Fuck-ejh -h´vordan kan han:@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.389 visninger
39 svar
0 synes godt om
17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Ja så kom meldingen...
Fandt ud af igår at Astrid's far havde slettet mig som ven på facebook (den enste kontakt vi havde til hinanden udover sms) Skrev self til ham for at hører hvordan det ku være og svaret lød: Du har fået mig i retten!

Hmm , godt så, han er altså blevet fundet og hentet i retten. Men hvad han lige havde sagt i retten ville han bare IKKE ud med:-@ Derfor ringede jeg i dag til retten for at høre.. Jeg vil bare IKKE at vi skal ha taget blodprøver, for det synes jeg ikke min datter har fortjent.

Da jeg ringer til retten for jeg at vide at han har godkendt alt hvad jeg har sagt, men vil ALLIGEVEL have at der skal tages blodprøve (kun for at hævne sig på mig) Ejh, hvor er jeg bare så- irreteret og rigtig rigtig ked af det!!!!

Hvordan kan en mand der ved det hans barn og dertil også fortæller at det rigtig alt hvad jeg har sagt forlange blodprøve- og så bare for at hævne sig.. Det ikke rimeligt.. øøøv......

Men godt jeg har min elskede datter lige nu, ellers var det da slet ikke til at holde alt det her lort ud :-@

Ville bare lige ud med det, men eller også en lille updatering..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

N&J

Altså nu ved jeg ikke hvor I bor, men er det ikke sådan at man måske kan bruge det med at vi har frit sygehusvalg til at få taget dna prøverne i kbh, der skal de jo kun bruge vatpinde og en sådan skrabetingest og det gør på ingen måde ondt.. jeg fik prøverne taget i kbh og selvom man skal have taget prøverne med 1 uges mellemrum, så fik jeg efter lidt samtale med statsamtet og en aftale med (dem der skulle tage prøven) lov til at få taget begge prøver samtidigt, de skulle bare tages af 2 forskellige sygeplejesker/laborenter eller hvad de nu var og så var der en trejde der observerede at alt gik rigtig for sig.. men pænt træls at han har slettet dig.. men du har vel hans email.. <Tue har blokeret mig på fb, men vi ringer og skriver indimellem på mail, det har vi brugt som kommunikationsmiddel siden før Nikita blev født.. 

Anmeld

17. november 2009

noahsmoar

, det kan da ikke være rigtig!!!?

jeg syntes at det danske system burde være bedre! Nu når han har sagt ja til det hele, så burde det da være nok, og så burde de sige jamen vi behøver ikke en blodprøve, når du har tilstået, eller hvad man siger.. Jeg skal selv det hele igennem med Noah og jeg tror desværre også det ender med at vi skal have taget blodprøver..

jeg føler med dig, og du skal helt sikkert have et stort

Anmeld

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

Astrids-mor skriver:

Ja så kom meldingen...
Fandt ud af igår at Astrid's far havde slettet mig som ven på facebook (den enste kontakt vi havde til hinanden udover sms) Skrev self til ham for at hører hvordan det ku være og svaret lød: Du har fået mig i retten!

Hmm , godt så, han er altså blevet fundet og hentet i retten. Men hvad han lige havde sagt i retten ville han bare IKKE ud med:-@ Derfor ringede jeg i dag til retten for at høre.. Jeg vil bare IKKE at vi skal ha taget blodprøver, for det synes jeg ikke min datter har fortjent.

Da jeg ringer til retten for jeg at vide at han har godkendt alt hvad jeg har sagt, men vil ALLIGEVEL have at der skal tages blodprøve (kun for at hævne sig på mig) Ejh, hvor er jeg bare så- irreteret og rigtig rigtig ked af det!!!!

Hvordan kan en mand der ved det hans barn og dertil også fortæller at det rigtig alt hvad jeg har sagt forlange blodprøve- og så bare for at hævne sig.. Det ikke rimeligt.. øøøv......

Men godt jeg har min elskede datter lige nu, ellers var det da slet ikke til at holde alt det her lort ud :-@

Ville bare lige ud med det, men eller også en lille updatering..

SÅDAN EN LORT!!

der er noget med at hvis man selv betaler transport kan man få prøven taget hvor som helst.... tal med retten om dette så du evt kunne tage til KBH

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Altså nu ved jeg ikke hvor I bor, men er det ikke sådan at man måske kan bruge det med at vi har frit sygehusvalg til at få taget dna prøverne i kbh, der skal de jo kun bruge vatpinde og en sådan skrabetingest og det gør på ingen måde ondt.. jeg fik prøverne taget i kbh og selvom man skal have taget prøverne med 1 uges mellemrum, så fik jeg efter lidt samtale med statsamtet og en aftale med (dem der skulle tage prøven) lov til at få taget begge prøver samtidigt, de skulle bare tages af 2 forskellige sygeplejesker/laborenter eller hvad de nu var og så var der en trejde der observerede at alt gik rigtig for sig.. men pænt træls at han har slettet dig.. men du har vel hans email.. <Tue har blokeret mig på fb, men vi ringer og skriver indimellem på mail, det har vi brugt som kommunikationsmiddel siden før Nikita blev født.. 

