Hvem var med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

noahsmoar

jeg havde min mor med til fødslen og det var bare den bedste støtte nogensinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Cris

Kun min mand og det var meget godt. Anden gang var der også en jordemoder studerende med, og jeg har ikke haft noget problem med det, de skal på en eller anden måde begynde at få noget erfaring

Anmeld

19. november 2009

frk andreasen

min kærste var med til vores datters fødsel og han skal også med til vores søns fødsel.

Anmeld

19. november 2009

vatten

Jeg havde min mor og min veninde med. Stor oplevelse for os alle, og jeg kunne sagtens forestille mig at havde dem med igen, hvis jeg skal have flere børn- men så ville jeg nok også forestrække at være i et forhold og havde min kæreste med også

Anmeld

19. november 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg havde min forloved og mor med. men svigermor var også med i starten. endte i akut kejsersnit så der var min forloved kun med.

Anmeld

19. november 2009

NaFe

Jeg havde bare mig selv med ville ikke havde nogle jeg kendte med ind på fødestuen. Mine forældre og min veninde ventede ude på gange om kom ind lige efter jeg havde født.. Dejlig stille og rolig fødsel

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg skal have Daniel, min mor og måske min søster med.

Jeg skal have min mor med dels fordi hun ved hvad det drejer sig om (selvom hun skal være mor og mormor den dag og IKKE læge ) og dels så jeg har nogen hvis Daniel skulle blive dårlig derinde (han er ikke glad for blod, og hader når jeg har ondt, men han vil gerne med). Min søster betyder meget for mig, så jeg overvejer også at tage hende med, men så langt er vi ikke nået endnu.

Knus Caroline 25+6

Anmeld

19. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg havde min mor med. Jeg havde / har ikke noget med Astrid's far at gøre mere, så igennem hele forløbet har min mor støttet mig 100% derfor skulle hun også med til fødslen- så var jeg jo heller ikke alene..

Jeg havde længe i overvejelserne om min veninde som havde været med til den førstescanning skulle med, men blev egentlig aldrig enig med mig selv om det, men da jeg ligesom gik i fødsel var der ingen valg at tage eftersom hun stadig var i Afrika;-)

Anmeld

19. november 2009

Unalisa

jeg vil bare have min forlovede med og måske min mor med. jeg vil heller dele den oplevelse med min forlovede, det er trøst alt noget vi har skabt sammen, og den oplevelse vil jeg have for os selv

Anmeld

19. november 2009

LinLin

Til Davids fødsel var der kun hans far med.

Denne gnag regner jeg med min kæreste skal med, men hvis han er på arbejde (han filmer superligakampe, så nogle gange er det jo på sjælland...) tager jeg min mor med.

Mine bedsteforældre var i øvrigt med til min fødsel fordi min far var ude at sejle :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.