Tullen85 skriver:
Nu er jeg enlig, og gravid i 34. uge, og synes i sig selv det er lidt hårdt. Men det værste ved det er at næsten alle man møder mener de har "ret" til at spørge hvem faren er, hvordan min situation er, hvorfor jeg har valgt som jeg har, hvad faren siger til det og hvad jeg har tænkt mig at gøre senere hen. Selvfølgelig ved jeg godt at min familie og venner ville spørge, men føler næsten jeg har et forklaringsproblem til alle... Og er ved at være rigtig rigtig rigtig træt af det... Hvorfor er det lige at fordi man er gravid så mener så mange mennesker de kan stille så personlige spørgsmål... Det er som om folk intet filter har, og glemmer hvad man kan tillade sig lige pludselig... 
skal man bare blive nød til at vænne sig til det?
Beklager der ikke er meget debat, er bare så frustreret... Især når selv min jm ikke engang kan huske jeg er alene, og jeg hver eneste gang skal forklarer hele min situation på ny... 
Jeg kan så godt sætte mig ind i din situation, for jeg har selv oplevet det på egen krop. Mit svar til nysgerrige sjæle og spørgsmål var, at faderen ikke var en de kendte og ikke kom til at kende. Så var den ged ligesom barberet. Når det er sagt, har jeg følt mig utrolig alene, og hver eneste gang jeg er blevet konfronteret med spørgsmål omkring faderen, situationen som enlig osv. er jeg blevet meget såret, for som du selv siger, er det meget personligt.
Nu hvor jeg så har født en dejlig lille velskabt pige, som jeg bor alene med, har jeg faktisk en masse overskud, da jeg hele tiden har i baghovedet, at jeg har en lille pige, som jeg skal give det bedste jeg kan
Mit råd til dig er, at fokusere på den kommende opgave som mor, og alt det positive. det var, hvad der bar mig igennem.
Stort knus Linda med Laura på præcis 3 uger idag