Her listen over dem man regner med kommer på årets liste... :-S
Er det bare mig, eller er der bare meget lidt sex over de mænd på den liste????...
Nu tager vi lige nr 1 her: Robert Pattinson

YIKES!!! Siger jeg bare... 
Gerard Butler

Hmmmm... ?!
Daniel Craig

Ai vel????... - sex er ikke det første jeg tænker på her...
Jake Gyllenhaal

Han ligner de andre?... Bare med andre farver... mmm...
Alexander Skarsgård

Aner ikke hvem manden er, men han er da en helt almindelig mand?
Her er resten af listen. Jeg gider ikke engang finde billeder af resten. Måske er jeg bare en der har super atypisk smag? Måske er jeg sådan en der kun tænder på mennesker, hvis jeg kender dem, men jeg forstår ikke den stil af mandetype der er in i øjeblikket. Enten ligner de polerede barbie-mænd eller også ligner de narkomaner... :-S I DON'T get it. Jeg syntes ikke de har charme og jeg syntes ikke de har et glimt og slet ikke noget,hvor jeg tænker: GAD vide, hvad de laver på hotelværelset med tøserne... Og må jeg være med...?
Hvad siger I piger? Er det en hot liste der er opløbere til Årets sexy mand...
Jeg er nok heller ikke lige sådan en der går og kigger på mænd, så måske er det unfair at det er mig, der disser alle opløberne, men jeg er nok bare overrasket over, hvad det er for nogen der er på den liste og er nysgerrig over om folk virkelig syntes de er lækre...
HVis I skulle vælge en af dem på årets liste af opløbere, hvem skulle det så være? Er der nogen af dem, hvor I siger NAM NAM!? 
Jeg er nysgerrig 
Christian Bale
Orlando Bloom
Patrick Dempsey
Johnny Depp
Zac Efron
Ryan Reynolds
Will Smith
Justin Timberlake
Brad Pitt
Russell Crowe
Prince Harry