Utålmodige tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

håber snart det er os

hej

er ny her så må se om jeg kan finde ud af det.

jeg ønsker jer alle held og lykke med at blive gravid.

håber nogen kan hjælpe mig med mine tanker

jeg har en datter på 8 år

har prøvet at blive gravid i mange mange år er blevet insemineret 5 gange uden det er lykkes, da jeg så holdte en pause blev jeg narturlig gravid men havde en sportan abort i uge 8 øv øv

nu er jeg så i gang med at blive insimeneret igen og har lige været nede og blive scannet i torsdag

der var så 6 flotte store æg og jeg plejer kun at have 1

så glad var jeg men ikke længe fik afvide han ikke ville insimenere mig da der var alt for mange æg og det var for stor en risiko at jeg fik 6 børn

men så tænker jeg hvor stor er chansen når jeg nu har så svært ved det. vi fik at vide vi skulle beskytte os de næste 8 dage

men nej tænkte vi nu hvor chancen endelig var der så ville vi prøve

har teste positiv æggeløsning de sidste par dage

hvad tror i hvor stor er min chance for jeg bliver gravid denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Maise

KaMa skriver:

D. 1. dec stod jeg på karusellen Fertilitetsbehandling. 

Fik lært at stikke mig, og er i gang med puregon. D. 7. dec skal jeg scannes for at få tjekket æg. Når æg er gode skal jeg insemineres.

Prøver at være positiv omkring mit "projekt", men hvor er der bare mange sorte tanker. 

Min tvillingesøster fik 9 IUI forsøg - alle uden graviditet. Hun blev gravid under en pause. Nr. 2 barn blev til under 2. IUI forsøg. En veninde har nu i en alder af 43 år kastet håndklædet i ringen - det lykkes ikke. Hun får tårer i øjnene, hvis jeg nævner det mindste om min behandling (hvilket jeg så ikke gør mere...).

Synes at jeg er omgivet af kvinder, hvor det bare blev en kamp, som trak tænder ud. Herinde er her også nogle kvinder, der kæmper en brav kamp.

Har aldrig haft så meget lyst til at kigge i glaskuglen. Kommer der et barn og hvornår...

Har et års tid forsøgt at få barn med kæreste, det lykkees ikke pga PCO. Vi gik fra hinanden og nu prøver jeg alene. Utroligt, som det bare er meget mere på spidsen, når man er i behandling.

Bare lige nogle frustrerende tanker fra en hormonramt kvinde...

Efter to års kamp fandt vi ud af at jeg havde PCO. Efter 3 måneder med pcokost, meget motion, vægttab, rygestop og metformin behandling blev jeg gravid, skal føde om et par uger. Jeg skulle også have været insimineret , men nåede at blive gravid af mig selv. så giv ikke op. Mange der har pco bliver gravide når deres pco er under kontrol. Krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.