Er jeres mand/kæreste barberet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

For det meste ja

Enten glat eller trimmet... Jeg bryds mig ærligtalt ikke om en ordenlig busk ved roden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Malene84

HAHAHAHAH... herligt emne

Min mand hører vel lidt til metrosiden (ja, det ved dem der har været på min profil og kigget billeder)!! han går meget op i hvordan håret sidder  dog har han intet dernede - og det har jeg heller aldrig haft - meeeeeen -  nu da kæmpe dunken er vokset, og jeg ikke længere kan se derned - får det sgu lov til at vokse lidt!! haha - for at gøre det hele helt glat, ville jeg skulle have fat i et spejl (skriger af grin mens jeg skriver dette, kan lige forestille mig selv foran spejlet og stadig ikke kunne finde ud af det)

kraaaam

Anmeld

22. december 2009

Mka

Synes også de skal være trimmet og glatte nosser  er heller ikke selv til hår

Anmeld

22. december 2009

Sesse89

Ja det er han og han barber også håret nederst på maven

Anmeld

22. december 2009

saxa

Delvist..  Er sq ikke så vild med alt det der hår "down there" Så jeg foretrækker top trimmet eller totally gone.. Og det er manden også med på.. Sådan er det også omvendt..

Anmeld

22. december 2009

sarahb

Trine Trille skriver:

min mand har alt det hår han kan gro og det har jeg også selv! jeg ville overhovedet ikke syntes han var lækker med barberet noget som helst og jeg kunne aldrig drømme om at barbere min kæmpe måtte af selv - jeg syntes jeg ligner en lille pige uden hår og det giver helt forkerte associationer når man som jeg er misbrugt barn - hvilket også er grunden til at jeg ikke giver blow jobs og ikke rigtig kan holde oralsex ud på mig selv (jeg sparkede en gang min xkæreste i hovedet under oralsex fordi jeg fik et panikanfald og blev i tvivl om hvem der var dernede).

men mine veninder er begge skaldede dernede og jeg ved at den ene af dem's mand også er skaldet dernede, de kan nemlig godt lide at slikke mås, og så kan jeg udmærket se at det er mest lækkert at der ikke er hår hvor ranglebærrene kan sidde fast - men igen...min ás er til store toiletbesøg og intet andet, så HAIR IT IS

DU ER SÅ SKIDE SKÆG DET ER HELT VILDT!!! LOVE IT

Anmeld

22. december 2009

4xGreve

Puhanu har jeg ikke læst alle indlæg (kun første side) men jeg er helt glat og det samme er min mand andet kan jeg ikke lide og jeg kan heller ikke tåle det (reger med røde og kløende prikker hvis jeg er sammen med en der har hår) så dette er den bedste og også lige pt. den eneste løsning for os...

Knus Stina

Anmeld

22. december 2009

karina1980

hvis jeg ber ham om det så gør han det, altså trimmer det, men ellers er det kun mig der er er uden hår down there,

jeg føler mig slet ikke sexet når der er hår på missen

Anmeld

22. december 2009

Caliha

Så lidt hår som muligt her

Og hvis kæresten ikke lige har skrællet løgene, får han kommentaren (staves) : jeg har lige brugt tandtråd  og vupti så forsvinder måtten

Glædelig Jul

Anmeld

22. december 2009

kiroo

Malene84 skriver:

HAHAHAHAH... herligt emne

Min mand hører vel lidt til metrosiden (ja, det ved dem der har været på min profil og kigget billeder)!! han går meget op i hvordan håret sidder  dog har han intet dernede - og det har jeg heller aldrig haft - meeeeeen -  nu da kæmpe dunken er vokset, og jeg ikke længere kan se derned - får det sgu lov til at vokse lidt!! haha - for at gøre det hele helt glat, ville jeg skulle have fat i et spejl (skriger af grin mens jeg skriver dette, kan lige forestille mig selv foran spejlet og stadig ikke kunne finde ud af det)

kraaaam

nu var jeg jo lige inde og kigge på din profil, og jeg tror altså jeg har set din kæreste før,er han fra greve?

også et lille råd, den med spejlet kan man altså blive ret god til, ellers kan man føle sig frem, benet op på vasken, hehe, men uden at falde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.