Amning af 8-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.143 visninger
48 svar
33 synes godt om
28. november 2009

Ayasmor

Er jeg den eneste der synes at det er et unaturligt forhold ?

http://www.youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Det er ikke kun unaturligt, men også dybt ulækkert, synes jeg

At amme når børnene er 2-3 år synes jeg også frastødende.

Måske er det bare mig, men sådan har jeg det ihvert fald når jeg ser så store børn blive ammet... Puha...

Anmeld

28. november 2009

TbCp

Uha det kan der virkelig komme lange diskussioner ud af, hvor længe det er ok at amme et barn.

Men lige i det her tilfælde synes jeg det er virkelig langt ude!!!!
Barnet har jo ikke brug for det længere.
Nej jeg synes godt nok det er grænseoverskridende!

Anmeld

28. november 2009

Lillefe

Mathildesmor skriver:

Det er ikke kun unaturligt, men også dybt ulækkert, synes jeg

At amme når børnene er 2-3 år synes jeg også frastødende.

Måske er det bare mig, men sådan har jeg det ihvert fald når jeg ser så store børn blive ammet... Puha...

Enig.. syntes 2 år er alt for gammelt...

Anmeld

28. november 2009

CamillaT89

Hold da op. Det er da helt vildt! De siger, at det giver en højere IQ, men det kan da umuligt være inden for det sociale. Også når de skal til at - hvis de dog vil det    - løsrive sig fra moderen. Jeg tror virkelig de børn får det svært i deres senere liv. Det er da yderst unaturligt, og moderen burde ha' tænkt på, at det er en seriøs faktor for mobning. Det er da i forvejen meget udbredt altså, så hvorfor gøre noget, der med sikkerhed vil gøre det værre?? Jeg synes virkelig, det er plat..

Camilla  

Anmeld

28. november 2009

JustAnotherName

Synes grænseoverskridende er et godt ord.

For mig betyder det ingenting om man ammer til barnet er 1 år eller måske næsten 1½ eller om man slet ikke har ammet overhovedet. Det skal stå een selv frit for at vælge.
Men alt over 2 år slår også ridser i pladen for mig ....qqqqqzzzz!!!!
Synes det bliver frastødende og perverst at se på, i stedet for hyggeligt og sødt.

Allerede når et barn selv kan sige til, og/eller bare går hen og hiver mors bluse op og babber løs...... yyyrw! Ej, det er for meget!
En 8-årig kan for filan da nærmest selv gå ud og smøre sig en leverpostejmad, hvis h¤n er sulten.

Der er mere galt med en mor, som finder det hyggeligt og rart, end det er barnet det handler om.
Det kan da sikkert være svært for nogle at skulle sige stop, og "cutte navlestrengen" ....men det er sgu nødvendigt - om ikke for ens egen skyld, så da ihvertfald for barnet!
Det virker så absurd, at et barn i anden klasse, kan gå i SFO og lege. Og så når de kommer hjem, så ligger den store unge ved babsen    .....det passer sgu ikke rigtigt sammen, synes jeg.
Og nu ved jeg godt, at det sikkert er en stund som foregår når de er alene, men prøv lige se for Jer, hvordan kammeraterne ville se ud i hovedet, hvis de kom hjem til deres ven og lege, og pludselig sidder moren med det ene bryst fremme og lader deres kammerat sutte på det.

Aj !!! Jeg er stået af. Forstår slet ikke ideen med at ville amme SÅ længe !?!

Anmeld

28. november 2009

Ox.

Ej, nej nej ... det er simpelthen for meget, det er til at blive helt dårlig over synes jeg  ..

Hvad mon deres venner siger ...

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

oh my good

Anmeld

28. november 2009

lillemunk

Uha det er for meget.... Børn skal amme´s indtil de kan spise rigtigt mad .
Der er jo en grund for at børn for tænder.

Anmeld

28. november 2009

LouiseNielsen

Ad ad ad, det er det eneste jeg kan sige til det.... Det er simpelthen for grænseoverskridende! Syntes det er dybt unaturligt når barnet er så gammel! Jeg kan gå med til når de er omkring 9 mdr, men så heller ikke mere....

Viste det lige til kæresten, og det eneste han sagde var: Bare sluk igen, for det er da lige til at blive dårlig over at se!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.