Marco2 skriver:
Hej piger.
Hold kæft hvor er I dejlige og I havde sgu ret!!
Det var bare det mest surrealsitisk jeg længe har oplevet.
Jeg kommer derud med overbevisning om at jeg er gravid udenfor livmoderen idet lægen i fredags var sikker på en spontan abort.
Men nej. Lægen der skulle scanne idag var speciallæge og hun var super sød. Og hun sagde med det samme at der ikke var talt om en graviditet udenfor livmoderen... og så sagde hun "Kan du se skærmen?" - "JA". "Lige over pilen kan du se hjertet slå".... Helt vildt! Jeg spurgte om hun tog pis, og det sagde hun smilende at det gjorde hun ikke...
Og så sagde hun at hun tænkte nok at alt var som det skulle være da hun havde set mit HCG-tal. Det var meget højt.
SÅ piger! Jeg er sgu stadig gravid og har ovenikøbet set hjertet slå.
Hun tilbød mig en tryghedsscanning i næste uge da hun synes det var lang tid for mig at gå til uge 12, for hun ku' se på mig at det ku' jeg vist godt bruge...
Arhmen, det er såå vildt. Og sikke en følelsmæssig rutchebane disse dage har været. Først er man gravid, så har man haft en abort og så til at have set hjertet slå. Troede bare ikke det var muligt.
Men tusind tak for krydsede fingre og tanker og alt muligt andet. I er sgu dejlige!
AG - som har tudet lidt idag...
Sgu vildt dejligt med den scanning i næste uge.