dorthemus skriver:
Jeg håber og
rigtig meget for dig at det vil lykkes selvom du har nogle dystre historier inde på livet.
Efter jeg oprettede profil herinde på Baby er det også gået op for mig hvor meget mange kvinder/par kæmper for at få et barn og det føles meget uretfærdigt og uforståeligt at det skal være sådan - at få børn er jo det mest naturlige i verden, eller??
Jeg sender dig masser af 
Dorthe
Tak Dorthe 
Du har i hvert fald været heldig - sammen med mange andre kvinder.
Det her hormonhelvede, kan man virkelig ikke forberede sig på. Er næsten ved at tude bare jeg ser en vejrudsigt!
Er egentlig glad for, at jeg ikke har en mand nu.
Min hund, som er 9 mdr har det ikke for let. Jeg bliver møg irriteret på ham, og kan slet ikke overskue hans behov (han er jo også teenager og ret krævende i forvejen). Løsningen er blevet, at der kommer en dame senere i dag og henter ham. Så skal han i familiepleje på landet.
Det er trist, men som det er nu, så sidder jeg bare og tuder over, at han ikke har det godt nok hos mig!!!
Lige på hundeområdet ville jeg gerne have haft en mand, som kunne have taget over, når jeg tænker over det.
En kvinde på hormoner og en teenager hund (også fyldt hormoner) er IKKE en god cocktail. Har taget en svær beslutning - men har taget den inden det hele blev for slemt 
Må lige tilføje, at jeg havde tænkt over, at det kunne blive en løsning med hunden INDEN jeg gik i gang med hormoner. Ellers ville man nok sige, at det var en overilet beslutning, som er taget på forkert grundlang (=sindssyg i gerningsøjeblikket).
Hilsen fra en med MEGET sort samvittighed..