Ihhhhh altså. Gør snart noget dumt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. november 2009

UngMor83

Hejsa...

Landet ligger sådan at min den store datter er kommet til ved et uheld. Altså jeg havde et one-night-stand. Men jeg valgte at beholde hende, og nu vil jeg da ikk undvære hende for noget i verden. Og for at gnide salt i såret, så er hendes far stadig ikk fundet. Så er det så at jeg går amok over at folk har så skide travlt med, at gætte sig til hvem hendes far er. Og det er synd for pigen at hun ikk har en bio. far hun kan have kontakt med, og bla bla bla. Nå ja, så er jeg jo oz bare en luder der ikk burde ha børn, når jeg ikk har styr på hvem jeg har spredt ben for, grrrrrrr.

Jeg er sgu da ikk den eneste i verden der har "lavet" sådan noget. Og jeg har jordens dejligste kæreste nu som jeg har en datter med, og han er min den store piges "far". Hva er problemet?

Sorry mit galde, men måtte bare li ha luft.

>> Sonja <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

guggle

Hejsa...

Landet ligger sådan at min den store datter er kommet til ved et uheld. Altså jeg havde et one-night-stand. Men jeg valgte at beholde hende, og nu vil jeg da ikk undvære hende for noget i verden. Og for at gnide salt i såret, så er hendes far stadig ikk fundet. Så er det så at jeg går amok over at folk har så skide travlt med, at gætte sig til hvem hendes far er. Og det er synd for pigen at hun ikk har en bio. far hun kan have kontakt med, og bla bla bla. Nå ja, så er jeg jo oz bare en luder der ikk burde ha børn, når jeg ikk har styr på hvem jeg har spredt ben for, grrrrrrr.

Jeg er sgu da ikk den eneste i verden der har "lavet" sådan noget. Og jeg har jordens dejligste kæreste nu som jeg har en datter med, og han er min den store piges "far". Hva er problemet?

Sorry mit galde, men måtte bare li ha luft.

>> Sonja <<

Føler virkelig med dig....

Kender snart ikke nogen der ikke lige har prøvet det samme som dig - altså one night hygge :-) Du var bare så uheldig at blive gravid - det er eneste forskel.....

Men held i uheld...så har du jo fået det dejligste barn ud af det det og jeg går ud fra at faderen til din lille datter også er "far"for din store datter....

Synes ærligtalt du skal stoppe folk inden spørgsmålene når så vidt som de gør. Det kommer ikke andre ved og de gavner ikke din datter... Min kusine som nu er 26 år, kom til verden under samme omstændigheder og ved ikke hvem hendes biologiske far er, men hun har da en far alligevel, nemlig ham der også er far for hendes bror. Der er masser af kvinder der vælger sæd fra donor uden at have en mand - de tager selv en beslutning om en sag der skete ved et uheld for dig.

Det er dit liv og tror du skal sætte nogle klare grænser for hvor til folk skal gå, for nogle mennesker mener de har ret til at kommentere og spørge om alt....

Held og lykke med dine dejlige børn

Anmeld

18. november 2009

Honningblomst

Ja, det kunne ske for de fleste....men altså, jeg synes også det er synd for din datter at hun ikke kan komme til at se eller opleve hendes biofar, men er det sådan, så må man jo få det bedste ud af det.

Held og lykke...

Knus Eva

Anmeld

18. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Forstår mig virkelig ikke på folk... :-@
Kender kun det der aaaaalt for godt.. Og fatter slet ikke folk siger noget når du faktisk HAR en 'far' til din datter:-O Ja undskyld mig, men så kan de sq da være ligeglade om det var ham der udnyttede dine spredte ben eller det var hendes bio-far. Hun har sq da i det mindste en 'far' nu

Jeg er ikke sammen med min datter's far og har ikke været det siden han smed mig ud pga hun var på vej. Og jeg fortryder intet!
Men hele gravidditeten igennem måtte jeg flere gange forklare at jeg holder faren hemmelig pga han intet vil have med hende og mig at gøre, og derfor ser jeg ingen grund til alle ved hvem det er ! Men den holdning har folk bare ikke. Nej er man gravid er der en far og alle må da vide hvem det er- NEJ DET MÅ DE SQ IKKE!!!!!

Folk skal sq da være glade for at der faktisk ER nogen der tør stå ved deres handlinger og ikke bare udnytter den fri abort. (dette er ikke skrevet som en kritik for de der har valgt en abort!) MEn synes folk skal tænke sige mere om hvad de siger inden de åbner deres stor mund- Det skader mere end det gavner...

