Er jeres mand/kæreste barberet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

Pia.

Tjuhl skriver:

min mand har alt det hår han kan gro og det har jeg også selv! jeg ville overhovedet ikke syntes han var lækker med barberet noget som helst og jeg kunne aldrig drømme om at barbere min kæmpe måtte af selv - jeg syntes jeg ligner en lille pige uden hår og det giver helt forkerte associationer når man som jeg er misbrugt barn - hvilket også er grunden til at jeg ikke giver blow jobs og ikke rigtig kan holde oralsex ud på mig selv (jeg sparkede en gang min xkæreste i hovedet under oralsex fordi jeg fik et panikanfald og blev i tvivl om hvem der var dernede).

men mine veninder er begge skaldede dernede og jeg ved at den ene af dem's mand også er skaldet dernede, de kan nemlig godt lide at slikke mås, og så kan jeg udmærket se at det er mest lækkert at der ikke er hår hvor ranglebærrene kan sidde fast - men igen...min ás er til store toiletbesøg og intet andet, så HAIR IT IS

Puha lyder som en grim oplevelse du har med dig der - tror nu ikke det her var numsen der var ment... - Men hans pik

Ville nu bare lige sende dig et knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

TbCp

Det forstår jeg udemærket godt når du har været det igennem du har og så er Søren-manden jo perfekt når han har det på samme måde

Tjuhl skriver:

min mand har alt det hår han kan gro og det har jeg også selv! jeg ville overhovedet ikke syntes han var lækker med barberet noget som helst og jeg kunne aldrig drømme om at barbere min kæmpe måtte af selv - jeg syntes jeg ligner en lille pige uden hår og det giver helt forkerte associationer når man som jeg er misbrugt barn - hvilket også er grunden til at jeg ikke giver blow jobs og ikke rigtig kan holde oralsex ud på mig selv (jeg sparkede en gang min xkæreste i hovedet under oralsex fordi jeg fik et panikanfald og blev i tvivl om hvem der var dernede).

men mine veninder er begge skaldede dernede og jeg ved at den ene af dem's mand også er skaldet dernede, de kan nemlig godt lide at slikke mås, og så kan jeg udmærket se at det er mest lækkert at der ikke er hår hvor ranglebærrene kan sidde fast - men igen...min ás er til store toiletbesøg og intet andet, så HAIR IT IS

Anmeld

23. november 2009

oo

TbCp skriver:

Det forstår jeg udemærket godt når du har været det igennem du har og så er Søren-manden jo perfekt når han har det på samme måde

ja han er god

Anmeld

23. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min mand holder (heldigvis) orden dernede men slet ikke manisk - helt som mig selv - i perioder får det lov at gro til og så pludselig skal trimmes pænt til og holdes nede en periode og så får det lov at gro igen når jeg bliver doven... Men jeg er ret lys dernede, så det ser ikke så voldsomt ud... Pt. er det koldt ude og derfor gør jeg hvad jeg kan for at holde varmen

Anmeld

23. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Rosa skriver:

Min mand holder (heldigvis) orden dernede men slet ikke manisk - helt som mig selv - i perioder får det lov at gro til og så pludselig skal trimmes pænt til og holdes nede en periode og så får det lov at gro igen når jeg bliver doven... Men jeg er ret lys dernede, så det ser ikke så voldsomt ud... Pt. er det koldt ude og derfor gør jeg hvad jeg kan for at holde varmen

sådan er det også her..

Anmeld

23. november 2009

oo

Pia. skriver:

Puha lyder som en grim oplevelse du har med dig der - tror nu ikke det her var numsen der var ment... - Men hans pik

Ville nu bare lige sende dig et knus...

tak skal du have

ja, det er meget grimme oplevelser jeg har fået mig, men jeg har heldigvis en god mand idag.

åh og ja, jeg mente nu også at vi har hår på pikken/fissen og at mine veninder er skaldede på fissen, men at den ene og hendes mand altså også er det i røven...sådan en "all around'er"

Anmeld

23. november 2009

qp

Pia. skriver:

Tror hun mere glatte nosser og trimmet op over pikken...

LOL .... der var vidst ikke så mange der forstod joken i det jeg skrev

Anmeld

23. november 2009

qp

UngMor83 skriver:

Desværre, lægger ik li billede ind.... Det holder jeg for mig selv ....

LOL... var altså en joke

Anmeld

23. november 2009

LouiseNielsen

Min kæreste trimmer sig forneden....

Syntes det er direkte frastødende hvis en mand er helt glat, det ligner sådan en død fugleunge der hænger mellem bene på dem.....

Anmeld

23. november 2009

Honningblomst

Væk med skidtet....hår tænder mig ikke nogen steder....kun på hovedet, for der er jeg bare slet ikke til glatbarberet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.