Verdens mest sexede... ??!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er målløs - sikke en SKODliste

Hvis de rendte rundt om min seng fik de lov til at løbe sig trætte, kan jeg hilse og sige...

Troede i øvrigt det var en MANDE-liste, men nr 1 ligner et barn synes jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Tulle28

Zafir skriver:

Her listen over dem man regner med kommer på årets liste... :-S

Er det bare mig, eller er der bare meget lidt sex over de mænd på den liste????...

Nu tager vi lige nr 1 her: Robert Pattinson

YIKES!!! Siger jeg bare...

Gerard Butler

Hmmmm... ?!

Daniel Craig

Ai vel????... - sex er ikke det første jeg tænker på her...

Jake Gyllenhaal

Han ligner de andre?... Bare med andre farver... mmm...

Alexander Skarsgård

Aner ikke hvem manden er, men han er da en helt almindelig mand?

Her er resten af listen. Jeg gider ikke engang finde billeder af resten. Måske er jeg bare en der har super atypisk smag? Måske er jeg sådan en der kun tænder på mennesker, hvis jeg kender dem, men jeg forstår ikke den stil af mandetype der er in  i øjeblikket. Enten ligner de polerede barbie-mænd eller også ligner de narkomaner... :-S I DON'T get it. Jeg syntes ikke de har charme og jeg syntes ikke de har et glimt og slet ikke noget,hvor jeg tænker: GAD vide, hvad de laver på hotelværelset med tøserne... Og må jeg være med...?

Hvad siger I piger? Er det en hot liste der er opløbere til Årets sexy mand...

Jeg er nok heller ikke lige sådan en der går og kigger på mænd, så måske er det unfair at det er mig, der disser alle opløberne, men jeg er nok bare overrasket over, hvad det er for nogen der er på den liste og er nysgerrig over om folk virkelig syntes de er lækre...

HVis I skulle vælge en af dem på årets liste af opløbere, hvem skulle det så være? Er der nogen af dem, hvor I siger NAM NAM!?

Jeg er nysgerrig

Christian Bale
Orlando Bloom
Patrick Dempsey
Johnny Depp
Zac Efron
Ryan Reynolds
Will Smith
Justin Timberlake
Brad Pitt
Russell Crowe
Prince Harry
George Clooney
Ben Affleck
Hugh Jackman
David Beckham
Mads Mikkelsen
Viggo Mortensen

Uhhh jeg synes nu de fleste på den liste er temmelig lækre - og ja Christian Bale... MMMMM 

Men hvor pokker kommer Prins Harry ind i billedet?

Anmeld

12. november 2009

MissSophie

Mads Mikkelsen og Viggo Mortensen er dejlige mænd  MEN den absolut hotteste er og bliver (efter min kæreste selvfølgelig ) MIKKEL KESSLER. Huu ha, han kan få mit hjerte til at banke hurtigt

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså forklar mig lige hvad det er med Mads Mikkelsen???... Jeg ved godt at han også har været kåret i DK, men det forstår jeg altså ikke. Han ser så usund ud... :-S

Alt respekt for at folk (og dig) syntes han er lækker, men jeg forstår det bare ikke Selvom man jo ikke kan forklare smag måske... Men der må jo være noget af 'DET', når han konstant bliver kåret

Anmeld

12. november 2009

Lillefe

Zafir skriver:

Altså forklar mig lige hvad det er med Mads Mikkelsen???... Jeg ved godt at han også har været kåret i DK, men det forstår jeg altså ikke. Han ser så usund ud... :-S

Alt respekt for at folk (og dig) syntes han er lækker, men jeg forstår det bare ikke Selvom man jo ikke kan forklare smag måske... Men der må jo være noget af 'DET', når han konstant bliver kåret

LOL nej jeg er heller ikke så meget til mads mikkelsen han ser da meget alm ud

Jeg er allermest til de mørke mænd som for eks. denzel washington pyha han er lækker..der er også ham fra save the last dance.. kan nævne et par stykker..

de skal være mørke ellers så må de gerne have langt hår, men det er kun hvis mændende er alm lyse.. det kan vi godt lide her..