Hilsen en super stolt og lykkelig alene mor til en pige på 7½ mdr

Anmeld

18. november 2009

UngMor83

guggle skriver:

Føler virkelig med dig....

Kender snart ikke nogen der ikke lige har prøvet det samme som dig - altså one night hygge :-) Du var bare så uheldig at blive gravid - det er eneste forskel.....

Men held i uheld...så har du jo fået det dejligste barn ud af det det og jeg går ud fra at faderen til din lille datter også er "far"for din store datter....

Synes ærligtalt du skal stoppe folk inden spørgsmålene når så vidt som de gør. Det kommer ikke andre ved og de gavner ikke din datter... Min kusine som nu er 26 år, kom til verden under samme omstændigheder og ved ikke hvem hendes biologiske far er, men hun har da en far alligevel, nemlig ham der også er far for hendes bror. Der er masser af kvinder der vælger sæd fra donor uden at have en mand - de tager selv en beslutning om en sag der skete ved et uheld for dig.

Det er dit liv og tror du skal sætte nogle klare grænser for hvor til folk skal gå, for nogle mennesker mener de har ret til at kommentere og spørge om alt....

Held og lykke med dine dejlige børn

Tak for svar.

Jeg elsker alle mine børn uendeligt meget. Og kan ikk se hvorfor hun absolut skal ha kontakt til sin bio. far. JEG ved godt hvem hendes far er, men man kan ikk finde ham. Og ingen kender ham når det kommer til stykket. Jeg sys det er HAM der går glip af noget, ikk Astrid. Men jeg sys sgu bare folk skal tænke før de taler nogle gange. Jeg kender udmærket godt folks meninger om mig og denne sag, men det er ikk alt man behøver smide i hovedet på mig.

Nå never mind, måtte bare lige have luft.

Anmeld

18. november 2009

UngMor83

Eva skriver:

Ja, det kunne ske for de fleste....men altså, jeg synes også det er synd for din datter at hun ikke kan komme til at se eller opleve hendes biofar, men er det sådan, så må man jo få det bedste ud af det.

Held og lykke...

Knus Eva

Hvorfor er det synd for hende?? Spørger bare Jeg sys det er mere synd for ham, for det er ham der går glip af en masse dyrebart. Og finder de ham, så skal han sgu ikk komme og tro at han bare kan komme og deltage i hendes liv som om intet er hændt. For det kommer ikk til at ske. Ikk med min gode frie vilje. Og det værste af det hele er, så hører jeg fra folk at han spørger til hende, om de ikk kan skaffe oplysninger og evt. bill. af hende. Det pisser mig af. Hvis han er så bekymret, så tag dog ned og aflever det blod der skal bruges. Først der kan han komme og "spille smart". Min nuværende kæreste er hendes "far", og det har han været fra jeg var 3mdr. henne med hende.

Anmeld

18. november 2009

UngMor83

Astrids-mor skriver:

Forstår mig virkelig ikke på folk... :-@
Kender kun det der aaaaalt for godt.. Og fatter slet ikke folk siger noget når du faktisk HAR en 'far' til din datter:-O Ja undskyld mig, men så kan de sq da være ligeglade om det var ham der udnyttede dine spredte ben eller det var hendes bio-far. Hun har sq da i det mindste en 'far' nu

Jeg er ikke sammen med min datter's far og har ikke været det siden han smed mig ud pga hun var på vej. Og jeg fortryder intet!
Men hele gravidditeten igennem måtte jeg flere gange forklare at jeg holder faren hemmelig pga han intet vil have med hende og mig at gøre, og derfor ser jeg ingen grund til alle ved hvem det er ! Men den holdning har folk bare ikke. Nej er man gravid er der en far og alle må da vide hvem det er- NEJ DET MÅ DE SQ IKKE!!!!!

Folk skal sq da være glade for at der faktisk ER nogen der tør stå ved deres handlinger og ikke bare udnytter den fri abort. (dette er ikke skrevet som en kritik for de der har valgt en abort!) MEn synes folk skal tænke sige mere om hvad de siger inden de åbner deres stor mund- Det skader mere end det gavner...

Hilsen en super stolt og lykkelig alene mor til en pige på 7½ mdr

Helt enig Ku ikk sige det bedre selv.

Og i øvrigt hedder min omtalte datter oz Astrid

Anmeld

19. november 2009

N&J

Altså jeg syntes da det er helt i orden at ham din datter kender som far er hendes fa..

