Fuck-ejh -h´vordan kan han:@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

ka-ri-na skriver:

prøv at ringe begge steder! :0)

Så har jeg ringet til retten, hun siger det er blodprøve da de ikke er kommet til skrab endnu.
Og det var ikke noget jeg sku være bange for da det er en sygeplejerske som er uddannet i blodprøvetagning med børn og voksne og at det simpelthen går så smertefrit.. Og det er det eneste hun laver hele dagen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

Så har jeg ringet til retten, hun siger det er blodprøve da de ikke er kommet til skrab endnu.
Og det var ikke noget jeg sku være bange for da det er en sygeplejerske som er uddannet i blodprøvetagning med børn og voksne og at det simpelthen går så smertefrit.. Og det er det eneste hun laver hele dagen..

Okey, så må vi håbe det går godt og at I begge klare jer igennem.. det gør garenteret mere ondt på dig end på Astrid.. 

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Ja, men det var kun fordi jeg alligevel skulle til kbh og pakke mit værelse ned, så det var nemmere for mig, jeg ved faktisk ikke om der er andre steder i landet de laver dna skrab

Det kunne ikke lade sig gøre ejh.,..

Det er da mændene der er dumme, de tør kun gøre tingene halvt, vi er afklaret i sagerne, men mændene er kun halvt klar og har kun halvt gennemtænkt tingene inden de hopper i skoene..

Anmeld

17. november 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

Det kunne ikke lade sig gøre ejh.,..

Det er da mændene der er dumme, de tør kun gøre tingene halvt, vi er afklaret i sagerne, men mændene er kun halvt klar og har kun halvt gennemtænkt tingene inden de hopper i skoene..

Vil give dig helt ret.. 

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Okey, så må vi håbe det går godt og at I begge klare jer igennem.. det gør garenteret mere ondt på dig end på Astrid.. 

Tror jeg også, men det er urimeligt!

Har lyst til at ringe og give ham den største skider og sige at han bare har at komme og holde om hans datter sammen med mig når det er hende...

Men han tager ikke engang sin tlf og selvfølgelig gider han ikke engang at overveje det.!

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Vil give dig helt ret.. 

Anmeld

17. november 2009

LouiseNielsen

Det kan ikke betale sig at lave en masse ballade ud af det... Vær den voksne og kom afsted til de blodprøver!

Din datter vil selvfølgelig reagere på det da det er noget uvandt, men det gør jo ikke som sådan ondt... Om ikke andet så ta på apoteket og køb to stk elma plaster (de hedder noget i den stil) også giv hende det på. Det lokal bedøver.

Nicklas har været igennem smadde smørre og han gav ikke så meget som et kvæk fra sig, og det var uden plaster. vi forældre gør det bare tit meget være end det er.... Det tager 2 minutter også er det overstået!

Forstår godt det er rigtig træls, og lige nu tror jeg lige så meget du er sur over han laver bøvl, som du er over hun skal stikkes....

Kram

Anmeld

17. november 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

Tror jeg også, men det er urimeligt!

Har lyst til at ringe og give ham den største skider og sige at han bare har at komme og holde om hans datter sammen med mig når det er hende...

Men han tager ikke engang sin tlf og selvfølgelig gider han ikke engang at overveje det.!

Ellers skulle du skrive en mail hvor du skriver det, for selv om han ikke reagere på det, så må han da få bare en lille smule dårlig samvittighed..  Mænd!!!

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LouiseLarsen skriver:

Det kan ikke betale sig at lave en masse ballade ud af det... Vær den voksne og kom afsted til de blodprøver!

Din datter vil selvfølgelig reagere på det da det er noget uvandt, men det gør jo ikke som sådan ondt... Om ikke andet så ta på apoteket og køb to stk elma plaster (de hedder noget i den stil) også giv hende det på. Det lokal bedøver.

Nicklas har været igennem smadde smørre og han gav ikke så meget som et kvæk fra sig, og det var uden plaster. vi forældre gør det bare tit meget være end det er.... Det tager 2 minutter også er det overstået!

Forstår godt det er rigtig træls, og lige nu tror jeg lige så meget du er sur over han laver bøvl, som du er over hun skal stikkes....

Kram

Jeg er sur på ham ja. Og rigtig ked a at det kommer til at skal gå udover hende..
Men personligt har jeg det ikke selv godt med nåle, så jeg frygter det.. alle tanker er jo oppe i hovedet og vænne lige nu

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Ellers skulle du skrive en mail hvor du skriver det, for selv om han ikke reagere på det, så må han da få bare en lille smule dårlig samvittighed..  Mænd!!!

Jeg ved det virkelig ikke mere. Ikke når det handler om ham. Han har efterhånden så mange sidder af sig selv.
Og nu kan jeg vidst snart prale med at kende dem alle, selvom jeg ikke er stolt af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.