Verdens mest sexede... ??!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.996 visninger
86 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her listen over dem man regner med kommer på årets liste... :-S

Er det bare mig, eller er der bare meget lidt sex over de mænd på den liste????...

Nu tager vi lige nr 1 her: Robert Pattinson

YIKES!!! Siger jeg bare...

Gerard Butler

Hmmmm... ?!

Daniel Craig

Ai vel????... - sex er ikke det første jeg tænker på her...

Jake Gyllenhaal

Han ligner de andre?... Bare med andre farver... mmm...

Alexander Skarsgård

Aner ikke hvem manden er, men han er da en helt almindelig mand?

Her er resten af listen. Jeg gider ikke engang finde billeder af resten. Måske er jeg bare en der har super atypisk smag? Måske er jeg sådan en der kun tænder på mennesker, hvis jeg kender dem, men jeg forstår ikke den stil af mandetype der er in  i øjeblikket. Enten ligner de polerede barbie-mænd eller også ligner de narkomaner... :-S I DON'T get it. Jeg syntes ikke de har charme og jeg syntes ikke de har et glimt og slet ikke noget,hvor jeg tænker: GAD vide, hvad de laver på hotelværelset med tøserne... Og må jeg være med...?

Hvad siger I piger? Er det en hot liste der er opløbere til Årets sexy mand...

Jeg er nok heller ikke lige sådan en der går og kigger på mænd, så måske er det unfair at det er mig, der disser alle opløberne, men jeg er nok bare overrasket over, hvad det er for nogen der er på den liste og er nysgerrig over om folk virkelig syntes de er lækre...

HVis I skulle vælge en af dem på årets liste af opløbere, hvem skulle det så være? Er der nogen af dem, hvor I siger NAM NAM!?

Jeg er nysgerrig

Christian Bale
Orlando Bloom
Patrick Dempsey
Johnny Depp
Zac Efron
Ryan Reynolds
Will Smith
Justin Timberlake
Brad Pitt
Russell Crowe
Prince Harry
George Clooney
Ben Affleck
Hugh Jackman
David Beckham
Mads Mikkelsen
Viggo Mortensen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

LouiseNielsen

Nr 1: Andreas Nielsen fra Holstebro....

Nr 2: Jake Gyllenhaal.....

Anmeld

12. november 2009

Valle81

Giver dig fuldstændig ret..............meget lidt sex over de mænd:0)

Kunne nemt finde andre der oste lidt mere af sex:0) he he

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Må da helt klart melde mig enig med dig zafir... Gaaaaab nogle kedelige mænd... De får da i hvert fald ikke mig oppe og ringe...

Men kan da sige a min lille søster på 20 år..er dybt forelsket i ham robert pattinson... Yiaks siger jeg bare...

Anmeld

12. november 2009

tascia

haha, det var måske ikke lige sex der var det første der faldte mig ind da jeg så billederne...

men skulle jeg absoulut vælge en fra listen villle jeg sige Ben Affleck.

hvem synes du selv oser af sex hvis du skulle nævne en?

tror ingengang jeg ville kunne komme i tanke om en anden bare sådan lige, hmmm

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Feluca09 skriver:

Må da helt klart melde mig enig med dig zafir... Gaaaaab nogle kedelige mænd... De får da i hvert fald ikke mig oppe og ringe...

Men kan da sige a min lille søster på 20 år..er dybt forelsket i ham robert pattinson... Yiaks siger jeg bare...

Lige med ham, så har jeg ikke set twillight filmene, men hvis jeg lige skal se det dersens billede af ham, så er det da godt valg, hvis han skal ligne en der er mere død end levende hehe

Anmeld

12. november 2009

tascia

Prince Harry... ej hold nu haha

Anmeld

12. november 2009

Moderator

tascia skriver:

haha, det var måske ikke lige sex der var det første der faldte mig ind da jeg så billederne...

men skulle jeg absoulut vælge en fra listen villle jeg sige Ben Affleck.

hvem synes du selv oser af sex hvis du skulle nævne en?

tror ingengang jeg ville kunne komme i tanke om en anden bare sådan lige, hmmm

Hvis jeg SKULLE vælge en MAND, så er det jo min egen

Hvis jeg skulle vælge en ANDEN mand, af sådan en kendt en, så må jeg jo sige:

Igen igen

MEN - generalt, så skal en mand da være en MAND Med muskler og skæg og store arme Ellers er der da ikke meget testetoron over dem ... og ikke tynde eller senede 

Ellers så en go sild til mig

Anmeld

12. november 2009

tascia

Zafir skriver:

Hvis jeg SKULLE vælge en MAND, så er det jo min egen

Hvis jeg skulle vælge en ANDEN mand, af sådan en kendt en, så må jeg jo sige:

Igen igen

MEN - generalt, så skal en mand da være en MAND Med muskler og skæg og store arme Ellers er der da ikke meget testetoron over dem ... og ikke tynde eller senede 

Ellers så en go sild til mig

altså synes jo der er stor forskel på om det er det ene eller det andet man skal lægge vægt på, for hvis det er sex vil jeg også sige maskulin, store overarme etc. men hvis det var fræk, kunne det sagtens være en dengse med et glimt i øjet!!!

Anmeld

12. november 2009

Moderator

tascia skriver:

altså synes jo der er stor forskel på om det er det ene eller det andet man skal lægge vægt på, for hvis det er sex vil jeg også sige maskulin, store overarme etc. men hvis det var fræk, kunne det sagtens være en dengse med et glimt i øjet!!!

Ja noget i den stil. Men jeg syntes så heller ikke, at der er meget glimt over de der i det mindste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.