Hvem vil jule med juli'erne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Nadi

mortil4 skriver:

krak kan ikke finde vej mellem ølgod og dronninglund, hvor langt er der lige mellem HJÆLP

Afstand: 207,4 km Rejsetid: 2 timer 48 min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Louise mortil4

Nadi skriver:

Afstand: 207,4 km Rejsetid: 2 timer 48 min

pyha, det var også lang vej også alene (udover ungerne) Tror jeg melder pas, øv ville ellers rigtig gerne med

Anmeld

4. december 2009

Marco2

Åhhh den skal jeg altså lige i tænkeboks omkring.

For jeg skal til julefrokost om fredagen og Emily skal passes ude incl. overnatning. Og søndag skal vi til barnedåb i København. Så jeg synes måske nok det er lige rigeligt i den weekend. Men jeg tænker lige over det... for vil jo super gerne se Jer.

AG

Anmeld

4. december 2009

Nadi

Marco2 skriver:

Åhhh den skal jeg altså lige i tænkeboks omkring.

For jeg skal til julefrokost om fredagen og Emily skal passes ude incl. overnatning. Og søndag skal vi til barnedåb i København. Så jeg synes måske nok det er lige rigeligt i den weekend. Men jeg tænker lige over det... for vil jo super gerne se Jer.

AG

Der er da slet ikke noget at tænke over

Anmeld

4. december 2009

Kaufie

Super initiv....

Jeg skal i mødregruppe en formiddag i den weekend - men vi har ikke fastlagt om det bliver lørdag eller søndag endnu - og min IRL mødregruppe fungerer rigtig godt, så dem vil jeg altså gerne prioritere.  

Håber at kunne deltage begge steder, men kan kun være et sted af gangen....

Anmeld

4. december 2009

Nadi

Kaufie skriver:

Super initiv....

Jeg skal i mødregruppe en formiddag i den weekend - men vi har ikke fastlagt om det bliver lørdag eller søndag endnu - og min IRL mødregruppe fungerer rigtig godt, så dem vil jeg altså gerne prioritere.  

Håber at kunne deltage begge steder, men kan kun være et sted af gangen....

Ja jeg kan jo kun opfordre til at du stemmer for at I mødes om søndagen, så kan du både få i pose og i sæk og være sammen med os og din IRL mg

Anmeld

4. december 2009

Kaufie

Nadi skriver:

Ja jeg kan jo kun opfordre til at du stemmer for at I mødes om søndagen, så kan du både få i pose og i sæk og være sammen med os og din IRL mg

Det vil jeg gøre - så kan manden også få hele to formiddage for sig selv til at finde julegaven til mig.....

Det er en win-win-win-win-situation

Anmeld

4. december 2009

ka li ja

jeg vil lige se på om jeg kan komme. har ingen børn den weekend (passer mig fint ) men jeg gider hverken klippe eller klistre noget der har med jul at gøre.....

Anmeld

4. december 2009

Marco2

ka li ja skriver:

jeg vil lige se på om jeg kan komme. har ingen børn den weekend (passer mig fint ) men jeg gider hverken klippe eller klistre noget der har med jul at gøre.....

sippe 

Anmeld

4. december 2009

ka li ja

Marco2 skriver:

sippe 

ja det kan du tro!!! julemåneden er bare den aller værste af alle!!! lorte pynt og kun udgifter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.