Er så bange for blodprøver pga nåle. Det var et sandt marrit da jeg var gravid, men at det nu også er min datter der skal stikkes, det kan jeg simpelthen ikke have med at gøre.! Og det gør det overhovedet ikke lettere med at have set Stine og Isabella fra de unge mødre.

Så det vil passe mig så fint med at kunne få taget dna på en anden måde end blod- men jeg bor i Viborg så der er jo virkelig langt til kbh.

Han vil intet have med Astrid at gøre. Men havde på en måde håbet på at han fuglte lidt med i hendes liv via billeder på facebook..
Han har været inde i en lang periode hvor vi sagtens kunne snakke i mobil, sms'e og skrive alle steder sammen- bare der ikke blev nævnt noget om vores fælles datter!

Anmeld

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

Astrids-mor skriver:

Er så bange for blodprøver pga nåle. Det var et sandt marrit da jeg var gravid, men at det nu også er min datter der skal stikkes, det kan jeg simpelthen ikke have med at gøre.! Og det gør det overhovedet ikke lettere med at have set Stine og Isabella fra de unge mødre.

Så det vil passe mig så fint med at kunne få taget dna på en anden måde end blod- men jeg bor i Viborg så der er jo virkelig langt til kbh.

Han vil intet have med Astrid at gøre. Men havde på en måde håbet på at han fuglte lidt med i hendes liv via billeder på facebook..
Han har været inde i en lang periode hvor vi sagtens kunne snakke i mobil, sms'e og skrive alle steder sammen- bare der ikke blev nævnt noget om vores fælles datter!

skynd dig at få en aftale i hus omkring det med prøven!! lige nu kan man rejse på DSB orange for billige penge fra jylland til KBH

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

noahsmoar skriver:

, det kan da ikke være rigtig!!!?

jeg syntes at det danske system burde være bedre! Nu når han har sagt ja til det hele, så burde det da være nok, og så burde de sige jamen vi behøver ikke en blodprøve, når du har tilstået, eller hvad man siger.. Jeg skal selv det hele igennem med Noah og jeg tror desværre også det ender med at vi skal have taget blodprøver..

jeg føler med dig, og du skal helt sikkert have et stort

Jeg troede at når han vedkendte og godkendte det jeg havde sagt så var punktummet sat og han er far. Jeg havde da virkelig ikke i min vildeste fantasi troet at han så kunne forlange at få taget blodprøver:-O
Godt nok har jeg da selv skrevet under på et papir hvor jeg tillader det, men det var da med den tro om at det kun kunne lade sig gøre hvis han blev ved at sige imod og dermed var den sidste måde at finde ud af det på.. Men så blev jeg snydt!

Selvfølgelig må han få en dna-prøve fra min datter, men der er ingen der skal stikke i hende! Men sådan er det jo i dagens danmark- dna-prøve= blodprøve

Jeg vil næsten gå så langt til at sige at jeg ikke en gang ønsker dette for min værste fjende, synes det er så urimeligt..

Så jeg føler virkelig også med dig... kram

Anmeld

17. november 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

Altså jeg vil altså undersøge det med at tage en en-dags tur til kbh, selvfølgelig koster det lidt, men jeg ville også gøre alt for at undgå det med nålene, hader virkelig nåle, og så var det hele jo også overstået på en gang.. 

Sjovt du skriver det med at han godt ville snakke, sålænge det ikke handlede om jeres datter.. det er præcist sådan med Tue, vi kan snakke om alt pånær vores barn.. krist hvor er de nogle paphoveder.. 

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

ka-ri-na skriver:

skynd dig at få en aftale i hus omkring det med prøven!! lige nu kan man rejse på DSB orange for billige penge fra jylland til KBH

men der er jo skrevet at det er blodprøve?
og jeg har ingen penge:s pga ham

Anmeld

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

Astrids-mor skriver:

men der er jo skrevet at det er blodprøve?
og jeg har ingen penge:s pga ham

jeg ville ringe til statsamtet igen og presse på, og forhøre mig.... om det overhovedet ikke er en mulighed... vi skulle have taget blodprøve på Nikoline (pga. allergi) og jeg gør det aldrig igen, aldrig har jeg prøvet noget så ubehageligt!!  det er i mine øjen, et kæmpe overgreb på barnet!  det koster 139kr inkl pladsbillet fra jylland til KBH, jeg kan godt huske at du tidl. skrev hvor lidt du havde.... men kan du ikke se om evt din mor eller far, bedsteforældre vil betale halvdelen? det går til et godt formål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.