Fuck-ejh -h´vordan kan han:@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Altså jeg vil altså undersøge det med at tage en en-dags tur til kbh, selvfølgelig koster det lidt, men jeg ville også gøre alt for at undgå det med nålene, hader virkelig nåle, og så var det hele jo også overstået på en gang.. 

Sjovt du skriver det med at han godt ville snakke, sålænge det ikke handlede om jeres datter.. det er præcist sådan med Tue, vi kan snakke om alt pånær vores barn.. krist hvor er de nogle paphoveder.. 

Helt vildt, han ku også lige komme forbi så vi ku hygge- indtil han fik at vide at Astrid var vågen eller måske snart gjorde det...
Så latterligt..

Jamen har jo ingen penge pga ham, og godt nok er det billigt med dsb-orange men de gælder først fra århus af så man skal betale i dyredomme for at komme til århus før det er billigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

Astrids-mor skriver:

Helt vildt, han ku også lige komme forbi så vi ku hygge- indtil han fik at vide at Astrid var vågen eller måske snart gjorde det...
Så latterligt..

Jamen har jo ingen penge pga ham, og godt nok er det billigt med dsb-orange men de gælder først fra århus af så man skal betale i dyredomme for at komme til århus før det er billigt..

du skal sgu da heller ikke hygge med sådan en idiot!

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

ka-ri-na skriver:

jeg ville ringe til statsamtet igen og presse på, og forhøre mig.... om det overhovedet ikke er en mulighed... vi skulle have taget blodprøve på Nikoline (pga. allergi) og jeg gør det aldrig igen, aldrig har jeg prøvet noget så ubehageligt!!  det er i mine øjen, et kæmpe overgreb på barnet!  det koster 139kr inkl pladsbillet fra jylland til KBH, jeg kan godt huske at du tidl. skrev hvor lidt du havde.... men kan du ikke se om evt din mor eller far, bedsteforældre vil betale halvdelen? det går til et godt formål

kunne jeg self.. hmm skal man så ringe til retten elelr statsamtet.. ? hvad med holstebro tager de? jeg blev nemlig spurgt hvad for en a de to byer jeg helst ville. men det jo egentlig ligemeget pga jeg har bil..

Anmeld

17. november 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

men der er jo skrevet at det er blodprøve?
og jeg har ingen penge:s pga ham

Der stod også at det var blodprøve i mine papirer, men så var det åbenbart fordi at man ikke kunne få taget dna skrap i esbjerg, men Tue fik lavet skrab i kbh, så da jeg havde snakket med statsforvaltningen og igen med den der skulle tage skrabne, så blev det til at vi kom forbi og fik lavet dem begge samme dag.. 

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

ka-ri-na skriver:

du skal sgu da heller ikke hygge med sådan en idiot!

Nej det har jeg sq fundet ud af.. Men til at starte med var det jo som om han havde fortrudt og gerne vil komme tilbage. men nu har jeg sat punktum ved det hele, og nej- han nåede aldrig at komme forbi- tro mig jeg er lykkelig over det!

Anmeld

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

Astrids-mor skriver:

kunne jeg self.. hmm skal man så ringe til retten elelr statsamtet.. ? hvad med holstebro tager de? jeg blev nemlig spurgt hvad for en a de to byer jeg helst ville. men det jo egentlig ligemeget pga jeg har bil..

prøv at ringe begge steder! :0)

Anmeld

17. november 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

Det tror jeg altså ikke at de gør, ved dog ikke om der bliver lavet skrab i århus, for det var måske en mulighed.. 

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Der stod også at det var blodprøve i mine papirer, men så var det åbenbart fordi at man ikke kunne få taget dna skrap i esbjerg, men Tue fik lavet skrab i kbh, så da jeg havde snakket med statsforvaltningen og igen med den der skulle tage skrabne, så blev det til at vi kom forbi og fik lavet dem begge samme dag.. 

I kbh?

Anmeld

17. november 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

I kbh?

Ja, men det var kun fordi jeg alligevel skulle til kbh og pakke mit værelse ned, så det var nemmere for mig, jeg ved faktisk ikke om der er andre steder i landet de laver dna skrab

Anmeld

17. november 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

Så latterligt..

Sidder altså lidt og griner ved tanken om hvor "dumme" vi er indimellem, mig og Nikita tog over til Tue i 3 dage, da hun var 3½ mdr. og vi endte også sammen, men da hun så vågende så kunne han pluselig ikke mere.. og vi endte med at skændes den ene af dagene.. great og nu kan jeg jo godt se at det måske ikke var det smarteste, men man savner dem jo.. de dumme fædre..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.