Men jeg ville nok også komme med en kommentar hvis jeg vidste at min veninde eller ligende valgte bevidst ikke at skrive ham på, både fordi loven er som den er, men også fordi det handler om barnet og det at han har frivilligt eller ved tvang (det kan de jo ikke vide 18 år fra nu) vedkende sig faderskabet, så barnet når det er gammel nok kan kræve svar hvis de vil fra rette ejermand uden at han kan bruge alverdens undskyldninger som din mor har da aldrig sagt noget om at jeg havde et barn jeg tror bare det er rigtig svært og selvom jeg mener at der selvfølgelig ikke sker noget ved at et barn ikke kender sin biofar så syntes jeg det andet er bedrageri - overfor barnet, når man nu ved hvem biofar er.. Sorry men hvis de ikke ved at du ved hvem han er, så kan jeg ikke forstå spørgsmålene..

Knuz fra Jane, alene med en lille guldklump, som kun har en far på papiret

Anmeld

19. november 2009

Ansemusen

Jeg tror bestemt ikke at folk mener du er en luder eller andet grimt, fordi de mener t din datter skal have mulighed for senere at vide hvem hendes biologiske far er! Nogle børn vokser op og har ikke behovet for at vide hvor de kommer fra, men jeg tror de fleste har. Uanset om hun er interesseret i at have et forhold til sin far når hun bliver voksen, vil hun muligvis få brug for at vide hvordan hendes far ser ud, hvordan han er som menneske, hvordan hun ligner ham osv. Og den mulighed mener jeg ikke man bør tage fra sit barn uanset hvad! Så hvis du på et tidspunkt finder faren (forstår slet ikke dit indlæg som at du bevidst prøver at skjule hans identitet), så synes jeg du skal få skrevet ham på som hendes biologiske far, så hun har den mulighed for at få fred senere hen, hvis spørgsmålene skulle melde sig. Alt andet kan blive meget frustrerende for hende! Ogse selvom hendes nuværende far helt sikkert er en super god far. I skal heller ikke være bange for at hun vil bytte ham ud, som hun har kendt hele livet og som jo fungerer som hendes far i hverdagen!

Held og lykke med jagten

Anmeld

19. november 2009

UngMor83

NikitasMoar skriver:

Altså jeg syntes da det er helt i orden at ham din datter kender som far er hendes fa..

Men jeg ville nok også komme med en kommentar hvis jeg vidste at min veninde eller ligende valgte bevidst ikke at skrive ham på, både fordi loven er som den er, men også fordi det handler om barnet og det at han har frivilligt eller ved tvang (det kan de jo ikke vide 18 år fra nu) vedkende sig faderskabet, så barnet når det er gammel nok kan kræve svar hvis de vil fra rette ejermand uden at han kan bruge alverdens undskyldninger som din mor har da aldrig sagt noget om at jeg havde et barn jeg tror bare det er rigtig svært og selvom jeg mener at der selvfølgelig ikke sker noget ved at et barn ikke kender sin biofar så syntes jeg det andet er bedrageri - overfor barnet, når man nu ved hvem biofar er.. Sorry men hvis de ikke ved at du ved hvem han er, så kan jeg ikke forstå spørgsmålene..

Knuz fra Jane, alene med en lille guldklump, som kun har en far på papiret

Hejsa...

Jeg VED hvem hendes far er, og har oplyst det til amtet OG politiet. Så langt ud er sagen kommet nu efterhånden. Men myndighederne kan ikke finde ham. Ej heller ikk politiet. Jeg kan ikk få ham skrevet på papiret som bio. far FØR han er fundet og der er lavet en blodprøve. Mig og Astrid har begge to været afsted utallige gange for at afgive blod. Det er faderen der ikk er dukket op, og før han gør det får sagen ingen ende. Jeg sys sgu heller ikk det er fedt det her. At sku gå og spekulere over det her hver dag, og nogle gange ligge søvnløs om natten pga. det. Ja det er mig selv der har bragt mig i denne situation, men havde ikk i min vildeste fantasi forestillet mig det sku gå så vidt. Hver gang der er et brev til mig i postkassen fra amtet flår jeg det op, men blir igen skuffet ;(

Der er heller ingen der har sagt det hele skal være let vel?? Og min datter skal nok få sandheden at vide, når hun er gammel nok til at forstå den. Ingen tvivl om det. Kortene blir lagt på bordet til den tid...

>> Sonja <<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.