Synes grænseoverskridende er et godt ord.
For mig betyder det ingenting om man ammer til barnet er 1 år eller måske næsten 1½ eller om man slet ikke har ammet overhovedet. Det skal stå een selv frit for at vælge.
Men alt over 2 år slår også ridser i pladen for mig ....qqqqqzzzz!!!!
Synes det bliver frastødende og perverst at se på, i stedet for hyggeligt og sødt.
Allerede når et barn selv kan sige til, og/eller bare går hen og hiver mors bluse op og babber løs...... yyyrw! Ej, det er for meget!
En 8-årig kan for filan da nærmest selv gå ud og smøre sig en leverpostejmad, hvis h¤n er sulten.
Der er mere galt med en mor, som finder det hyggeligt og rart, end det er barnet det handler om.
Det kan da sikkert være svært for nogle at skulle sige stop, og "cutte navlestrengen" ....men det er sgu nødvendigt - om ikke for ens egen skyld, så da ihvertfald for barnet!
Det virker så absurd, at et barn i anden klasse, kan gå i SFO og lege. Og så når de kommer hjem, så ligger den store unge ved babsen
.....det passer sgu ikke rigtigt sammen, synes jeg.
Og nu ved jeg godt, at det sikkert er en stund som foregår når de er alene, men prøv lige se for Jer, hvordan kammeraterne ville se ud i hovedet, hvis de kom hjem til deres ven og lege, og pludselig sidder moren med det ene bryst fremme og lader deres kammerat sutte på det.
Aj !!! Jeg er stået af. Forstår slet ikke ideen med at ville amme SÅ længe !?!
Anmeld