@spire skriver:
føj altså.. - At i ikke engang kan se at det er skrevet med de bedst mulige intentioner, blot fordi jeg ønsker for jer/dig at det sker.. Og tillade jer at kalde mig en tåbe.. Når jeg ikke engang er den første der har luftet metaforen, hvorfor så ikke tro der måske er noget om snakken..??
Umuligt at komunikere med UB-kvinder medmindre man ynker og er med på hvor iiiih åååh syndt det er for dem... Positiv tankegang er i hvert fald ikke vejen frem!
Den sidste bemærkning synes jeg er absolut unødvendig, jeg tror ikke at der er nogen der ønsker ynk mv. og derfor skriver vi også alle vores fustrationer i den gruppe der hedder barnløshedsbehandling, nettop for at få svar fra ligestillede der ikke giver ynk men forstår hvad vi går igennem. Noget du tydeligvis ikke ander det fjerneste om!!!!
Alt i alt er det dejligt med kommentarer til indlæggende, men man skal måske holde sig til at kommentere det man har forstand på, eller selv har prøvet.
Lisbeth - der ikke mener du er ufølsom, blot uvidende.
Jeg læser det absolut ikke som om at du bliver kaldt en tåbe, hun skriver blot at man hurtigt kan komme til at fremstå som dum når man kommer med udsagn som: at man bare skal slappe af.
Og måske er der ikke nogen i fertilitetsbehandling der tror på at man "bare skal slappe af" fordi der ikke er nogen videnskabelige beviser på at det skulle hjælpe, og derfor ofte/altid er et udtryk der kommer fra personer som absolut intet aner om den kamp fertilitetbehandling er. Hvis man ikke selv har prøvet det, kan man på ingen måde sætte sig ind i det, uanset hvor velment ens udsagn er!!!!
Den sidste bemærkning synes jeg er absolut unødvendig, jeg tror ikke at der er nogen der ønsker ynk mv. og derfor skriver vi også alle vores fustrationer i den gruppe der hedder barnløshedsbehandling, nettop for at få svar fra ligestillede der ikke giver ynk men forstår hvad vi går igennem. Noget du tydeligvis ikke ander det fjerneste om!!!!
Alt i alt er det dejligt med kommentarer til indlæggende, men man skal måske holde sig til at kommentere det man har forstand på, eller selv har prøvet.
Lisbeth - der ikke mener du er ufølsom, blot uvidende.