Hvem var med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.931 visninger
33 svar
0 synes godt om
18. november 2009

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Hvem havde i med til jeres børn/barns fødsel?

Nicklas har jeg jo været alene med helt fra start så hans far var ikke med til fødsel. Jeg havde i stedet begge mine forældre med...

Min mor havde moderkage løsning med os alle 3, så derfor har min far aldrig oplevet en rigtig fødsel, da det alle 3 gange pludselig skulle gå meget hurtig. Og denne gave ville jeg gerne give ham, hvilket rørte ham utrolig meget...

Den ene gang med min mor nåede de ikke at få barnet ud og min lillebror døde i maven på min mor 2 uger inden termin. Så som min far siger. Nicklas er den dreng han aldrig selv fik, og at han var med til hans fødsel gør at de har et helt specielt bånd til hinanden...

Til fødslen af fidusen i maven skal min kæreste selvfølgelig med, og min mor!

Kram fra Louise 19+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Stakkels din mor, at have haft moderkageløsning SÅ mange gange.

Jeg har ikke født endnu, men jeg har planlagt at min kæreste skal med og min mor.

Min mor fortalte begejstret om en kollega som havde været med til sit barnebarns fødsel og jeg tænkte om det var et hint, så jeg inviterede hende med. Først blev hun lidt nervøs ved tanken om at skulle se mig i så mange smerter, men hun sagde ja, og glæder sig meget.

Anmeld

18. november 2009

nanaz

hejsa jamen jeg havde min mor og min kæreste med og det er jeg utrolig glad for.. de var den rette støtte og de var også rigtig rørt... til a starte med var det kun mig og min kæreste på sygehuset med da det nærmede sig ringede vi efter mine forældre.. grunden til min far ikk var med inde til fødslen, han kom dog ind lige efter, er fordi han ikk er så god til det med blod.. det var ku det mest vidunderlige jeg nogensinde har oplevet, altså fødslen og når man får barnet op

Anmeld

18. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har haft min mand med ved begge mine fødsler. Vi har begge været enige om, at det kun var en oplevelse for os to. Min mand var en super hjælper begge gange.

Min mor ville gerne have været med, men jeg sagde nej. Jeg havde ikke lyst til, at hun skulle se mig i noget så privat en oplevelse.

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

18. november 2009

TbCp

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Hvem havde i med til jeres børn/barns fødsel?

Nicklas har jeg jo været alene med helt fra start så hans far var ikke med til fødsel. Jeg havde i stedet begge mine forældre med...

Min mor havde moderkage løsning med os alle 3, så derfor har min far aldrig oplevet en rigtig fødsel, da det alle 3 gange pludselig skulle gå meget hurtig. Og denne gave ville jeg gerne give ham, hvilket rørte ham utrolig meget...

Den ene gang med min mor nåede de ikke at få barnet ud og min lillebror døde i maven på min mor 2 uger inden termin. Så som min far siger. Nicklas er den dreng han aldrig selv fik, og at han var med til hans fødsel gør at de har et helt specielt bånd til hinanden...

Til fødslen af fidusen i maven skal min kæreste selvfølgelig med, og min mor!

Kram fra Louise 19+4

Gud hvor smuk en gave at give din far... meget rørende.

Jeg havde min mand med... havd ikke lyst til at andre skulle med, selvom jeg tror min mor gerne ville.

Anmeld

18. november 2009

Vingummien

Jeg havde min kæreste med, Emils har altså Og ingen andre, sådan er man vist meget forskelligt, kunne slet ikke forstille mig at have mine forældre eller sådan med. Måske min mor kunne jeg nok godt forstille mig

Anmeld

18. november 2009

frk Jensen

Jeg havde mín søns far med til fødslen.. jeg kunne ikke drømme om at have andre end ham med... Det er en alt for intim ting, og jeg ville have oplevelsen for mig selv..
Min mor ville ikke engang vide at jeg var i fødsel, for hun ville være død hamrende nervøs, så hun fik ikke noget at vide før han var født..

Til stor overraskelse var de så også på sygehuset ca en time efter at han var født, for de måtte bare se ham samme aften. Jeg var ved mine fulde fem da de kom.. Fungerede helt perfekt...

Knus

Anmeld

18. november 2009

Moar'en

Jeg havde min mand og min mor med, men da det endte i AK var det selvfølgelig kun min mand der endte med at være med til selv fødslen

Anmeld

18. november 2009

Klumpe-dumpe

Jeg havde min mor med til Malucca´s fødsel. (Faderen er ikke inde i billedet)

Hmmm under selve veerne ved jeg ikke lige hvor stor en hjælp hun var....

Hun blev helt ude af flippen pga. Maluccas hjertelyd der blev ved med at dale.... Men når den så kom en smule op igen (indtil næste vee så ca. 1 min afgangen) var hun rigtig god. Men altså synes ski jeg skulle holde hovedet koldt for hendes skyld.

Da den så dalede så meget at det skulle være GULT aks, var hun okay nede på opr.stuen, da ham kløvningen af en læge skulle blive ved med at stikke mig i ryggen, fordi han ikke kunne ramme rigtigt

Efterfølgende var jeg glad for hun kunne følge med Malucca op på Neonatal. Så jeg var sikker på, de ikke fik hende forbyttet.

Anmeld

18. november 2009

Maddox

Her havde jeg kæresten med begge gange.. Og bliver der en 3. gang, bliver det også KUN ham, som skal med igen  

Vi har det begge sådan, at det er en oplevelse vi skal have sammen og ikke dele med andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.