Fuck-ejh -h´vordan kan han:@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Det kan ikke betale sig at lave en masse ballade ud af det... Vær den voksne og kom afsted til de blodprøver!

Din datter vil selvfølgelig reagere på det da det er noget uvandt, men det gør jo ikke som sådan ondt... Om ikke andet så ta på apoteket og køb to stk elma plaster (de hedder noget i den stil) også giv hende det på. Det lokal bedøver.

Nicklas har været igennem smadde smørre og han gav ikke så meget som et kvæk fra sig, og det var uden plaster. vi forældre gør det bare tit meget være end det er.... Det tager 2 minutter også er det overstået!

Forstår godt det er rigtig træls, og lige nu tror jeg lige så meget du er sur over han laver bøvl, som du er over hun skal stikkes....

Kram

nåååååååååååårh så var det derfor de stak Nikoline 4 gange med en 7 cm kanyle uden resultat mens hun skreg... og siden den dag har skreget hvis fremmede holder hendes arm??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

Jeg ved det virkelig ikke mere. Ikke når det handler om ham. Han har efterhånden så mange sidder af sig selv.
Og nu kan jeg vidst snart prale med at kende dem alle, selvom jeg ikke er stolt af det

Du får lige et kram med på vejen.. 

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

ka-ri-na skriver:

nåååååååååååårh så var det derfor de stak Nikoline 4 gange med en 7 cm kanyle uden resultat mens hun skreg... og siden den dag har skreget hvis fremmede holder hendes arm??

Netop- præcis det jeg frygter SÅÅ meget!!! Det må bare ikke ske

Anmeld

17. november 2009

Leneur

Astrids-mor skriver:

Netop- præcis det jeg frygter SÅÅ meget!!! Det må bare ikke ske

Min kære lille datter var 2 dage gammel, da hun fik taget 3 blodprøver... TRE på samme dag da de frygtede hun havde fået en infektion i hendes navlestump. Frygteligt, for de 2 af gangene skreg og skreg hun men da vi var kommet til Viborg med ambulance og det hele og vi skulle hele møllen igennem igen, Fik hun sprøjtet lidt sukkervand ind i munden, så hun blev afledt og hun slubrede det i sig og gav slet ikke lyd fra sig, da hun blev stukket for tredje gang. Det var da evt. en mulighed men kan godt forstå dig.

Knus og tanker fra endnu en alenemor

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Leneur skriver:

Min kære lille datter var 2 dage gammel, da hun fik taget 3 blodprøver... TRE på samme dag da de frygtede hun havde fået en infektion i hendes navlestump. Frygteligt, for de 2 af gangene skreg og skreg hun men da vi var kommet til Viborg med ambulance og det hele og vi skulle hele møllen igennem igen, Fik hun sprøjtet lidt sukkervand ind i munden, så hun blev afledt og hun slubrede det i sig og gav slet ikke lyd fra sig, da hun blev stukket for tredje gang. Det var da evt. en mulighed men kan godt forstå dig.

Knus og tanker fra endnu en alenemor

HVor forfærdelig

Anmeld

17. november 2009

Leneur

Astrids-mor skriver:

HVor forfærdelig

Ja det var forfærdeligt men heldigvis var det ikke alvorligt og nu trives hun bare og er super dejlig og lækker.

Anmeld

17. november 2009

Balderson

ka-ri-na skriver:

jeg ville ringe til statsamtet igen og presse på, og forhøre mig.... om det overhovedet ikke er en mulighed... vi skulle have taget blodprøve på Nikoline (pga. allergi) og jeg gør det aldrig igen, aldrig har jeg prøvet noget så ubehageligt!!  det er i mine øjen, et kæmpe overgreb på barnet!  det koster 139kr inkl pladsbillet fra jylland til KBH, jeg kan godt huske at du tidl. skrev hvor lidt du havde.... men kan du ikke se om evt din mor eller far, bedsteforældre vil betale halvdelen? det går til et godt formål

Nu er det jo ikke alle børn der begynder at skrige eller græde ved at blive stukket...

Anmeld

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

Balderson skriver:

Nu er det jo ikke alle børn der begynder at skrige eller græde ved at blive stukket...

nej men det er da svært at vide før man kommer derhen, er det ikke?

Anmeld

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

Balderson skriver:

og hvis du selv skulle væjge, ville du så helst have lavet et svab eller hellere rodes i armen med en nål?

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

ka-ri-na skriver:

og hvis du selv skulle væjge, ville du så helst have lavet et svab eller hellere rodes i armen med en nål?

JEg vil klart vælge skrab. Og synes det er for dårlig at det kun er i kbh det er indført endnu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.