Verdens mest sexede... ??!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

tascia

Zafir skriver:

Ja noget i den stil. Men jeg syntes så heller ikke, at der er meget glimt over de der i det mindste...

nej der kunne de godt ha strammet sig an og fundet nogle andre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

ønskebørn74

tascia skriver:

Prince Harry... ej hold nu haha

Helt enig... Triller næsten rundt af grin... LOL

Anmeld

12. november 2009

oo

jeg syntes nu Jake Gyllenhall er helt allright men resten er ikke specielt interessante overhovedet. Christian Bale var lækker før han spillede American Psycho og skulle pumpes til iron-man - han var altså bedst i Little Women...hmmm...eller måske er det fordi når det kommer til filmstjerner så kan jeg godt lide at de ligner teenagedrenge?! ajajaj! jeg har jo Jack Black til at modbevise den teori

Anmeld

12. november 2009

TbCp

Zafir skriver:

Her listen over dem man regner med kommer på årets liste... :-S

Er det bare mig, eller er der bare meget lidt sex over de mænd på den liste????...

Nu tager vi lige nr 1 her: Robert Pattinson

YIKES!!! Siger jeg bare...

Gerard Butler

Hmmmm... ?!

Daniel Craig

Ai vel????... - sex er ikke det første jeg tænker på her...

Jake Gyllenhaal

Han ligner de andre?... Bare med andre farver... mmm...

Alexander Skarsgård

Aner ikke hvem manden er, men han er da en helt almindelig mand?

Her er resten af listen. Jeg gider ikke engang finde billeder af resten. Måske er jeg bare en der har super atypisk smag? Måske er jeg sådan en der kun tænder på mennesker, hvis jeg kender dem, men jeg forstår ikke den stil af mandetype der er in  i øjeblikket. Enten ligner de polerede barbie-mænd eller også ligner de narkomaner... :-S I DON'T get it. Jeg syntes ikke de har charme og jeg syntes ikke de har et glimt og slet ikke noget,hvor jeg tænker: GAD vide, hvad de laver på hotelværelset med tøserne... Og må jeg være med...?

Hvad siger I piger? Er det en hot liste der er opløbere til Årets sexy mand...

Jeg er nok heller ikke lige sådan en der går og kigger på mænd, så måske er det unfair at det er mig, der disser alle opløberne, men jeg er nok bare overrasket over, hvad det er for nogen der er på den liste og er nysgerrig over om folk virkelig syntes de er lækre...

HVis I skulle vælge en af dem på årets liste af opløbere, hvem skulle det så være? Er der nogen af dem, hvor I siger NAM NAM!?

Jeg er nysgerrig

Christian Bale
Orlando Bloom
Patrick Dempsey
Johnny Depp
Zac Efron
Ryan Reynolds
Will Smith
Justin Timberlake
Brad Pitt
Russell Crowe
Prince Harry
George Clooney
Ben Affleck
Hugh Jackman
David Beckham
Mads Mikkelsen
Viggo Mortensen

CHRISTIAN BALE!!!! HAMMENEHAMMENE

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Jeg synes nu nummer to er ret lækker...læste lige at beautifulpeople.com dating side, at der var 1,8mill. der var blevet afvist...er det bare en tendens at der dømmes på det ydre, synes sgu det er skidt...lige meget om man dømmes i den ene eller anden ende...nu har jeg for sjov lagt et billede ind-griner- spændende om jeg er pæn nok til denne eksklusive klub.. men lidt morsomt alligevel....

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

CHRISTIAN BALE!!!! HAMMENEHAMMENE

Jamen så smid da lige et billede af ham

Anmeld

12. november 2009

Vidunderligeunger

jeg synes jo at anders w bertelsen er fræk - ja grin i bare, men han er bare dejlig!!

min kæreste er selvfølgelig allermest dejligt, og total modsætning til anders w bertelsen. nemlig med en masse tatoveringer, 2mm skæg, 3mm hår og ikk særlig bamset men mere bad guy agtig (selvom han er en blød bamse inden i hihi)...

Anmeld

12. november 2009

Mutti2

Tjae.... jeg er stadig hot på Johnny Depp  

Og måske jeg bare er for ung,.... Meeeeen efter at have set den første film i Twilight serien.... så kan jeg altså ikke lade være med at sige MUMS til  Robert Pattinson  Jeg har endnu ikke fundet et godt billede af ham fra the real life.... Men som Vampyr er han nu ret hoooooot

Anmeld

12. november 2009

mullesmith2

Ååååh de kære mænd... Vil nok sige jeg ikke tænder på mænd der går mere op i deres udseende end jeg går op i mit, det er bare lidt for feminint til mig, ved godet det er pisse moderne at være metroseksuel og alt det der pjat, men inderst inde vil alle kvinder jo bare gerne have en mand der ikke er bange for at lugte af sved og se beskidt ud. Jeg har det ihvertfald sådan at mænd skal være lidt brutale om ik andet så da i sengen engang imellem hehe ;-) Det passer utroligt dårligt sammen med min stille og rolige og søde skolelære kæreste haha men som sagt i sengen... hihi mmmHvis jeg lige skulle vælge nogen af de der mænd ud fra deres udseende skulle det nok være dem her, Meget blandet men somsagt kun på udseende. Zac Efron, fordi han er så kær og har nogen indbydende læber og øjne og så synger han godt, men er lidt fimset og Russell Crowe fodt han er så meget mand ihvertfald i filmene er han... ;-)

Anmeld

12. november 2009

Camilla_a

Milla-Victoria's mor skriver:

Tjae.... jeg er stadig hot på Johnny Depp  

Og måske jeg bare er for ung,.... Meeeeen efter at have set den første film i Twilight serien.... så kan jeg altså ikke lade være med at sige MUMS til  Robert Pattinson  Jeg har endnu ikke fundet et godt billede af ham fra the real life.... Men som Vampyr er han nu ret hoooooot

Er helt enig med dig  Har siddet mange gange og savlet over ham i den film! Men kan sgu heller ik finde et godt billede af ham hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.