Verdens mest sexede... ??!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Mutti2

Camilla_a skriver:

Er helt enig med dig  Har siddet mange gange og savlet over ham i den film! Men kan sgu heller ik finde et godt billede af ham hehe

Hehe..... mon ikke det lidt er mystikken ved ham, vi falder for

Selv om han er lidt "bumset" at se på, skulle han ikke gå en omgang rundt om min seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

malou

Jeg savler MEGA over Gerald Butler.... han er den mest ultimative mand i mine øjne (af de kendte altså)... fuck han er bare lækker lækker....

knussss

Anmeld

12. november 2009

malou

malou skriver:

Jeg savler MEGA over Gerald Butler.... han er den mest ultimative mand i mine øjne (af de kendte altså)... fuck han er bare lækker lækker....

knussss

ØV BØV alt deres dumme copyrights....

Anmeld

12. november 2009

malou

prøver liiiige igen

Anmeld

12. november 2009

Mutti2

malou skriver:

prøver liiiige igen

MMMMMMMMMMMMMM MUMS

Anmeld

12. november 2009

TbCp

Zafir skriver:

Jamen så smid da lige et billede af ham

Mr. Bale

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Mr. Bale

Cool... Men jeg kna nu ikke finde sexen i ham...

Måske er det i virkeligheden fordi de meste interessante sex-mæssigt, er dem, hvor man kender personen bag???

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

jeg synes jo at anders w bertelsen er fræk - ja grin i bare, men han er bare dejlig!!

min kæreste er selvfølgelig allermest dejligt, og total modsætning til anders w bertelsen. nemlig med en masse tatoveringer, 2mm skæg, 3mm hår og ikk særlig bamset men mere bad guy agtig (selvom han er en blød bamse inden i hihi)...

Der må jeg faktisk melde mig enig Men det er mest hans personlighed (i filmene) der tiltaler mig. Han virker helt enorm skøn, mange af de roller han spiller

Så han har et eller andet charme/frækt glimt ...

Anmeld

12. november 2009

Lillefe

Eva skriver:

Jeg synes nu nummer to er ret lækker...læste lige at beautifulpeople.com dating side, at der var 1,8mill. der var blevet afvist...er det bare en tendens at der dømmes på det ydre, synes sgu det er skidt...lige meget om man dømmes i den ene eller anden ende...nu har jeg for sjov lagt et billede ind-griner- spændende om jeg er pæn nok til denne eksklusive klub.. men lidt morsomt alligevel....

Ja den side er altså heller ikke helt normal når det kommer til den slags..

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Perl skriver:

Ja den side er altså heller ikke helt normal når det kommer til den slags..

Nej, det er virkelig sjovt....og lidt skræmmende hvis der er mennesker der helt alvorligt vælger at date på en side hvor det kun er mennesker der er valgt ind pga det ydre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.