Er jeres mand/kæreste barberet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.610 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. november 2009

UngMor83

down there??

Jeg sys tit når jeg snakker "sex" med veninderne, og samtalen kommer ind på intimbarbering, så er jeg næsten den eneste med en kæreste der oz "ordner" sig dernede!!! Altså han er ikk helt glat, men han er veltrimmet. Og glatte nosser selvfølgelig.. Sys ikk mænd skal være helt glatte, men det er jo bare min mening. Vi er jo så forskellige. Kan sgu ikk li at få lange hår i munden, når jeg gir ham et blowjob, lissom han heller ikk sys det er lækkert at jeg er oldnordisk med en ordentlig dørmåtte dernede. Så på det punkt er vi sgu meget ens. Jeg er dog ALTID glat. Kan slet ikk fordrage at ha hår dernede.......

Kom så piger, lad mig høre Er jo nysgerrig som altid, hehe.

>> Sonja <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

qp

UngMor83 skriver:

down there??

Jeg sys tit når jeg snakker "sex" med veninderne, og samtalen kommer ind på intimbarbering, så er jeg næsten den eneste med en kæreste der oz "ordner" sig dernede!!! Altså han er ikk helt glat, men han er veltrimmet. Og glatte nosser selvfølgelig.. Sys ikk mænd skal være helt glatte, men det er jo bare min mening. Vi er jo så forskellige. Kan sgu ikk li at få lange hår i munden, når jeg gir ham et blowjob, lissom han heller ikk sys det er lækkert at jeg er oldnordisk med en ordentlig dørmåtte dernede. Så på det punkt er vi sgu meget ens. Jeg er dog ALTID glat. Kan slet ikk fordrage at ha hår dernede.......

>> Sonja <<

Hmmm forstår ikke helt hvad du mener det det afsnit af teksten som jeg har markeret - kunne du evt lægge et billede på?

Anmeld

23. november 2009

Pia.

qp skriver:

Hmmm forstår ikke helt hvad du mener det det afsnit af teksten som jeg har markeret - kunne du evt lægge et billede på?

Tror hun mere glatte nosser og trimmet op over pikken...

Anmeld

23. november 2009

Pia.

UngMor83 skriver:

down there??

>> Sonja <<

Altså nu har jeg ikke som sådan nogen mand, men jeg vil sige det er klart at fortrække helt glatte nosser og en veltrimmet mand i det hele taget der nede...

Anmeld

23. november 2009

UngMor83

Pia. skriver:

Tror hun mere glatte nosser og trimmet op over pikken...

Lige præcis Pia!!!!

Anmeld

23. november 2009

TbCp

Min mand og jeg har det på samme måde som dig og din mand

Anmeld

23. november 2009

oo

min mand har alt det hår han kan gro og det har jeg også selv! jeg ville overhovedet ikke syntes han var lækker med barberet noget som helst og jeg kunne aldrig drømme om at barbere min kæmpe måtte af selv - jeg syntes jeg ligner en lille pige uden hår og det giver helt forkerte associationer når man som jeg er misbrugt barn - hvilket også er grunden til at jeg ikke giver blow jobs og ikke rigtig kan holde oralsex ud på mig selv (jeg sparkede en gang min xkæreste i hovedet under oralsex fordi jeg fik et panikanfald og blev i tvivl om hvem der var dernede).

men mine veninder er begge skaldede dernede og jeg ved at den ene af dem's mand også er skaldet dernede, de kan nemlig godt lide at slikke mås, og så kan jeg udmærket se at det er mest lækkert at der ikke er hår hvor ranglebærrene kan sidde fast - men igen...min ás er til store toiletbesøg og intet andet, så HAIR IT IS

Anmeld

23. november 2009

UngMor83

qp skriver:

Desværre, lægger ik li billede ind.... Det holder jeg for mig selv ....

Anmeld

23. november 2009

Mca<3

Tjuhl skriver:

min mand har alt det hår han kan gro og det har jeg også selv! jeg ville overhovedet ikke syntes han var lækker med barberet noget som helst og jeg kunne aldrig drømme om at barbere min kæmpe måtte af selv - jeg syntes jeg ligner en lille pige uden hår og det giver helt forkerte associationer når man som jeg er misbrugt barn - hvilket også er grunden til at jeg ikke giver blow jobs og ikke rigtig kan holde oralsex ud på mig selv (jeg sparkede en gang min xkæreste i hovedet under oralsex fordi jeg fik et panikanfald og blev i tvivl om hvem der var dernede).

men mine veninder er begge skaldede dernede og jeg ved at den ene af dem's mand også er skaldet dernede, de kan nemlig godt lide at slikke mås, og så kan jeg udmærket se at det er mest lækkert at der ikke er hår hvor ranglebærrene kan sidde fast - men igen...min ás er til store toiletbesøg og intet andet, så HAIR IT IS

Undskyld mig   Slikke mås ???   Det lyder sgu ikke rart .....  Puhh jeg får tanker og vrang forestillinger i mit hoved ,,

Anmeld

23. november 2009

Ranarupta

Jeg må indrømme, at jeg nærmest synes, at det er frastødende, når mænd er glatbarberet. Det minder mig for meget om små drenge... Det er virkelig noget, der slukker for min lyst på ingen tid. 
Derimod må han gerne være trimmet, men det er ikke et krav. Og jeg kan sagtens abstrahere fra de lange hår... 

Jeg selv? Det er forskelligt, om jeg er trimmet eller glat, men hovedsagligt trimmet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.