Forstår mig virkelig ikke på folk... :-@
Kender kun det der aaaaalt for godt.. Og fatter slet ikke folk siger noget når du faktisk HAR en 'far' til din datter:-O Ja undskyld mig, men så kan de sq da være ligeglade om det var ham der udnyttede dine spredte ben eller det var hendes bio-far. Hun har sq da i det mindste en 'far' nu

Jeg er ikke sammen med min datter's far og har ikke været det siden han smed mig ud pga hun var på vej. Og jeg fortryder intet!
Men hele gravidditeten igennem måtte jeg flere gange forklare at jeg holder faren hemmelig pga han intet vil have med hende og mig at gøre, og derfor ser jeg ingen grund til alle ved hvem det er ! Men den holdning har folk bare ikke. Nej er man gravid er der en far og alle må da vide hvem det er- NEJ DET MÅ DE SQ IKKE!!!!!
Folk skal sq da være glade for at der faktisk ER nogen der tør stå ved deres handlinger og ikke bare udnytter den fri abort. (dette er ikke skrevet som en kritik for de der har valgt en abort!) MEn synes folk skal tænke sige mere om hvad de siger inden de åbner deres stor mund- Det skader mere end det gavner...
Hilsen en super stolt og lykkelig alene mor til en pige på 7½ mdr
Anmeld