Hvem var med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

RumlesMor

Uuh...jeg havde mange med!

Min kæreste, min søster, min mor og udenfor døren sad min svigerforældre.

Det var ikke planlagt sådan, men jeg er glad for at det endte sådan. Det var helt rigtigt, og dejligt at de alle var der på forskellige stadier.

Min kæreste havde en god støtte i sine forældre når han syntes det blev for voldsomt, selv var jeg meget glad for at have min storesøster ved min side...for hun kunne oversætte mine behov, og fortælle hvornår folk skulle give mig ro. Og selvom jeg skældte ud (var træt efter MANGE timers fødsel) smilte hun og roste mig.

Forældrene klarede det praktiske og sørgede for forsyninger og underholdning i de timer hvor der ikke skete så meget.

Det endte faktisk med at jeg fødte på min svigerforældres bryllupsdag - så den fejrede de med deres første barnebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Leneur

Jeg er jo alene, så havde min mor og begge mine søstre med + min far siddende udenfor. Når jeg havde veer synes jeg nogen gange at de var irriterende med deres heppen men det gjorde jo nok at jeg pressede lidt ekstra men de var jo så også på med vand og kolde klude, massage og holden ben og det var faktisk rart at få lov til at skælde lidt ud og kommandere rundt med dem.... ;-) Min kære far som har lidt svært ved at vise de store følelser kyssede både mig og Silje og havde tårer i øjnene, så det var stort. Jeg var ihvertfald utrolig glad for at de alle var med og at kunne snakke om forløbet bagefter. Jeg synes jo eksempelvis jeg var en pivskid mens de andre synes jeg var supersej.

Anmeld

19. november 2009

starsofheaven

jeg havde min kæreste ved min side og så var min mor der nolge timer men da fødslen trak ud tog hun hjem for at hvile sig og ja pludeslig skulle de gå stærkt så vi nåede ikke at ringe, så min mor var ik med kun min kæreste. men næste gang vi får baby skal min mor med og min svigermor, fordi hun ik selv har en datter og derfor vil jeg gerne give hende oplevelsen af at være med til sit andet barnebarns fødsel og det vil hun meget gerne, hun blev helt rørt da jeg fortalte ´hende at sådan ville vi gerne have det når vi får en baby men det ligger lidt ude i fremtiden endnu.

Anmeld

19. november 2009

babyMark

min mand var med...min veninde skulle have været med men var på Mallorca - og som hun sagde "du går sikkert over tid", men det gjorde jeg ikke. - veerne startede på terminsdatoen, men endte med AK om morgenen dagen efter pga hjertelyden. Næste gang håber jeg på en lidt længere fødsel...og overvejer hvem jeg vil have med....der er både for og imod at være bare sig selv/par eller den helt store komsammen. Kan godt se det smarte i det, hvis det trækker ud.....men nu skal der lige gå noget tid med det projekt...min kære lille søn er trods alt kun 4 mdr,  - men tiden flyver godt nok afsted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.