer i sukker/choko-mangel.

Ih, hvor ska' vi hygge

Anmeld

18. december 2009

Nadi

Er glad for at I forstår, men selvfølgelig gør I det.
I er jo skønne  

Jeg havde ellers sådan set frem til at se jer, I må have en super hyggelig dag. Og så spis lige lidt julegodter for mig  

Anmeld

18. december 2009

Lise

Øv, hvor ville jeg meget hellere julehygge med jer daaarjlige damer i stedet for at eksamenslæse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.