Anmeld

12. november 2009

sarahb

Feluca09 skriver:

Må da helt klart melde mig enig med dig zafir... Gaaaaab nogle kedelige mænd... De får da i hvert fald ikke mig oppe og ringe...

Men kan da sige a min lille søster på 20 år..er dybt forelsket i ham robert pattinson... Yiaks siger jeg bare...

ENIG
Noget af en TØR liste for mig... jeg må melde fra..

Jeg hapser Pharell og Rhys Meyers. mums :
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. november 2009

Lillefe

ENIG
Noget af en TØR liste for mig... jeg må melde fra..

Jeg hapser Pharell og Rhys Meyers. mums :

Pyha ja ham Pharell er også nice

Men altså Denzel.. måtte lige smide et billede ind...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. november 2009

Ansemusen

Rigtig skod billede af Robert Pattington, men i Twilight.... hmm...ikke dårligt!

Og Felix Smith  tilfældigt look på den sofistikerede måde!

Anders W Berthelsen er nemlig også rigtig skøn (ikke lækker i den forstand, men charmerende, også i interviews) og så er jeg VILD med Jesper Lohmann i Lykkevej. Ikke så meget hans udseende egentlig, men selve mystikken i hans rolle - grrrr!!

Tænder egentlig meget på personlighed og udstråling og ikke på de typiske 'lækker-mås-fyre'!

Men ja, så stopper det vist også der, det er meget få mænd jeg synes er lækre - men min dejlige kæreste skal selvfølgelig med på listen

Anmeld

12. november 2009

N&J

Jeg syntes og vil altid syntes at Johnny Depp er så forbandet lækker, men jeg tabte også mit hjerte til ham i "de unge strisser"/21 jump street.. uhhm m

Og Zafir.. altså Axel var måske lækker engang i slut 80'erne start 90'erne, men i dag.. ad.. så ham live på roskilde og der er altså ikke meget lækkert over ham mere..

Men af danske mænd, der syntes jeg Marc Johnson er fucking hot!"!! yummy yummy

Anmeld

12. november 2009

Jules

Zafir skriver:

Her listen over dem man regner med kommer på årets liste... :-S

Er det bare mig, eller er der bare meget lidt sex over de mænd på den liste????...

Nu tager vi lige nr 1 her: Robert Pattinson

YIKES!!! Siger jeg bare...

Gerard Butler

Hmmmm... ?!

Daniel Craig

Ai vel????... - sex er ikke det første jeg tænker på her...

Jake Gyllenhaal

Han ligner de andre?... Bare med andre farver... mmm...

Alexander Skarsgård

Aner ikke hvem manden er, men han er da en helt almindelig mand?

Her er resten af listen. Jeg gider ikke engang finde billeder af resten. Måske er jeg bare en der har super atypisk smag? Måske er jeg sådan en der kun tænder på mennesker, hvis jeg kender dem, men jeg forstår ikke den stil af mandetype der er in  i øjeblikket. Enten ligner de polerede barbie-mænd eller også ligner de narkomaner... :-S I DON'T get it. Jeg syntes ikke de har charme og jeg syntes ikke de har et glimt og slet ikke noget,hvor jeg tænker: GAD vide, hvad de laver på hotelværelset med tøserne... Og må jeg være med...?

Hvad siger I piger? Er det en hot liste der er opløbere til Årets sexy mand...

Jeg er nok heller ikke lige sådan en der går og kigger på mænd, så måske er det unfair at det er mig, der disser alle opløberne, men jeg er nok bare overrasket over, hvad det er for nogen der er på den liste og er nysgerrig over om folk virkelig syntes de er lækre...

HVis I skulle vælge en af dem på årets liste af opløbere, hvem skulle det så være? Er der nogen af dem, hvor I siger NAM NAM!?

Jeg er nysgerrig

Christian Bale
Orlando Bloom
Patrick Dempsey
Johnny Depp
Zac Efron
Ryan Reynolds
Will Smith
Justin Timberlake
Brad Pitt
Russell Crowe
Prince Harry
George Clooney
Ben Affleck
Hugh Jackman
David Beckham
Mads Mikkelsen
Viggo Mortensen

Altså hvis du sætter stemmen med på Gerhard Butler... Mums... Har du set film med ham? Den skotske/irske accent er altså bare....  smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.