Aarghh, pis!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
37 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Marco2

Jeg var jo ude på Skejby idag for at få taget blodprøve for at sikre at min Hcg var faldet som det skulle. Jeg var overbevist om at alt var som det skulle være og at min krop selv havde udstødt resterne, for i søndags kom der en "snotklat" ud et vist sted.

Men nu har en læge ude fra Skejby lige ringet og sagt at mit HCG er steget siden i fredags og at jeg derfor skal komme derud igen imorgen til videre undersøgelser! FUCK.. ja undskyld mit sprog, men ku' det dog ikke bare ha' blevet ved SA'en. Nu skal jeg videre i det her... For så er jeg jo stadig gravid, spørgsmålet er jo så bare hvor det sidder. Og er det helt skidt skal det jo opereres væk. LORT....

AG - frustreret over hendes krop.... og alt det andet der bare heller ikke kører i hendes liv lige nu.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

BK

Øv altså stakkels dig... 

Ved snart ikke hvad man skal sige for synes det virker forkert... Men håber på det bedste for dig...

Knus Betina

Anmeld

10. november 2009

ivfmarie

Men tøv nu... Det betyder jo ogå at du rent faktik kunne være gravid - "the Sloggi-way".. Yayyii!

Det er gu da fedt! Tillad nu dig selv at tro lidt på det - i stedet for at være bitter over det.

Du bærer på en lille fighter!

Knus og kram fra Marie

Anmeld

10. november 2009

Siber

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive,

så du får en krammer

Anmeld

10. november 2009

Lise

Hmm, yeehaaa hvis du er normalt gravid og man bare troede du havde en sa, mega-nederen-og-øv hvis det er alt muligt andet...

Aner ikke hvad jeg ellers skal sige. Håber bare der snart kommer styr på det.

Knus, Lise

Anmeld

10. november 2009

Muffinmus

hmmm, det lyder godt nok øv...håber sørme det er fordi det sidste først kom for et par dage siden...men lad os se hvad de siger så. Håber på det bedste for dig.

Anmeld

10. november 2009

Marco2

Hej piger.

Tak for opmuntringerne til at jeg skulle være "normalt" gravid, men det er jeg ikke. For jeg blev jo scannet på Skejby i fredags, og der ku' de se at der ikke var noget foster. Det var jo derfor at de mistænkte en graviditet udenfor livmoderen.....

Og når de ikke kan se det ved en ultralydsscanning igennem skeden, så er der vist ikke realistisk.

AG

Anmeld

10. november 2009

Mary

Marco2 skriver:

Hej piger.

Tak for opmuntringerne til at jeg skulle være "normalt" gravid, men det er jeg ikke. For jeg blev jo scannet på Skejby i fredags, og der ku' de se at der ikke var noget foster. Det var jo derfor at de mistænkte en graviditet udenfor livmoderen.....

Og når de ikke kan se det ved en ultralydsscanning igennem skeden, så er der vist ikke realistisk.

AG

Hvor langt skulle du ha været henne der?

Jeg var igennem noget lign denne gang, hvor der ikke var noget foster at se, overhovedet, kun en prik hvor de troede fosteret måske havde siddet. Men blodprøverne steg altså.....og så var der en baby-Dicte.

Det er ikke for at give dig falske forhåbninger, men vil bare fortælle, at det altså godt kan ske

Anmeld

10. november 2009

Marco2

I fredags skulle jeg ha' været 6 + 6. 

Hvor langt var du?

Anmeld

10. november 2009

ka li ja

ååhhh hvor jeg bare krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.