Hvem var med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

Ox.

Min mor og min kæreste (Liljes far) var med til fødslen, min mor var så sød, det var ligefør hun var mere nervøs end jeg hehe, det var så nuttet, og da jeg skulle have lagt epidural, og de havde stukket 3 gange og det ikke lykkedes, skulle de bruge en større nål, og da min mor så den, kiggede hun på mig og sagde, "Så skat! Så ligger vi lige panderne sammen og så holder du mig bare i hænderne" ..

Det var skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Ansemusen

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Hvem havde i med til jeres børn/barns fødsel?

Nicklas har jeg jo været alene med helt fra start så hans far var ikke med til fødsel. Jeg havde i stedet begge mine forældre med...

Min mor havde moderkage løsning med os alle 3, så derfor har min far aldrig oplevet en rigtig fødsel, da det alle 3 gange pludselig skulle gå meget hurtig. Og denne gave ville jeg gerne give ham, hvilket rørte ham utrolig meget...

Den ene gang med min mor nåede de ikke at få barnet ud og min lillebror døde i maven på min mor 2 uger inden termin. Så som min far siger. Nicklas er den dreng han aldrig selv fik, og at han var med til hans fødsel gør at de har et helt specielt bånd til hinanden...

Til fødslen af fidusen i maven skal min kæreste selvfølgelig med, og min mor!

Kram fra Louise 19+4

Det var en rigtig fin gave at give din far! OG din søn! For som du siger, har de fået et helt specielt forhold pga. det

Vi skal have vores første barn til maj, og det bliver bare min kæreste og mig. Og så kommer min Far, svigermor, kusine og bedste veninde sandsynligvis kort efter lige og ser den lille hurtigt. Men så skal vi også have ro til at knytte os til den lille og dele den store oplevelse, bare Rasmus og jeg!

Anmeld

19. november 2009

Tina2

Min mand begge gange og 2. gang også min veninde som er uddannet doula.

Anmeld

19. november 2009

N&J

Jeg havde ligesom dig Louise både min mor og min far med, min datters far er jo heller ikke inde i billedet, så jeg tænkte at hvis min mor skulle med, så skulle min far da også, tænkte at jeg nok ville være pænt ligeglad med alt når jeg først lå der, og det var jeg nu også, min far blev da også rigtig glad, men har også været overordnet begejstret for at se os komme til verden..  jeg tror det var en rigtig god ting at både min mor og far var med, ikke for mig, men mere fordi det var en meget skræmmende fødsel (som min mor beskriver den, hun var også lige ved at udbryde, det er godt nok et stort hovedet, da hendes hovedet var kommet ud, men bed det dog i sig) så jeg tror det var rigtig godt for hende at have min far at snakke med det om, for mig gjorde det ikke rigtig nogen forskel, da jeg trak mig så meget ind i mig selv, men efter hun var kommet ud og jeg skulle hen og sys i 2½ time, der var jeg rigtig glad for at mine forældre var der.. Nå ja og så til at give mig vand.. 

Anmeld

19. november 2009

CarinaSB

Jeg havde min kæreste og søster med .. Jeg ville have min søster med da jeg ville have en der kunne berolige mig når jeg syntes det hele bare var slemt ... Og en der havde prøvet det før. Og de var bare begge to så dejlige og støttende..

Anmeld

19. november 2009

Sees

Jeg havde min moar med, da faderen jo har valgt ikke at være en del af vores liv - Og hun var fantastisk.
Hun førte mig igennem fødslen med glans
(Jeg havde ikke været til fødselsforbereldese, da JM mente at det ikke var nødvendigt før 9 dage før termin - Jeg fødte 3 uger før)
Jeg skal helt klart have min mor med igen, næste gang - Hvis der bliver en næste gang, selvfølgelig

Anmeld

19. november 2009

wamse

Har kun haft faderen til børnene med inde, kunne slet ikke finde det behageligt for mig, hvis det var andre.

Anmeld

19. november 2009

clss

havde min mor og far og mand med til veerne men fødslen blev til akut kejsersnit og der var min mand der...husker desværre ikke så meget af den or var helt dopet...

Anmeld

19. november 2009

Mathilde

Jeg havde min kæreste med til fødslen... Jeg ville også gerne have haft min mor med, men det kunne desværre ikke lade sig gøre.

Anmeld

19. november 2009

Mira0911

Min kæreste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.